Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Δήμητρα Θωμά

  • 2006-2011 Ιόνιο Πανεπιστήμιο-Τμήμα Ιστορίας Ενδεικτικά: Παιδαγωγικά Διδακτική: Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας Αξιοποίηση των Οπτικοακουστικών Μέσων και των Νέων Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη 2012-2013 University of Nottingham- Ma Learning Technology and Education Theorising Learning Educational Technology Research Methods New Directions in Computer Assisted Learning The Social Contexts of Education Technology Dissertation: Gaming and Multiple Representations for Long Lasting Learning: The Case of WiiS Πρακτική 2010 Παρακολούθηση διδακτικών ωρών, προετοιμασία και πραγματοποίηση μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο Αγρού Κέρκυρας 2013 Χρήση iPads και αξιολόγηση των εφαρμογών σε δημοτικό σχολείο του Nottinghamshire Εργασιακή εμπειρία 2010-2014 Ιδιαίτερα Μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου Λυκείου 2013-2014 Ιδιαίτερα Μαθήματα εξ αποστάσεως (Skype) Περαιτέρω επιμόρφωση 2008 Επίδραση του Ομήρου στην νεοελληνική λογοτεχνία, Κέρκυρα. 2009 Το παλίμψηστο του Αρχιμήδη και οι δυο νέοι λόγοι του Υπερείδη, Κέρκυρα. 2011 14th Annual Mediterranean Studies Congress (στο οποίο αποτέλεσε και τη γραμματεία του Συνεδρίου), Κέρκυρα. 2015 Παράλληλη Στήριξη: Αναγκαία και απαραίτητη στο σχολείο του σήμερα (Ρόλος- Στόχοι- Στρατηγικές), Σπάρτη. 2015 Σύγχρονοι τρόποι διδασκαλίας της νέας και της αρχαίας Ελληνικής, Αθήνα. Γλώσσες Ελληνικά (Μητρική) Αγγλικά (Άριστη) Άλλες Γνώσεις Κάτοχος ECDL

