Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Νίκος Χατζηδημητρίου

  • Είμαι Φυσικός με μεταπτυχιακό στην Μικροηλεκτρονική & Οπτοηλεκτρονική. Διδάσκω σε παιδιά Γυμνασίου, Λυκείου, ΤΕΙ και Πανεπιστημίου, καθώς και σε ενήλικες, από το 2006 στην Φυσική, στα Μαθηματικά και στη Χημεία.

    Πιστεύω στην Παιδεία του και στις βάσεις του μαθητή, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όποιο στόχο έχει. 

Πολυξένη Ξηροκώστα

  • ΞΗΡΟΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Διεύθυνση: Τράλλεων 108-110, Γαλάτσι, 11146 Αθήνα Τηλέφωνο: 6971883720, 2102131737 Ημερομηνία Γέννησης: 25/07/86 e-mail: xenia_xirokosta@hotmail.gr ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2001 - 2004 3o EΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 2004 - 2009 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής, Τμήμα Φιλολογίας 2009-2010 ISTD MODERN JAZZ-INTERMEDIATE Δίπλωμα μοντέρνου χορού ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 01/09/07-15/05/08 Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθητές Δημοτικού ( Γ’ & Δ’ ) 01/03/08-01/06/08 Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθητής Α’ Γυμνασίου-Αρχαία (ΟΜΗΡΟΣ) 01/09/09-Σήμερα Ιδιαίτερα Μαθήματα Α’ , Β’, Γ’ Γυμνασίου (Αρχαία, Γλώσσα, Ιστορία, Λογοτεχνία) Α’ Λυκείου (Αρχαία, Έκθεση, Ιστορία) 01/09/10-Σήμερα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διορθώτρια Εκθέσεων Β’ & Γ’ Λυκείου 10/01/11-Σήμερα Τοπική Εφημερίδα Γαλατσίου «ΠΑΛΜΟΣ» Δημοσιογράφος-Αρθρογράφος 15/11/11-Σήμερα Εθελοντική Εργασία στο Δήμο Γαλατσίου Μαθητές Λυκείου-Γυμνασίου (Αρχαία, Έκθεση, Λογοτεχνία) 10/1/2013-Σήμερα Διδασκαλία Μοντέρνου και Παραδοσιακού χορού στο 1ο Δημοτικό Σχολείο & 12ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου Μαθητές Α’ Δημοτικού- Στ’ Δημοτικού 01/07/05-31/01/ 06 Σερβιτόρα σε καφέ-σνακ στο Μαρούσι 01/02/06-31/07/06 Σερβιτόρα σε καφετέρια στο Μπουρνάζι 01/09/06-30/01/07 Τηλεφωνήτρια στην Τellas 01/01/2006-Σήμερα Προωθήτρια και διανομέας εντύπων Καλοκαιρινές σεζόν 2007-2013 Πωλήτρια σε κατάστημα γυναικείων ρούχων ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜMicrosoft Word, Excel, PowerPoint, Internet, Access ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 07/06/06 Κέντρο Μελέτης & Νεώτερης Κεραμικής Επίσκεψη & Ξενάγηση. 19/04/07 ΟΚΑΝΑ Επικοινωνιακές Στάσεις στον τομέα της Τοξικοεξάρτησης. 03/11/07 ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Νίκος Καζαντζάκης 1957-2007 Παραμορφώσεις, Παραλείψεις, Μυθοποιήσεις. 06/10/12-10/11/12 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ Δημιουργική Ανάγνωση & Γραφή για φιλολόγους της Μ.Εκπαίδευσης. 26/09/13 ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Η ιστορία δεν είναι μόνο μάθημα. 21/09/14 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Προγράμματα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. 22/09/14 ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Τα φιλολογικά μαθήματα στο Λύκειο σήμερα. Το νέο πλαίσιο διδασκαλίας και αξιολόγησης- Η Τράπεζα Θεμάτων- Η διδακτική πρακτική. 10/10/14-11/10/14 ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Διεθνές συνέδριο για τη διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης «Πιστοποίηση ελληνομάθειας: υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/ εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας». 15/10/14-30/01/2015 Ε-learning ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «Διαδρομές Β: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» 10/3/15 ΕΤΑΙΡΕΙΑ «LΕXIGRAM»& «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ» «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής» ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 09/01/08 Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Μάθημα : Λογοτεχνία Β’ Γυμνασίου 10/01/08 Πειραματικό Λύκειο Ζαννείου Σχολής Πειραιά Μάθημα: Έκθεση Α’ Λυκείου 14/01/08 Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο Ψυχικού Μάθημα : Αρχαία Ελληνικά Γ’ Γυμνασίου 15/01/08 Πειραματικό Γυμνάσιο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά Μάθημα : Αρχαία Ελληνικά Γ’ Γυμνασίου 19/04/08 Λύκειο Αγίων Αναργύρων Μάθημα: Λογοτεχνία Α’ Λυκείου ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Αγγλικά LOWER ECCE: GRADE B Τελειόφοιτη του IELTS ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Διάβασμα, Μουσική, Χορός, Θέατρο

