Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Χαρά Χατζηαποστόλου

  • Προσωπικές πληροφορίες Ονοματεπώνυμο: Χατζηαποστόλου Χαραλαμπία-Ουρανία Ημερομηνία γέννησης: 11 Αυγούστου 1990 Διεύθυνση: Δημοκρίτου 32, Τ.Κ 124.62, Αττική Περιοχή: Χαϊδάρι Τηλέφωνο οικίας: 210-5313656 Κινητό: 698-3239362 e-mail: xatziapostolou.xara@gmail.com Σπουδές Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, της σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών.( Βαθμός πτυχιούχου: Λίαν καλώς) Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Lower in English (University of Michigan) Γαλλική Γλώσσα: Diplome d’etudes en langue francaise (DELF B2), 1er Degre (Institute Francaise) Πιστοποίηση γνώσης υπολογιστών: Κάτοχος πτυχίου Microsoft Office Specialist Expert(Μs Word/Excel/PowerPoint/Access/Outlook/Internet Explorer) Παρακολούθηση προγράμματος Μaster πληροφορικής 250 ωρών εγκεκριμένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Άλλη εμπειρία 2012 (Φεβρουάριος- Ιούνιος) Πρακτική άσκηση στο 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας στα πλαίσια του μαθήματος: «Ειδική Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων: «Διδασκαλία και Αναλυτικό Πρόγραμμα» της καθηγήτριας Μ. Ξέστερνου. 2011 (θερινοί μήνες): Ομαδάρχισσα στην κατασκήνωση Κinderland Παρακολούθηση μηνιαίων σεμιναρίων «Εσωτερικής Ψυχολογίας» και «Εσωτερικής Φιλοσοφίας», με ομιλητή τον εκπαιδευτικό Γ. Χρόνη. Ακρόαση ομιλίας με θέμα: «Γέννηση και θάνατος των πολιτισμών», με ομιλητή τον εκπαιδευτικό Γ. Χρόνη. Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα: «Δυσλεξία: Φύση του προβλήματος και αντιμετώπιση», (διάρκειας 5 ωρών) από την Ειδική παιδαγωγό M. Εd. Μαρία Σταθάκου. Παρακολούθηση του ενημερωτικού σεμιναρίου για τη διδασκαλία των μαθημάτων στο Νέο Λύκειο. (Ιούνιος 2014 με αρωγή της εταιρείας «ORIENTUM Ε.Π.Ε.-Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας) με εισηγητή: τον κ. Σπύρο Μιχαλούλη, Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού και συγγραφέας του βιβλίου «Πάμε Πανεπιστήμιο 2014». Άδεια διδασκαλίας Αναγγελία έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος, διδασκαλίας σε φροντιστήρια και κατ’ οίκον διδασκαλίας.(σύμφωνα με τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π). Άδεια Οδήγησης Κάτοχος διπλώματος Β’ Κατηγορίας Προσωπικά Ενδιαφέροντα Λογοτεχνία, σταυρόλεξα, μπαλέτο, κολύμβηση εικαστικά (κατασκευές με πηλό, ζωγραφική), ταξίδια, μαγειρική, κηπουρική. Συστάσεις Διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν

Έλενα Φατούρου

  • Πτυχίο : ΦΠΨ ΑΘΗΝΩΝ Μετεκπαίδευσεις σε: 1)ειδική αγωγή (επιμόρφωση 500 ωρών) & 2) μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία (επιμόρφωση 100 ωρών ) Πρακτική : Ιδιωτικά εκπαιδευτήρια " Ελληνική Παιδεία " Συμμετοχή στα εξής σεμινάρια: 1) Β πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο προσχολικής αγωγής , 2) 3 πανελλήνιο συνέδριο ειδικής αγωγής ,3) εισαγωγή στα εργαλεία αξιολόγησης και προγράμματα παρέμβασης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, 4) διάσπαση προσοχής - συμπεριφορά και μάθηση : τεστ και μέθοδος Παυλιδη, 5) εκπαιδευτική σχολική ψυχολογία , 6) σκοποί και αποτελέσματα του έργου αξιολόγηση δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης - διαμόρφωση ηλεκτρονικής εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Γιώργος Στεφανής

