Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Έφη Κοντογιάννη

  • Εκπαίδευση και Σπουδές:

     

    2015-        σήμερα

    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ¨ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ MED¨ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΠΑΤΡΩΝ)

     2009-2015

    ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ)

     

     

    2006-2009

    ΑΠΟΦΟΙΤΗ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

     

     

     

    Ξένες Γλώσσες:

     

    AΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ:

    ·         ΜΙCHIGAN ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ LOWER

    ·         EDEXCEL ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ LOWER

     

    IKAΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ.

     

    Επαγγελματική Εμπειρία:

     

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2012-

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:

    ·         ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ

    ·         ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

    ·         ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

     

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2006-

    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009

    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ:

    ·         ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΙΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

    ·         ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

    ·         ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΨΕΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ

    ·         ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

     

     

    Σεμινάρια

     

    Ø    ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΔΕΠΥ- ΕΝΑΝΤΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ – ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΔΙΑΓΩΓΗΣ) (Μ. ΓΚΟΥΡΟΥ)

    Ø    ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ. (ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΠΟΥΖΑ)

    Ø    ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. (Σ. ΜΠΕΛΛΑ, Κ. ΞΗΡΑΚΗ, Α. ΛΑΪΟΥ)

    Ø    Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. (Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ)

     

     

     

    Ικανότητες – Προσόντα:

     

    Ø     ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

     

    Ø     ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

     

    Ø     ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

     

    Ø     ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ

     

     

     

Βασιλική Σπανίδου

  • Φιλόλογος του Πανεπιστημίου Αθηνών παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για τους μαθητές του Δημοτικού διδάσκονται όλα τα μαθήματα καθώς και αγγλικά, ενώ για του Γυμνασίου και Λυκείου μόνο τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, γλώσσα, ιστορία, λογοτεχνία, λατινικά).

    Επαγγελματική εμπειρία

    Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015                           (Πρακτική άσκηση)

                                                                             Φιλόλογος στο 4ο ΓΕΛ                                                                          Κορυδαλλού

    Σεπτέμβριος 2015 – Νοέμβριος 2015              (Πρακτική άσκηση- ΕΣΠΑ)

                                                                             Φιλόλογος στο 5ο ΓΕΛ                                                                          Αιγάλεω

     

    Σεπτέμβριος 2014 έως σήμερα                         Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε               

                                                                             μαθητές Α’,Β’ και Γ’                                                                               Γυμνασίου και

                                                                            Α’,Β’ και Γ’ Λυκείου                                                                             (αρχαία, έκθεση,

                                                                            λατινικά, ιστορία,                                                                                   λογοτεχνία)

    Εκπαίδευση

    (2011-2016)  Εθνικό και Καποδιστριακό        Απόφοιτη του                                                                                       τμήματος  Φιλοσοφίας,

                     Πανεπιστήμιο Αθηνών                   Παιδαγωγικής και                                                                                   Ψυχολογίας (7,63)

                                                                              «Λίαν Καλώς»

    (2008-2011) 1ο   Γ. Ε. Λ.  Μοσχάτου                Απολυτήριο Ενιαίου                                                                              Λυκείου (15,9)

     

    Ξένες γλώσσες

     Αγγλική  Γλώσσα

    (Δίπλωμα Michigan επιπέδου C2)

    Γαλλική Γλώσσα

    (Δίπλωμα IFA επιπέδου B2)

     

    Σεμινάρια

    Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας,  25/01/15

    Σύχρονα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής, Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Ψυχολογική προσέγγιση, 10/12/13

    Όταν τα πράγματα «δυσκολεύουν» στα σχολικά περιβάλλοντα, 03/04/13

    Η εμψύχωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, 27/03/13

     

    Θεραπεύοντας την ψύχωση με αξιοπρέπεια, 13/10/15

Νίκος Τσουκαλάς

  • 2016-2018: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Φιλολογίας (ειδίκευση Γλωσσολογίας), Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών

     

    2011-2015: Πτυχίο Φιλολογίας (ειδίκευση Κλασικών Σπουδών), Πανεπιστήμιο Πατρών

    Πολυετής εμπειρία στον χώρο της διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων  και στη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας (σε μαθητές και ενήλικες, κυρίως αρχάριους, επίπεδα Α1-Β2).

    Σημειώσεις και επιπρόσθετο υλικό. 

     

    Δυνατότητα διδασκαλίας σε γκρουπ.

    Προσαρμογή των μαθημάτων στις ανάγκες των μαθητών για βελτίωση της επίδοσης στο σχολείο, αλλά και απόκτηση ουσιαστικών βάσεων και γνώσεων. Διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας (κάτοχος C2 (Großes Deutsches Sprachdiplom)) και προετοιμασία για εξετάσεις (Β1 και Β2). 

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top