Ναταλία Σουμπάση

  • ΕΠΩΝΥΜΟ: ΣΟΥΜΠΑΣΗ ΟΝΟΜΑ: ΣΟΦΙΑ – ΝΑΤΑΛΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 12/02/1991 ΚΙΝΗΤΟ: 6982869137 EMAIL : nataliasubashi@gmail.com ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: Πλ. Αττικής, Αθήνα
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Επί πτυχίω φοιτήτρια Φιλοσοφικής Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ). ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Lower (B2) Ισπανικά: Β1 Ιταλικά: A2 ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές MS Office
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών 2014-2015: Αρθρογράφος σε περιοδικό εστίασης 2014: (Αύγουστος) ΕΛΤΑ Αεροδρομίου, τμήμα διαλογής 2012: (Αύγουστος) Φύλαξη παιδιών 2010-2011: Γραμματειακή υποστήριξη σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης 2009-2012: Υπεύθυνη πωλήσεων και προώθησης σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: 2014- τώρα: Φιλόλογος στο “Πρόγραμμα Διδακτική Αλληλεγγύη” δήμου Πειραιά 2012- τώρα: Εθελόντρια στην μονάδα προσβασιμότητας για φοιτητές με αναπηρία 2013-2014: (Οκτώβριος-Ιούλιος) Γραμματειακή υποστήριξη σε σχολείο μεταναστών

Ναυσικά Οικονόμου

Αναστασία Κοσιαβέλου

  • ● Απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με βαθμό πτυχίου «Άριστα». ● Απόφοιτη 4ου Γενικού Λυκείου Πετρούπολης. Βαθμός απολυτηρίου : «Άριστα». Σεμινάρια – Εκπαιδευτικά Προγράμματα • 4/4/2015: «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία» και «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου», που διοργάνωσε η εταιρεία «Lexigram». •14-16/3/2015: «Καλές πρακτικές και καινοτομία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που πραγματοποιήθηκε στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού. • 12/12/2014: «For teachers by teachers: learning through observing each other», που πραγματοποιήθηκε από το Ελληνοαμαρικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού. • 20&22/11/2014: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση», που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός». • 18/10/2014: «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση», η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, στη Στοά του Βιβλίου. • 10 & 11/10/2014: «Πιστοποίηση Ελληνομάθειας: υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/ εκμάθησης της Ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας», που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. • 8/10/2014: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα», που διοργάνωσε το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κεντρικό Κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. • 20/9/2014: « Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Προγράμματα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες», που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος». ● Οκτώβριος 2013- Μάιος 2014: πρώτο έτος των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, από το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο. ● 6-8/02/2014: « Η βασιλεία στην αρχαία Ελλάδα: από τον Αγαμέμνονα στην Κλεοπάτρα», που διοργάνωσε το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κεντρικό Κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. ●24/10/2012: «Προβλήματα Ειδικής Αγωγής: φιλοσοφική-παιδαγωγική-νομική και τεχνολογική προσέγγιση», Διεπιστημονικό Πανεπιστημιακό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής, στην Κεντρική Αίθουσα Εκδηλώσεων του Φιλολογικού Συλλόγου ‘‘Παρνασσός’’. ●24/5/ 2012: «Μεταφραστική Θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β΄ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας, που πραγματοποιήθηκε στην Aula της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ. ●19-22/5/2011: «Rideamus igitur- Το χιούμορ στη Λατινική Γραμματεία», παρακολούθησα τις εργασίες του ΙΧ Πανελληνίου Συμποσίου Λατινικών Σπουδών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. ●20/11/2010: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού», που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. ●20/11/2010: «E-learning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη», », που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. Πρακτική Άσκηση- Προϋπηρεσία ●2013: Πραγματοποίησα πρακτική άσκηση στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ στον εκδοτικό οίκο GUTENBERG. • 2014: Στο πλαίσιο του μαθήματος «Θεωρία και Πράξη της διδασκαλίας» πραγματοποίησα την πρακτική άσκηση στο Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο και στο Βαρβάκειο Γυμνάσιο. • Σχ. έτος 2014-2015: Παραδίδω μαθήματα στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Ιλίου. •2010-2015:Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού,Γυμνασίου, Λυκείου. Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά-Γαλλικά-Ιταλικά. • Καλή Γνώση Η/Υ.