  • Εκπαίδευση και εξειδίκευση: Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, της σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών. Βαθμός πτυχίου: Λίαν καλώς (2008-2012). Πρακτική άσκηση στο 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας στα πλαίσια του μαθήματος: «Ειδική Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων: Διδασκαλία και Αναλυτικό Πρόγραμμα» υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Μ. Ξέστερνου στο μάθημα της Ν.Ε. Γλώσσας (Μάιος 2011). Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, C2-Certificate of Proficiency in English (χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας γλώσσας), Γαλλικά, B2 Delf. Γνώση Η/Υ: κάτοχος πτυχίων ICT και Key Cert. Εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μέσω του ετήσιου προγράμματος του ΕΚΠΑ- Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία), Διαταραχές Συμπεριφοράς, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Αισθητηριακές – Κινητικές Αναπηρίες, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, Ψυχικές Διαταραχές παιδιών και εφήβων, Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση, Συμβουλευτική Γονέων» και πρακτική άσκηση στο 10ο ειδικό δημοτικό σχολείο (Μαράσλειο) στο πλαίσιο του προγράμματος (2013-2014). Επαγγελματική εμπειρία: διδασκαλία ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου (από το 2012), παράλληλη στήριξη σε μαθητές γυμνασίου στα Αρχαία και Νέα Ελληνικά μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ στο ιδιωτικό σχολείο Νέα Παιδεία.

Κωνσταντίνα Σπηλιοπούλου

  • Σπουδές: πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, κατεύθυνση Κλασσική, βαθμός 8"οκτώ". Ξένες Γλώσσες: αγγλικά και γαλλικά. Επιμόρφωση:"Φιλοσοφία και γλώσσα",Ε.Κ.Π.Α.-"Ακαδημία Πλάτωνος:Η Πολιτεία και ο πολίτης". "Εκπαιδευτικοί και Δια Βίου Μάθηση" για φιλολόγους, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Προϋπηρεσία: μαθήματα σε ιδιαίτερο επίπεδο σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Διδασκαλία ως ωρομίσθια στο 1ο Γυμνάσιο Α.Λιοσίων τη σχολική χρονιά 2011-2012. Φιλολογικά μαθήματα στο φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Νέα Παιδεία".Συμμετοχή σε Πανεπιστημιακά Σεμινάρια: ¨Κρίση Αξιών ή Κρίση Συνειδήσεων με σύγχυση σκοπών ζωής και ακρισία". "Σχολική Παραβατικότητα.Πολιτική Πρόληψης στα Σχολεία και την Οικογένεια". "Η Ορθόδοξη Εκκλησία και ο Σύγχρονος Κόσμος". Συστατικές Επιστολές:διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν.

Μάριος Σπυρόπουλος

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας, Τομέας σπουδών Κλασικός, Βαθμός πτυχίου: 7,80
    1ο Ενιαίο Λύκειο Πανοράματος Βεροίας, Βαθμός απολυτηρίου: 16,50


    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Γυμνασίου) στα «Εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου» (Περιστέρι, 2015)
    Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Λυκείου) στο «Φροντιστήριο Μέσης Εκπαιδεύσεως Δημόκριτος group» (Πετρούπολη, 2014)
    Διδασκαλία ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων [Γυμνασίου, Λυκείου (Ημερησίου και Εσπερινού) και ΕΠΑ.Λ.] (Θεσ/νίκη & Αθήνα, 2005 – 2015)
    Εθελοντική ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Λυκείου με πρωτοβουλία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας (Βέροια, 2011 – 2013)
    Εθελοντική διδακτική στήριξη μαθητών Λυκείου με πρωτοβουλία της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Βέροια, 2011 – 2013)
    Γραμματειακή υποστήριξη στο Συμβολαιογραφείο του Γεωργίου Δ. Μανωλίδη και της Αλεξάνδρας Ν. Ράπτου (Βέροια, 2013)