Πολυξένη Ξηροκώστα

  • ΞΗΡΟΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Διεύθυνση: Τράλλεων 108-110, Γαλάτσι, 11146 Αθήνα Τηλέφωνο: 6971883720, 2102131737 Ημερομηνία Γέννησης: 25/07/86 e-mail: xenia_xirokosta@hotmail.gr ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2001 - 2004 3o EΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 2004 - 2009 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής, Τμήμα Φιλολογίας 2009-2010 ISTD MODERN JAZZ-INTERMEDIATE Δίπλωμα μοντέρνου χορού ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 01/09/07-15/05/08 Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθητές Δημοτικού ( Γ’ & Δ’ ) 01/03/08-01/06/08 Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθητής Α’ Γυμνασίου-Αρχαία (ΟΜΗΡΟΣ) 01/09/09-Σήμερα Ιδιαίτερα Μαθήματα Α’ , Β’, Γ’ Γυμνασίου (Αρχαία, Γλώσσα, Ιστορία, Λογοτεχνία) Α’ Λυκείου (Αρχαία, Έκθεση, Ιστορία) 01/09/10-Σήμερα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διορθώτρια Εκθέσεων Β’ & Γ’ Λυκείου 10/01/11-Σήμερα Τοπική Εφημερίδα Γαλατσίου «ΠΑΛΜΟΣ» Δημοσιογράφος-Αρθρογράφος 15/11/11-Σήμερα Εθελοντική Εργασία στο Δήμο Γαλατσίου Μαθητές Λυκείου-Γυμνασίου (Αρχαία, Έκθεση, Λογοτεχνία) 10/1/2013-Σήμερα Διδασκαλία Μοντέρνου και Παραδοσιακού χορού στο 1ο Δημοτικό Σχολείο & 12ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου Μαθητές Α’ Δημοτικού- Στ’ Δημοτικού 01/07/05-31/01/ 06 Σερβιτόρα σε καφέ-σνακ στο Μαρούσι 01/02/06-31/07/06 Σερβιτόρα σε καφετέρια στο Μπουρνάζι 01/09/06-30/01/07 Τηλεφωνήτρια στην Τellas 01/01/2006-Σήμερα Προωθήτρια και διανομέας εντύπων Καλοκαιρινές σεζόν 2007-2013 Πωλήτρια σε κατάστημα γυναικείων ρούχων ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜMicrosoft Word, Excel, PowerPoint, Internet, Access ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 07/06/06 Κέντρο Μελέτης & Νεώτερης Κεραμικής Επίσκεψη & Ξενάγηση. 19/04/07 ΟΚΑΝΑ Επικοινωνιακές Στάσεις στον τομέα της Τοξικοεξάρτησης. 03/11/07 ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Νίκος Καζαντζάκης 1957-2007 Παραμορφώσεις, Παραλείψεις, Μυθοποιήσεις. 06/10/12-10/11/12 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ Δημιουργική Ανάγνωση & Γραφή για φιλολόγους της Μ.Εκπαίδευσης. 26/09/13 ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Η ιστορία δεν είναι μόνο μάθημα. 21/09/14 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Προγράμματα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. 22/09/14 ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Τα φιλολογικά μαθήματα στο Λύκειο σήμερα. Το νέο πλαίσιο διδασκαλίας και αξιολόγησης- Η Τράπεζα Θεμάτων- Η διδακτική πρακτική. 10/10/14-11/10/14 ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Διεθνές συνέδριο για τη διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης «Πιστοποίηση ελληνομάθειας: υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/ εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας». 15/10/14-30/01/2015 Ε-learning ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «Διαδρομές Β: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» 10/3/15 ΕΤΑΙΡΕΙΑ «LΕXIGRAM»& «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ» «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής» ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 09/01/08 Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Μάθημα : Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου 10/01/08 Πειραματικό Λύκειο Ζαννείου Σχολής Πειραιά Μάθημα: Έκθεση Α’ Λυκείου 14/01/08 Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο Ψυχικού Μάθημα : Αρχαία Ελληνικά Γ’ Γυμνασίου 15/01/08 Πειραματικό Γυμνάσιο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά Μάθημα : Αρχαία Ελληνικά Γ’ Γυμνασίου 19/04/08 Λύκειο Αγίων Αναργύρων Μάθημα: Λογοτεχνία Α’ Λυκείου ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Αγγλικά LOWER ECCE: GRADE B Τελειόφοιτη του IELTS ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Διάβασμα, Μουσική, Χορός, Θέατρο

Μαρία-Αγγελική Καίσαρη

  • ΚΑΙΣΑΡΗ ΜΑΡΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ 11,ΙΛΙΟΝ, 13122 Telephone: 6943561384/2102630346 Email: mariatzela_k@hotmail.com Ημ. Γεννήσεως:21/12/1992 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Είμαι μία φιλόλογος που εισέρχεται δυναμικά στο επαγγελματικό της πεδίο και αγαπά πολύ τον τομέα της.Μου αρέσει ωστόσο να είμαι μέρος μιας πετυχημένης και παραγωγικής ομάδας , ακόμη και αν αυτή αφορά σε άλλους κλάδους. Έχω εφόδια τα οποία με βοηθούν να ανταπεξέλθω σε αρκετούς επαγγελματικούς τομείς και το να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ • 2014-2015: Παράδοση φιλολογικών μαθημάτων στο φροντιστήριο «Μέλλον» • 2014-2015: Γραμματειακή υποστήριξη στα φροντιστήρια «Μέλλον» και «Group» • 2012-2015: Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων κατ' οίκον σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου Εκπαίδευση και Προσόντα • 2010:Απολυτήριο Γενικού Λυκείου • 2010-2015:Απόφοιτος Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, τμήματος Φ.Π.Ψ (Φιλοσοφία-Παιδαγωγική-Ψυχολογία) Χρήση Η/Υ Word, Excel, Powerpoint, Internet and Email Γλώσσες και διπλώματα Αγγλικά: Άριστο επίπεδο [πτυχίο Lower (Cambridge, Kρατικό), πτυχίο Proficiency: Κρατικό] Γαλλικά: Πολύ καλό επίπεδο [Πτυχία Α2,Β1,Β2] Υγεία και ενδιαφέροντα Υγεία: Χωρίς προβλήματα Ενδιαφέροντα: Γυμναστική άσκηση, λογοτεχνικά βιβλία, συγγραφή άρθρων