Βίκη Ράπτη

  •  

    ΙΔΙΟΤΗΤΑ: Καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    ·        Μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης (διάρκειας 500 ωρών) με αντικείμενο: «Ειδική αγωγή: Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Διαταραχές Συμπεριφοράς - Υπερκινητικότητα, Ψυχικές Διαταραχές, Αυτισμός, Συμβουλευτική Γονέων», του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης, του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (έτη 2013 – 2014)

    ·         Πτυχιούχος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Ειδίκευση στη Μεσαιωνική και Νέα Ελληνική Φιλολογία (ΜΝΕΦ) (έτη σπουδών: 2008 – 2013)

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

    ·         Επιμέλεια φοιτητικών εργασιών (Φεβρουάριος 2013 – τώρα)

    ·         Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου (Αύγουστος 2010 – τώρα)

    ·         Πρακτική Άσκηση στο 1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου Σικιαρίδειο, στα πλαίσια  μεταπτυχιακής ειδίκευσης (Φεβρουάριος 2014)

    ·         Παράδοση μαθημάτων  χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών (Νοέμβριος 2012 - Απρίλιος 2012)

     

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ·         Ερευνητική εργασία μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή: «Ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος», ερμηνεία - προσέγγιση περιστατικού σε πραγματικό χρόνο.

    ·         Έργο βιωματικού περιεχομένου από πραγματική συνέντευξη: «Γερμανική Κατοχή – Μαρτυρίες Ελλήνων» στα πλαίσια του μαθήματος «Ετερότητα και βία: ο «άλλος» ως αντικείμενο καταστροφής», διδάσκων καθηγητής Α. Γκότοβος.

    ·         Συγκριτική μελέτη ποιημάτων: «Η Καβαφική ποίηση σε αντιδιαστολή με έργα του Ν. Εγγονόπουλου», στα πλαίσια του μαθήματος «Η ποίηση του Ν. Εγγονόπουλου», διδάσκουσα καθηγήτρια Α. Βογιατζόγλου.

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    ·         Αγγλικά: Άριστη γνώση (Επίπεδο C2) – PROFICIENCY OF UNIVERSITY OF MICHIGAN (ECPE)

    ·         Γαλλικά: Πολύ καλή γνώση (Επίπεδο B1) - DIPLOME APPROFONDI DE LANGUE FRANCAISE (DELF 2)

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

    ·         Κάτοχος διπλώματος:International Diploma in IT Skills Standard”, University of Cambridge, Full Certificate (Διεθνές Πιστοποιητικό Δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ, Βασικό επίπεδο, Πλήρες Πιστοποιητικό)

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    ·         Συμμετοχή στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ιούνιος 2014)

    ·         Ελεύθερο Παναπιστήμιο της Στοάς του Βιβλίου, «Πέντε Μαθήματα για το Διήγημα» (Εισηγήτρια: Ελένη Πολίτου- Μαρμαρινού) (Μάϊος - Ιούνιος 2013)

    ·         Εκπαιδευτικό φεστιβάλ «Φοίτηση», E-learning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία (Νοέμβριος 2010)

    ·         Συμμετοχή σε Επιστημονικές Ημερίδες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Οκτώβριος 2009)

     

    ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

    ·         Κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου Β’ κατηγορίας (Οκτώβριος 2009)

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    ·         Λογοτεχνία - Θέατρο

    ·         Τεχνολογία

     

     

     

     

     

Μπάμπη Ειρήνη

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ                                    

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

     

    ΕΠΩΝΥΜΟ:                              

    Μπάμπη

    ΟΝΟΜΑ:                                  

    Ειρήνη

    ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:                         

    Στέφανος

    ΗΜ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ:                      

    27-12-1990

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:  

    Άγαμη

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:                             

    Ξάνθου 34

    ΠΟΛΗ:                                      

    Νέα Ιωνία

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ:                            

    6988254294

    EMAIL:                 

    eirinibabi@yahoo.gr

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

     

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

    2008 -2013

    Απόφοιτη της Φιλοσοφικής σχολής στο τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

     

    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

    2005- 2008       

    Απολυτήριο 2ου Γενικού Λυκείου Πρέβεζας Βαθμός απολυτηρίου: 18 και 8/11.