    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά (σε επίπεδο Lower Cambridge)
    Γερμανικά (σε επίπεδο Zertifikat B2)
    Ιταλικά (σε επίπεδο CELI-3)
    Ρωσικά (σε επίπεδο Α1)


    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ

    1. ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ

    Διάλεξη του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Η παρουσία του Λουκρητίου στην ευρωπαϊκή πνευματική παράδοση»
    Διεθνές Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Narratology and interpretation: The content of the form in ancient texts»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Language – text – literature: Archetypes, concepts and contents of ancient scholarship and grammar»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Crisis on stage: Tragedy and comedy in late fifth – century Athens»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Homer in the 21st century: Orality, neoanalysis, interpretation»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Generic Interfaces: Encounters, interactions and transformations in Latin literature»
    Διεθνές Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Hellenistic studies at a crossroads: Exploring texts, contexts and metatexts»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Knowing future time in and through Greek historiography»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Roman drama and its contexts»

    2. ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ

    Διάλεξη του Τμήματος Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Ασημένια νομίσματα Μακεδονίας και Αθήνας (δωρεά από τη συλλογή Δ. Πόρτολου)»
    Διεθνές Σεμινάριο της Αγγλικής Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Breaking new frontiers in English language teaching. Maximizing your learner’s potential»
    Διεθνές Επιστημονικό Σεμινάριο της Αγγλικής Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Litera / Books for all ages by John Boukouvalas»

    3. ΦΟΡΕΙΣ – ΣΥΛΛΟΓΟΙ

    Σεμινάρια της Ελληνικής Παλαιογραφικής Εταιρείας με θέματα «1. Εισαγωγή στην κωδικολογία: Μορφές του αρχαίου και του βυζαντινού βιβλίου, 2. Διακόσμηση και εικονογράφηση των χειρογράφων, 3. Εισαγωγή στη βυζαντινή παλαιογραφία»
    Σεμινάρια της Ελληνικής Παλαιογραφικής Εταιρείας με θέματα «1. Η πρόσληψη αρχαίων κειμένων από τους βυζαντινούς: Εκδοτικά και ερμηνευτικά προβλήματα, 2. Τα νεοευρεθέντα σλαβικά χειρόγραφα του Σινά, 3. Χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης – Χαρακτηριστικά σημειώματα στο περιθώριό τους»
    Ετήσιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ενώσεως Φιλολόγων «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση»

    4. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Σεμινάριο του Γερμανικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης με θέμα «Η ενδυνάμωση των νέων μέσω της μη τυπικής εκπαίδευσης»
    Διημερίδα των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου με θέμα «Αναζητώντας δρόμους δημιουργικής διδασκαλίας της επιστήμης και της τέχνης στο σημερινό σχολείο»
    Πανελλήνιο Συνέδριο των Κολλεγίων Αθηνών και Ψυχικού με θέμα «Καλές πρακτικές και καινοτομία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