Αντωνία Πατρινού

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Επώνυμο: Πατρινού Όνομα: Αντωνία Ημερομηνία γέννησης: 25-8-1972 Τόπος γέννησης: Ζάκυνθος Διεύθυνση κατοικίας: Νικηταρά 4, Γαλάτσι, 11146 Τηλέφωνα: 210 29 33 044 693 20 12 571 e-mail: antpatrinou72@gmail.com ΣΠΟΥΔΕΣ: 2013: Πιστοποιήσεις από την ICT σε θέματα δημοσιογραφίας επιμέλειας ύλης και χρήσης νέων τεχνολογιών 2005: Πιστοποιητικό ECDL στους Η/Υ 2001: Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων τμήματος κλασικής φιλολογίας 1990: Απολυτήριο Γενικού Λυκείου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: 15/10/14-30/01/2015: Ε-learning Επιμορφωτικό πρόγραμμα Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας «Διαδρομές Β: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας για αλλόγλωσσους εντός Ελλάδας» 2013: Η Μέθοδος Project στις σύγχρονες αρχές της Διδακτικής της Ιστορίας, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 2013: Η Μέθοδος Project στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Μια πυξίδα για τη διαμόρφωση της ομάδας και την ανάπτυξη σχέσεων, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Σωματικό Θέατρο για παιδιά, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Σεμινάριο Δημοσιογραφίας, επιμέλειας ύλης και χρήσης νέων τεχνολογιών της, διάρκειας 300 ωρών της Ένωσης Συντακτών 2012 : Σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής 2009: Παιδαγωγική επιμόρφωση σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών 2001: Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης: «Υπάλληλοι Γραφείου σε Θέματα Διοικητικής Υποστήριξης». Σεμινάριο πληροφορικής στο Κ.Ε.Κ του Δήμου Καλλιθέας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2012- έως σήμερα Συντονίστρια εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής 2008- έως σήμερα Εθελοντική διδασκαλία θεωρητικών μαθημάτων στο Μορφωτικό Κέντρο του Δήμου Γαλατσίου 2014 Διδασκαλία ελληνικών σε μετανάστες, υλοποιώντας το πρόγραμμα «Οδυσσέας» του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας 2001- σήμερα Διδασκαλία Έκθεσης- Αρχαίων Ελληνικών Λυκείου σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης 2007-2009: Συμμετοχή στην Ενισχυτική Διδασκαλία σε Δημόσια Λύκεια ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Επιπέδου Lower ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ: Λογισμικό: Office 2007 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Επώνυμο: Πατρινού Όνομα: Αντωνία Ημερομηνία γέννησης: 25-8-1972 Τόπος γέννησης: Ζάκυνθος Διεύθυνση κατοικίας: Νικηταρά 4, Γαλάτσι, 11146 Τηλέφωνα: 210 29 33 044 693 20 12 571 e-mail: antpatrinou@yahoo.gr ΣΠΟΥΔΕΣ: 2013: Πιστοποιήσεις από την ICT σε θέματα δημοσιογραφίας επιμέλειας ύλης και χρήσης νέων τεχνολογιών 2005: Πιστοποιητικό ECDL στους Η/Υ 2001: Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων τμήματος κλασικής φιλολογίας 1990: Απολυτήριο Γενικού Λυκείου ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: 15/10/14-30/01/2015: Ε-learning Επιμορφωτικό πρόγραμμα Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας «Διαδρομές Β: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας για αλλόγλωσσους εντός Ελλάδας» 2013: Η Μέθοδος Project στις σύγχρονες αρχές της Διδακτικής της Ιστορίας, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 2013: Η Μέθοδος Project στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Μια πυξίδα για τη διαμόρφωση της ομάδας και την ανάπτυξη σχέσεων, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Σωματικό Θέατρο για παιδιά, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης 2013: Σεμινάριο Δημοσιογραφίας, επιμέλειας ύλης και χρήσης νέων τεχνολογιών της, διάρκειας 300 ωρών της Ένωσης Συντακτών 2012 : Σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής 2009: Παιδαγωγική επιμόρφωση σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών 2001: Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης: «Υπάλληλοι Γραφείου σε Θέματα Διοικητικής Υποστήριξης». Σεμινάριο πληροφορικής στο Κ.Ε.Κ του Δήμου Καλλιθέας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2012- έως σήμερα Συντονίστρια εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής 2008- έως σήμερα Εθελοντική διδασκαλία θεωρητικών μαθημάτων στο Μορφωτικό Κέντρο του Δήμου Γαλατσίου 2014 Διδασκαλία ελληνικών σε μετανάστες, υλοποιώντας το πρόγραμμα «Οδυσσέας» του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας 2001- σήμερα Διδασκαλία Έκθεσης- Αρχαίων Ελληνικών Λυκείου σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης 2007-2009: Συμμετοχή στην Ενισχυτική Διδασκαλία σε Δημόσια Λύκεια ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Επιπέδου Lower ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ: Λογισμικό: Office 2007