    5. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Σεμινάριο του Κέντρου Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια με θέμα «Δυσλεξία: Φύση του προβλήματος και αντιμετώπιση»
    Εκπαιδευτικό Βιωματικό / Θεωρητικό Σεμινάριο του Κέντρου Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια με θέμα «Παιδιά με ΔΕΠ-Υ: Μια παιγνιο-θεραπευτική προσέγγιση»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση: Εφαρμογές για μια χαρούμενη τάξη»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Διαταραχές διασπαστικής συμπεριφοράς: Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) – Εναντιωτική προκλητική διαταραχή – Διαταραχή»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Η συστημική προσέγγιση στην εκπαίδευση»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Δυσκολίες προσαρμογής στο σχολείο: Κατανόηση του φαινομένου και τρόποι αντιμετώπισης»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Διαταραχές επικοινωνίας και μάθησης – Προβλήματα ομιλίας και μαθησιακές δυσκολίες»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Αυτιστική διαταραχή και άλλες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Εκφοβισμός στα σχολεία και συνέπειες στην ψυχική υγεία του παιδιού. Διαδικτυακός εκφοβισμός»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Παραβατικότητα ανηλίκων και ποινικός σωφρονισμός»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Φόβος, θυμός, θλίψη – κατάθλιψη, χαρά: Εξερευνούμε, γνωρίζουμε και αποκρινόμαστε στα συναισθήματα των παιδιών»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Μιλώντας στα παιδιά για τις δυσκολίες – δοκιμασίες της ζωής»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Ελάτε να παίξουμε: Το παιχνίδι σαν μέσο εξέλιξης και ψυχοθεραπείας παιδιών και ενηλίκων»
    Ομιλία του Διεπιστημονικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας (ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.) με θέμα «Σεξουαλική κακοποίηση στην παιδική ηλικία. Με ποιους τρόπους μπορούμε να προστατεύσουμε τα παιδιά;»
    Ομιλία του Διεπιστημονικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας (ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.) με θέμα «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Πότε και πώς χρειάζεται να μιλήσουμε στα παιδιά για το σεξ;»

    6. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

    Διημερίδα των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου με θέμα «Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη»
    Σεμινάρια χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών της Κοσμητείας του Α.Π.Θ.
    Επιστημονική Συνάντηση του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Νέες τεχνολογίες και φιλολογικές σπουδές. Ηλεκτρονικές πηγές για τις κλασικές σπουδές»
    Σεμινάριο του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Interactive Education με θέμα «Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη»
    Εκπαιδευτικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια στο «Σχολείο Βικιπαίδειας» του Δήμου Καισαριανής

    7. ΛΟΙΠΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Επιμορφωτικό Σεμινάριο Συμβουλευτικής του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Interactive Education με θέμα «Σύνταξη βιογραφικού, προετοιμασία για τη συνέντευξη και τεχνικές εύρεσης εργασίας»
    Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής του Βιβλιοπωλείου Ιανός με θέμα «Διήγημα – νουβέλα: Ξεκλειδώνοντας τη μικρή φόρμα» με το Χρήστο Οικονόμου
    Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής του Βιβλιοπωλείου Ιανός με θέμα «Διόρθωση και επιμέλεια κειμένων» με το Δημήτρη Θάνα και την Πελαγία Μαρκέτου
    «Διασχολικοί Μαθητικοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης» σχολικής χρονιάς 2014 – 2015 των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου
    Σεμινάρια πρώτων βοηθειών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.)

    ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
    Πιστοποιημένη γνώση και χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών
    Αναγγελία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
    Δίπλωμα οδήγησης επιβατικού Ι. Χ.


    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    Συνιδρυτής και μέλος του πολιτιστικού φοιτητικού φορέα της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Μέθεξις»
    Συνιδρυτής και μέλος του πολιτιστικού φοιτητικού φορέα της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Σύναξις φιλολόγων ἤτοι Δειπνοσοφισταὶ»
    Μέλος και διορθωτής – επιμελητής στην τετραμηνιαία έκδοση της Εταιρείας Μελετών Ιστορίας και Πολιτισμού Νομού Ημαθίας (Ε.Μ.Ι.Π.Η.)
    Μέλος της Πανελληνίας Ενώσεως Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.)
    Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων (Ε.Ε.Φ.)
    Μέλος του Οργανισμού Διαδόσεως Ελληνικής Γλώσσας (Ο.Δ.Ε.Γ.)
    Μέλος της Διεθνούς Κοινότητας Σχολείων Ευρώπης e Twinning
    Βραβευμένο μέλος του Αναγεννησιακού Σκακιστικού Ομίλου Πετρουπόλεως «Α.Σ.Ο.Π. Δίας»
    Μέλος του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Αθλητικού Συλλόγου Πανοράματος Βεροίας «Μ.Ε.Α.Σ. Δημόκριτος»
    Μέλος του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Νέων Πετρουπόλεως
    Μέλος της Νεανικής Χορωδίας Ωδείου Ιωάννου και Νικολάου Δημητρίου
    Μέλος του Γραφείου Νεότητας και κατηχητής της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Ι.Μ.Β.Ν.Κ.)
    Δημιουργία corpus θεωρίας, ασκήσεων και θεμάτων πανελληνίων εξετάσεων όλων των φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου
    Παρακολούθηση κλασικών και σύγχρονων θεατρικών παραστάσεων
    Εθελοντής αιμοδότης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.)
    Εθελοντής διασώστης


     ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
    «Ο Αδριανός και ο κόσμος της κλασικής αρχαιότητας»
    «Οι πολιτικές θεωρίες του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα»
    «Αριστοτέλης: Πολιτικός και φιλόσοφος»
    «Παρουσίαση του αυτοκράτορα Gaius Octavius Augustus (αργότερα Gaius Iulius Caesar)»
    «Το περιεχόμενο των “Georgicon” του Publius Vergilius Maro»
    «Σύντομη ιστορία του ελληνικού στρατού»
    «Η ιστορία της ελληνικής σημαίας»
    «Το έπος του Gilgamesh»
    «Παρουσίαση των στίχων 46 – 93 από τον “Ὕμνο εἰς Δήμητρα” του Καλλιμάχου»
    «Παρουσίαση των μυθολογικών προσώπων στην “Ἀληθὴ Ἱστορία, Λόγος β’” του Λουκιανού»
    «Ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στην “Ἀληθὴ Ἱστορία” του Λουκιανού και στο σωζόμενο από περίληψη έργο του Ιαμβούλου»
    «Παρουσίαση του χωρίου 12. 16. των “Ἱστοριῶν” του Πολυβίου»
    «Ένα απόσπασμα του Εφόρου στον Πολύβιο»
    «Ελληνική και ρωμαϊκή εκπαίδευση κατά την αρχαιότητα»
    «Υφολογική λειτουργία των αρχαϊσμών στο “De coniuratione Catilinae” του Gaius Sallustius Crispus»
    «Αρχαϊσμοί στον Gaius Sallustius Crispus και στην αυγούστεια περίοδο»
    «Ο τέλειος ρήτορας του Marcus Fabius Quintilianus»
    «Η κριτική του Marcus Fabius Quintilianus εναντίον του Seneca στην “Institutio Oratoria 10. 1.”»
    «Πηγές και τέχνη της “Psychomachia” του Aurelius Clemens Prudentius»
    «Οι πολιτικές απόψεις του Cornelius Tacitus»
    «Γλωσσική και υφολογική διαφοροποίηση των χαρακτήρων στην κωμωδία “Adelphoe” του Publius Terentius Afer»
    «Περιρρέουσα ιστορική, λογοτεχνική και φιλοσοφική ατμόσφαιρα της εποχής του Λουκιανού»
    «Εργασία πάνω στο άρθρο του Ιωάννη Πυργιωτάκη. Παιδαγωγικά Τμήματα και Παιδαγωγική Επιστήμη: Προς μια νέα γενιά παιδαγωγών; Και ποια;»
    «Τα σύγχρονα παιδαγωγικά μοντέλα και ο ρόλος της εκπαιδευτικής τεχνολογίας»
    «Παρουσίαση του έργου “Ενύπνιον” του Νίκου Καχτίτση»
    «Παρουσίαση του έργου “Σαμπεθάι Καμπιλής” του Δημήτρη Χατζή»
    «Παρουσίαση του έργου “Η κάθοδος των εννιά” του Θανάση Βαλτινού»
    «Παρουσίαση του έργου “Η ιστορία ενός αιχμαλώτου” του Στρατή Δούκα»
    «Παρουσίαση του έργου “Η Λέσχη” του Στρατή Τσίρκα»
    «“De re publica” του Marcus Tullius Cicero» (υπό έκδοση)