Νικόλαος Μερεντίτης

  • Προσωπικές πληροφορίες: Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος, Έτος γέννησης: 1992  Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα, Σταθερό: 210-2928753 Κινητό: 6984107371 e-mail: nikosGranger@hotmail.com  Σπουδές: Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1) Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Βαθμός πτυχίου: Λίαν καλώς) Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan), Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1, προσεχώς: ΚΠγ ιταλικής Γλώσσας επιπέδου Β2, Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στα πλαίσια του προγράμματος ΕΣΠΑ την θερινή περίοδο 2013( σύνολο 40 ωρών) και στο Βαρβάκειο ΓΕΛ και στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στα πλαίσια του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την θερινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κ.Φρυδάκη Ε.) Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων: Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου, Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014, σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014, τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση», ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014, επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «E learning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολις’ του Δήμου Αθηνών, παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013, παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015, επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015, ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015, Προϋπηρεσία: πενταετής πείρα σε ιδιαίτερα μαθήματα (και μελέτη-διάβασμα) φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου (συμπεριλαμβανομένων Πανελλαδικών εξετάσεων), πείρα με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, Πρόσθετα: προσπάθεια αξιοποίησης Η/Υ για την εκπόνηση του μαθήματος, παροχή πλούσιου υλικού σημειώσεων και ασκήσεων, δυνατή η συγκρότηση ολιγομελών γκρουπ (2-4 παιδιά), υπομονή, υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο, στόχος ο μαθητής να αγαπήσει το διάβασμα μαθαίνοντας την αξία της μελέτης και αποφεύγοντας την απλή αποστήθιση Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. Συστάσεις Διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν.

Μπάμπη Ειρήνη

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ                                    

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

     

    ΕΠΩΝΥΜΟ:                              

    Μπάμπη

    ΟΝΟΜΑ:                                  

    Ειρήνη

    ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:                         

    Στέφανος

    ΗΜ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ:                      

    27-12-1990

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:  

    Άγαμη

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:                             

    Ξάνθου 34

    ΠΟΛΗ:                                      

    Νέα Ιωνία

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ:                            

    6988254294

    EMAIL:                 

    eirinibabi@yahoo.gr

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

     

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

    2008 -2013

    Απόφοιτη της Φιλοσοφικής σχολής στο τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

     

    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

    2005- 2008       

    Απολυτήριο 2ου Γενικού Λυκείου Πρέβεζας Βαθμός απολυτηρίου: 18 και 8/11.

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

     

    ΑΓΓΛΙΚΑ:

    ΕΠΙΠΕΔΟ: Καλή γνώση

    First Certificate of Competency, ECCE, Michigan (Lower)

     

     

     

     

     

     

     

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

     

    Ø  Γενικός χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον Microsoft Windows

    Ø  Microsoft Office 2003+

    Ø  Adobe Photoshop CS3

     

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

     

    2010-2011

    Ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών σε μαθητές Γυμνασίου

     

    2013-2014

    Φύλαξη και διδασκαλία παιδιών, τεσσάρων και επτά χρονών

     

    2013-2014

    Ιδιαίτερα μαθήματα Λατινικών σε μαθητή Γ’ λυκείου

     

    2014-2015

    Ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών και Έκθεσης-Έκφρασης σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου

     

    2015

    Ιδιαίτερα μαθήματα Έκφρασης-Έκθεσης  σε μαθητές της Α’ τάξης Λυκείου

     

    Προετοιμασία μαθημάτων παιδιών Δημοτικής Εκπαίδευσης

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

     

    2015

    Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα «Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» από τον Αθανάσιο Φραγκούλη, επίτιμο σχολικό σύμβουλο και συγγραφέα.