     ΑΡΙΣΤΕΙΑ – ΕΠΑΙΝΟΙ
    Βραβείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Β’ τάξη του Ενιαίου Λυκείου, Βαθμός: 18 και 8/10
    Αριστείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Β’ τάξη του Γυμνασίου, Βαθμός: 18 και 10/13
    Αριστείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Γ’ τάξη του Γυμνασίου, Βαθμός 19 και 4/13
    Εύφημος μνεία και μετάλλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας
    Αναμνηστικό δίπλωμα και βραβείο του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Αθλητικού Συλλόγου Πανοράματος Βεροίας «Μ.Ε.Α.Σ. Δημόκριτος»


     ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου (Περιστέρι)
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Ι.Μ.Β.Ν.Κ.)
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή από το Συμβολαιογραφείο του Γεωργίου Δ. Μανωλίδη και της Αλεξάνδρας Ν. Ράπτου (Βέροια)

Ιωάννα Κατσούλη

  • Διδακτική εμπειρία

    ·        Ιδιαίτερα μαθήματα:

    Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι ( Α΄Λυκείου)

    Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου ( Α΄Λυκείου)

    Aρχαία Ελληνικά Ομηρικά Έπη Οδύσσεια ( Α΄ Γυμνασίου)

    Νεοελληνική Γλώσσα ( Α΄ Γυμνασίου)

    Σπουδές

    ·        Ενεργή Προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Φιλολογίας Πατρών (έτος εισαγωγής 2012)

    ·        Κλασσική ειδίκευση

    ·        Απολυτήριο 7ου  Γενικού Λυκείου Iλίου (2012)

     

    Γνώσεις

    ·        Αγγλικής γλώσσας (MICHIGAN PROFICIENCY) (2015)

     

    ·        Γαλλικής γλώσσας (DELF B2) (2012)

     

     

Παναγιώτα Αποστολοπούλου

  • Προσωπικές πληροφορίες

     

    Όνομα

    Αποστολοπούλου  Παναγιώτα

    Διεύθυνση

    Πλαταιών 106, 12243, Αιγάλεω, Αθήνα

    Τηλέφωνο (-α)

    2105909519   κιν.:6977020410

     

     

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

    Pan.apostolopoulou@gmail.com

    Υπηκοότητα

     

    Ημερομηνία γέννησης

    14 Ιουνίου 1976

    Φύλο

    Γυναίκα

    Επιθυμητή θέση εργασίας / τομέας απασχόλησης

    Φιλόλογος

    Επαγγελματική πείρα

     

     

    2001-2010

    Διορθώτρια κειμένων

     

    ·  Διόρθωση κειμένων πρωτότυπων και από μετάφραση

    Εκδόσεις Ίων – επιστημονικές κ τεχνολογικές εκδόσεις

     

    1999-2001 & 2010-2012

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε παιδιά γυμνασίου-λυκείου στα αρχαία ελληνικά και στη νεοελληνική γλώσσα.