     

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

     

    2005- 2008

    Μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου Δήμου Πρέβεζας

     

    2009- 2011

    Μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

     

     

Μαρία Κατσή

  • Εκπαίδευση: 2014 • Αποφοίτηση από το 1ο Λύκειο των Άνω Λιοσίων με βαθμό 18.9/13 και διαγωγή κοσμιοτάτη • Φοιτήτρια του τμήματος της Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην κλασική κατεύθυνση • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων Αρχαίων Ελληνικών (από πρωτότυπο κείμενο και από μετάφραση), Λογοτεχνίας, Ιστορίας, Λατινικών και Έκθεσης σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου • Εθελοντική εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου των Άνω Λιοσίων • Μελέτη μαθητών δημοτικού σχολείου • Διεκπεραίωση εργασίας πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα <<Το τραγούδι στο Ληξούρι>> • Διεκπεραίωση εργασίας με θέμα τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την επίδρασή τους στον πνευματικό κόσμο των μαθητών • Ερευνητική εργασία με θέμα <<Η γλώσσα του τόπου μου και η εκμάθησή της>> • Παρακολούθηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της ημερίδας <<Στο μυαλό μου ένα σύμπαν>> , για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας σε παιδιά με μαθησιακές και μη δυσκολίες • Παρακολούθηση σεμιναρίου για τη μεταφραστική διαδικασία τόσο σε αρχαία ελληνικά, όσο και σε λατινικά κείμενα • Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Lower του Πανεπιστημίου Michigan.

     

    Άλλα ενδιαφέροντα: Μουσική (κάτοχος πτυχίου Αρμονίου και θεωρητικών σπουδών της μουσικής, καλή γνώση Πιάνου και αρμονίας της μουσικής και συμμετοχή σε μουσικούς και καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς), χορός (παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών και μοντέρνων χορών) , λογοτεχνία, έρευνα. 

Κωνσταντίνα Σπηλιοπούλου

  • Σπουδές: πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, κατεύθυνση Κλασσική, βαθμός 8"οκτώ". Ξένες Γλώσσες: αγγλικά και γαλλικά. Επιμόρφωση:"Φιλοσοφία και γλώσσα",Ε.Κ.Π.Α.-"Ακαδημία Πλάτωνος:Η Πολιτεία και ο πολίτης". "Εκπαιδευτικοί και Δια Βίου Μάθηση" για φιλολόγους, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Προϋπηρεσία: μαθήματα σε ιδιαίτερο επίπεδο σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Διδασκαλία ως ωρομίσθια στο 1ο Γυμνάσιο Α.Λιοσίων τη σχολική χρονιά 2011-2012. Φιλολογικά μαθήματα στο φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Νέα Παιδεία".Συμμετοχή σε Πανεπιστημιακά Σεμινάρια: ¨Κρίση Αξιών ή Κρίση Συνειδήσεων με σύγχυση σκοπών ζωής και ακρισία". "Σχολική Παραβατικότητα.Πολιτική Πρόληψης στα Σχολεία και την Οικογένεια". "Η Ορθόδοξη Εκκλησία και ο Σύγχρονος Κόσμος". Συστατικές Επιστολές:διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν.

Αναστασία Κέπετζη

  •  

    Φιλόλογος απόφοιτη της Φιλοσοφικής με εικοσαετή πείρα και εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου,Λυκείου.Παρέχονται σημειώσεις για όλα τα επίπεδα και τακτική επανάληψη της ύλης με διαγωνίσματα,τεστ.Επιπλέον παρέχεται εξειδικευμένη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές.

    ΠΡΟΦ

Χαρά Ανδρονίδη

  • Είμαι Φιλόλογος Καθηγήτρια με μεγάλη φροντιστηριακή πείρα στην προετοιμασία μαθητών για Πανελλήνιες Εξετάσεις. Εργάζομαι στο χώρο της εκπαίδευσης από το 2003 έως και σήμερα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα (ατομικά -ομαδικά) κατ' οίκον και σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, στα Αρχαία Ελληνικά και στη Νεοελληνική Γλώσσα (Έκφραση - Έκθεση και Λογοτεχνία). Τιμές Προσιτές.

    Γνωρίσματα χαρακτήρα:  Εργατική, συνεπής, πρόθυμη, υπεύθυνη, οργανωτική και δημιουργική. Με μεταδοτικότητα, υπομονή, κατανόηση, προσαρμοστικότητα, ικανότητα συνεργασίας και ευχέρεια στην επικοινωνία.

    ΣΠΟΥΔΕΣ:

    • Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου με βαθμό «Άριστα»(2014 -2016)
    • Πτυχιούχος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο με βαθμό «Λίαν Καλώς»

    ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ:

    Ψηφιακές έκδόσεις:

    1. Χαρά Ανδρονίδη, «Έκφραση – Έκθεση Γ΄ Λυκείου: Θεωρία & Διαγράμματα Θεμάτων», Εκδόσεις scooltime.gr, Σεπτέμβριος 2013. ISBN: 978-618-80632-5-9. Διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ιστοσελίδα:

    http://www.schooltime.gr/2013/09/20/ekfrasi-ekthesi-g-lik-theoria-diagrammata-thematon-x-andronidi-dorean-voithima-schooltime-gr/#.Uurmg7RrmSo

    2. Χαρά Ανδρονίδη, «Έκφραση – Έκθεση Β΄ Λυκείου: Θεωρία & Διαγράμματα Θεμάτων», Εκδόσεις scooltime.gr, Σεπτέμβριος 2013, ISBN: 978-618-80632-4-2.Διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ιστοσελίδα:

    http://www.schooltime.gr/2013/09/22/ekfrasi-ekthesi-b-likeiou-theoria-diagrammata-thematon-x-andronidi-dorean-schooltime-gr#.UurnDLRrmSo

Tζανή Κατερίνα

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ



    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Επώνυμο: Τζανή

    Όνομα: Αικατερίνη

    Όνομα Πατρός: Μιχαήλ

    Ημερομηνία γέννησης: 7/1/1992

    Υπηκοότητα: Ελληνική

    Οικογενειακή κατάσταση: Άγαμη

    Διεύθυνση: Πατριάρχου Γρηγορίου Ε' 24, Νέα Ιωνία Αττικής, Τ.Κ. 142 31

    Τηλέφωνο: 210-2771265

    Κινητό: 6972670965

    E-mail: katetzani@gmail.com





    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    • Απολυτήριο Γενικού Λυκείου

    • 2010- 2015:  Πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (Φιλοσοφική Σχολή-Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

    • Δίπλωμα Οδήγησης Κατηγορίας Β







    ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    • Μάϊος 2015- Σεπτέμβριος 2015 : Πρακτική άσκηση στο Κέντρο Διάγνωσης , Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ Β'ΑΘΗΝΩΝ) ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών 

    • Ιδιαίτερα μαθήματα σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου
    • Συμμετοχή σε ημερίδες με θέματα: αυτισμός και μαθησιακές δυσκολίες
    • Παρακολούθηση Σεμιναρίου <<Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών>>

    ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλική:

    Examination for the Certificate of Proficiency in English του Πανεπιστημίου MICHIGAN (Επίπεδο Γ2)

    Γαλλική:

    Delf Β1





    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    Αθλητισμός ( Αθλήτρια Μπάσκετ, Κολύμβησης,Χάντμπολ)

    Μουσική



     

     

ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΖΕΜΑΡΙΝΑ ΛΕΖΕ

  • Σπουδές

     

     

    Σχολή : ΕΚΠΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ

     

    Τμήμα : Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας(Φ.Π.Ψ.)