     

    2013-2014

    Φροντιστήριο «Μέθοδος»

    Γ΄ Γυμνασίου: Αρχαία ελληνικά, Νεοελληνική γλώσσα, Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας

    Β΄Λυκείου: Έκφραση-Έκθεση

     

    2014-2015

    Φροντιστήριο «Μέθοδος»

    Α΄ Γυμνασίου: Αρχαία ελληνικά

    Α΄ Λυκείου: Αρχαία ελληνικά

    Γ΄ Λυκείου: Έκφραση-Έκθεση

     

    2015-2016

      Φροντιστήριο «Μέθοδος»

       Β΄Γυμνασίου: Αρχαία ελληνικά

       Β΄Λυκείου: Αρχαία ελληνικά

       Γ΄Λυκείου: Έκφραση-Έκθεση

    Εκπαίδευση και κατάρτιση

     

       2013

     

    Σεμινάριο κατάρτισης νέων καθηγητών στο φροντιστηριακό όμιλo «Πουκαμισάς»

     

    2011

    Σεμινάριο με αντικείμενο διδασκαλίας το Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής και άγνωστο κείμενο: διδασκαλία του συντακτικού, επισημάνσεις στη γραμματική και διδασκαλία και εξάσκηση σε ένα μεγάλο αριθμό επίλεκτων κειμένων αττικών πεζογράφων

    Θεωρητικά Φροντιστήρια –Γ.ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ

    2010

    Σεμινάριο επιμέλειας-διόρθωσης λογοτεχνικών κειμένων

    Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ / 30 ώρες

     

    2009

    Σεμινάριο κατάρτισης επιμελητών-διορθωτών κειμένων

    Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ / 90 ώρες

    1999

    Σεμινάριο διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας (Teaching Training Course / 100 ώρες)

     

    1994-1999  

    Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών

    Τμήμα: Φιλολογία

    Κατεύθυνση: Γλωσσολογία

     

    ·  Πτυχιακή εργασία στην κειμενογλωσσολογία με θέμα: «Το κείμενο από την πλευρά του αναγνώστη»

     

    1994

    Αποφοίτηση από το Γενικό Λύκειο Χαϊδαρίου, Αθήνα

    Ξένες Γλώσσες

     

     

    Αγγλική, Γαλλική

     

    ΑΓΓΛΙΚΑ: FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH ( CAMBRIDGE )

                      CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH ( CAMBRIDGE )

    ΓΑΛΛΙΚΑ: DELF 1  Ενότητες: Α1/ Α2 /Α3 /Α4

                       DELF 2   Ενότητες: Α5/ Α6

    Δεξιότητες πληροφορικής

     

    ECDL CORE Ενότητα 2: Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων

    ECDL CORE Ενότητα 3: Επεξεργασία Κειμένου

    ECDL CORE Ενότητα 4: Υπολογιστικά Φύλλα

    ECDL CORE Ενότητα 7: Υπηρεσίες Διαδικτύου

     

     

Έφη Κοντογιάννη

  • Εκπαίδευση και Σπουδές:

     

    2015-        σήμερα

    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ¨ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ MED¨ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΠΑΤΡΩΝ)

     2009-2015

    ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ)

     

     

    2006-2009

    ΑΠΟΦΟΙΤΗ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

     

     

     

    Ξένες Γλώσσες:

     

    AΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ:

    ·         ΜΙCHIGAN ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ LOWER

    ·         EDEXCEL ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ LOWER

     

    IKAΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ.

     

    Επαγγελματική Εμπειρία:

     

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2012-

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:

    ·         ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ

    ·         ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

    ·         ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

     

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2006-

    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009

    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ:

    ·         ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΙΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

    ·         ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

    ·         ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΨΕΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ

    ·         ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

     

     

    Σεμινάρια

     

    Ø    ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΔΕΠΥ- ΕΝΑΝΤΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ – ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΔΙΑΓΩΓΗΣ) (Μ. ΓΚΟΥΡΟΥ)

    Ø    ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ. (ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΠΟΥΖΑ)

    Ø    ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. (Σ. ΜΠΕΛΛΑ, Κ. ΞΗΡΑΚΗ, Α. ΛΑΪΟΥ)

    Ø    Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. (Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ)

     

     

     

    Ικανότητες – Προσόντα:

     

    Ø     ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

     

    Ø     ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

     

    Ø     ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

     

    Ø     ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ

     

     

     

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top