     

    Κατεύθυνση : Ψυχολογία

     

    Έτος Εισαγωγής : 2012

     

     

    Ξένες Γλώσσες

     

     

    1) Αγγλικά σε επίπεδο C2(CPE,ECPE)

    Ικανότητα ανάγνωσης : Άριστη

    Ικανότητα γραφής : Άριστη

    Ικανότητα Ομιλίας : Άριστη

     

    2) Γαλλικά σε επίπεδο Β2 

    Ικανότητα ανάγνωσης : Καλή

    Ικανότητα γραφής : Καλή

    Ικανότητα Ομιλίας : Καλή

     

     

     

    Ακαδημαϊκές Γνώσεις

     

     

    1. Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο με ειδίκευση στα Αρχαία Ελληνικά και την Έκφραση Έκθεση

     

    2. Σχολική Ψυχολογία - Αντιμετώπιση κρίσεων στην σχολική κοινότητα

     

    3. Ψυχολογία Προσωπικότητας

     

    4. Εξελικτική Ψυχολογία και Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων

     

    5. Διδακτική Πρακτική 

     

    6. Σχέδιο Μαθήματος

     

     

     

    Σεμιναριακές Γνώσεις

     

     

    1. Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο

     

    2. Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

     

    3. Όρια στα παιδιά

     

    4. Αντιμετώπιση Επιληψίας

     

    5. Ειδική Αγωγή

     

    6. Τεχνικές εκμάθησης για παιδιά με ειδικές ανάγκες

     

    7. Εκμάθηση προγράμματος lexigram 

     

     

    Προϋπηρεσία

     

     

    1. Διδάσκω σε ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαία Ελληνικά και Έκφραση Έκθεση στις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου από το 2012.

     

    2. Συμμετοχή στην συγγραφή και επιμέλεια βοηθημάτων Αρχαίας Ελληνικής Θεματογραφίας και Έκφρασης Έκθεσης.

     

     

    *ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΖΗΤΗΘΟΥΝ

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Κάλλη Κωνσταντινοπούλου

  • ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

    ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

    ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΚΑΙ ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ (18,9)

     ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014-15 ΣΤΟ

    ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ Β'

    ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.

     ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ 2015 ΣΤΟΝ 7ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

    ΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ <<ΠΑΤΑΚΗΣ>>. ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ

    ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ ΜΕ ΔΥΟ ΕΡΓΑ, <<Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ>> ΚΑΙ

    <<ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΕΣ ΦΥΣΕΙΣ>>

     ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ 2015 ΣΤΟΝ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

    ΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

    ΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ, <<ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ>>. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ

     ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ 2015 ΣΤΟΝ 1ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,

    ΔΙΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ <<ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ>>. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

    ΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ, <<ΡΟΖ ΕΓΚΛΗΜΑ>>.

     ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ 2015- 16 ΣΤΟΝ 8ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

    ΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ <<ΠΑΤΑΚΗΣ>>. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕ

    ΕΝΑ ΕΡΓΟ.

     ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ BOOK-TOUR, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ <<ΨΥΧΟΓΙΟΣ>> ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ

    <<ΠΑΤΑΚΗΣ>>.

Χαρά Ρουβολή

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Επίθετο:Ρουβολή

    Ονομα:Χαρά

    Τηλέφωνο:6972544540

    e-mail:hararouvoli@outlook.com.gr

     

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα

    Μελέτη μαθητών Δημοτικού

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στο πιάνο και στην θεωρία της Μουσικής-Αρμονία

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Εισαγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,τριτοετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στον Γλωσσολογικό τομέα

    Κάτοχος πτυχίου πιάνου και θεωρητικών σπουδών της Ευρωπαικής Μουσικής

    Α,Β,Γ Θεωρία

    Α,Β,Γ Αρμονία

    Σολφέζ

    Μορφολογία της Μουσικής

    Ιστορία της Μουσικής

    Χορωδία

    Μουσική Δωματίου

    Πρακτικό Διδασκαλείο

    Prima Vista

     

    Πολύ καλή γνώση Αρμονίου

     

     

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

    Υποτροφία Επίδοσης κατά τις χρονικές περιόδους 2013-2014,

    2014-2015,2015-2016 από το Δημοτικό Ωδείο Αχαρνών

    Συμμετοχή σε ετήσιες συναυλίες διεξαγόμενες από τον Δήμο Αχαρνών

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά:Άριστη γνώση [Επίπεδο: C2}

    Πανεπιστήμιο του Michigan

    Πανεπιστήμιο του Lancashire {ESB}

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Βασικές γνώσεις Η/Υ

    Λειτουργικά Συστήματα:Windows {XP,2007,2008}

    Εφαρμογές Γραφείου:Microsoft office {word,excel

    Power point ,Internet-web browser

     

      EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Οκτώβριος 2015-Μαιος 2016:Ιδιαίτερα μαθήματα  σε μαθητές Δημοτικού

    Σεπτέμβριος 2015-2016:Παράδοση μαθημάτων στο πιάνο σε αρχάριο μαθητή στα πλαίσια του υποχρεωτικού πρακτικού Διδασκαλείας

     

     

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Παρακολούθηση σεμιναρίου οργανωμένου στα πλαίσια του Δημοτικού Ωδείου Αχαρνών με θέμα «Παραδοσιακά κρουστά όργανα,χορευτικοί ρυθμοί ανά περιοχή στην Ελλάδα και η ιστορική τους πορεία από την διακεκριμένη καθηγήτρια παραδοσιακών κρουστών κα.Καραθανασοπούλου Μαρία

     

     

    Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης {ΑΙΕ} με θέματα:

    «Έκφραση-Έκθεση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

    «Νέες τεχνολογίες και Εκπαίδευση»

    «Αντιμετώπιση δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση»

    «Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση»

    «ΔΕΠ-Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα,Εκπαιδευτική και Θεραπευτική Προσέγγιση»

    «Η εκπαίδευση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

    «Διαφοροποιημένη Διαδασκαλία»

    «Αυτισμός και παιχνίδι»

     

     

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή επικοινωνιακή δεξιότητα με μαθητές και γονείς

    Δημιουργικό και εποικοδομητικό μάθημα

    Υπευθυνότητα και επιμονή για την υλοποίηση των στόχων

Αλεξάνδρα Σπυρούλια

  •  

     

     Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου σε έκθεση, αρχαία ελληνικά, λογοτεχνία και ιστορία. Επίσης, προετοιμάζω μαθητές λυκείου όλων των κατευθύνσεων για τις πανελλαδικές εξετάσεις σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα πλην αυτό της ιστορίας. Επιπλέον, αναλαμβάνω την προετοιμασία προπτυχιακών φοιτητών στα μαθήματα της φιλολογίας, καθώς και την προετοιμασία υποψηφίων για εισαγωγή στο τμήμα Φιλολογίας μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων.

     Εργασιακή εμπειρία

    • Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης .( 2012  - σήμερα)  
    • Φύλαξη και απασχόληση παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας (2013 - σήμερα)
    • Διδασκαλία σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. (2014- σήμερα)
    • Εθελοντική εργασία στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία».( Μάρτιος – Απρίλιος 2015)
    • Προετοιμασία φοιτητών για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Φιλολογία. (2015-σήμερα)
    • Πρακτική άσκηση με την ειδικότητα του «Φιλολόγου» σε επιλεγμένα σχολεία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. (Μάρτιος – Απρίλιος 2016)

    Εκπαίδευση

     

     

     

     

    • Σχολείο: 40ο ΓΕΛ  Αθηνών, Γενικός βαθμός απόλυσης: 19.3  -  Διαγωγή: Κοσμιοτάτη
    •  Πανεπιστήμιο: Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα  Φιλολογίας, Κατεύθυνση Κλασικής Φιλολογίας. 

      Βαθμός πτυχίου: 8.53 - Άριστα

     
     

Βασίλειος Λάμης

    • Μεταπτυχιακό με ειδίκευση στην Αρχαία Ελληνική Φιλολογία, τελειόφοιτος.
    • Τμήμα Φιλολογίας ΕΚΠΑ, βαθμός πτυχίου 7,97.
    • Εθνικό Ωδείο, πτυχίο Κλασικής Κιθάρας, βαθμός 10.

     

    • 09.2018 (συνεχίζει): Διορθωτής - Επιμελητής κειμένων στο περιοδικό Online και την εφημερίδα Techpress.
    • 12.2012 (συνεχίζει): Καθηγητής Κλασικής Κιθάρας στο Μουσικό Εργαστήρι Σερίφου και ιδιαίτερα μαθήματα στην Αθήνα.
    • Προετοιμασία μαθητών για εξετάσεις γ' γυμνασίου και α' λυκείου στα φιλολογικά μαθήματα.

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top