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

     

    ΑΓΓΛΙΚΑ:

    ΕΠΙΠΕΔΟ: Καλή γνώση

    First Certificate of Competency, ECCE, Michigan (Lower)

     

     

     

     

     

     

     

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

     

    Ø  Γενικός χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον Microsoft Windows

    Ø  Microsoft Office 2003+

    Ø  Adobe Photoshop CS3

     

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

     

    2010-2011

    Ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών σε μαθητές Γυμνασίου

     

    2013-2014

    Φύλαξη και διδασκαλία παιδιών, τεσσάρων και επτά χρονών

     

    2013-2014

    Ιδιαίτερα μαθήματα Λατινικών σε μαθητή Γ’ λυκείου

     

    2014-2015

    Ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών και Έκθεσης-Έκφρασης σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου

     

    2015

    Ιδιαίτερα μαθήματα Έκφρασης-Έκθεσης  σε μαθητές της Α’ τάξης Λυκείου

     

    Προετοιμασία μαθημάτων παιδιών Δημοτικής Εκπαίδευσης

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

     

    2015

    Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα «Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» από τον Αθανάσιο Φραγκούλη, επίτιμο σχολικό σύμβουλο και συγγραφέα.

     

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

     

    2005- 2008

    Μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου Δήμου Πρέβεζας

     

    2009- 2011

    Μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

     

     

Μαρία Κατσή

  • Εκπαίδευση: 2014 • Αποφοίτηση από το 1ο Λύκειο των Άνω Λιοσίων με βαθμό 18.9/13 και διαγωγή κοσμιοτάτη • Φοιτήτρια του τμήματος της Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην κλασική κατεύθυνση • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων Αρχαίων Ελληνικών (από πρωτότυπο κείμενο και από μετάφραση), Λογοτεχνίας, Ιστορίας, Λατινικών και Έκθεσης σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου • Εθελοντική εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου των Άνω Λιοσίων • Μελέτη μαθητών δημοτικού σχολείου • Διεκπεραίωση εργασίας πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα <<Το τραγούδι στο Ληξούρι>> • Διεκπεραίωση εργασίας με θέμα τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την επίδρασή τους στον πνευματικό κόσμο των μαθητών • Ερευνητική εργασία με θέμα <<Η γλώσσα του τόπου μου και η εκμάθησή της>> • Παρακολούθηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της ημερίδας <<Στο μυαλό μου ένα σύμπαν>> , για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας σε παιδιά με μαθησιακές και μη δυσκολίες • Παρακολούθηση σεμιναρίου για τη μεταφραστική διαδικασία τόσο σε αρχαία ελληνικά, όσο και σε λατινικά κείμενα • Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Lower του Πανεπιστημίου Michigan.

     

    Άλλα ενδιαφέροντα: Μουσική (κάτοχος πτυχίου Αρμονίου και θεωρητικών σπουδών της μουσικής, καλή γνώση Πιάνου και αρμονίας της μουσικής και συμμετοχή σε μουσικούς και καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς), χορός (παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών και μοντέρνων χορών) , λογοτεχνία, έρευνα. 

Ιμβριώτη Νικολέτα-Υακίνθη

  • Φιλόλογος- Παιδαγωγός 

    Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών , παραδίδει ιδιάιτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και αναλαμβάνει την μελέτη παιδιών δημοτικού.

Χαρά Ανδρονίδη

  • Είμαι Φιλόλογος Καθηγήτρια με μεγάλη φροντιστηριακή πείρα στην προετοιμασία μαθητών για Πανελλήνιες Εξετάσεις. Εργάζομαι στο χώρο της εκπαίδευσης από το 2003 έως και σήμερα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα (ατομικά -ομαδικά) κατ' οίκον και σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, στα Αρχαία Ελληνικά και στη Νεοελληνική Γλώσσα (Έκφραση - Έκθεση και Λογοτεχνία). Τιμές Προσιτές.

    Γνωρίσματα χαρακτήρα:  Εργατική, συνεπής, πρόθυμη, υπεύθυνη, οργανωτική και δημιουργική. Με μεταδοτικότητα, υπομονή, κατανόηση, προσαρμοστικότητα, ικανότητα συνεργασίας και ευχέρεια στην επικοινωνία.

    ΣΠΟΥΔΕΣ:

    • Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου με βαθμό «Άριστα»(2014 -2016)
    • Πτυχιούχος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο με βαθμό «Λίαν Καλώς»

    ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ:

    Ψηφιακές έκδόσεις:

    1. Χαρά Ανδρονίδη, «Έκφραση – Έκθεση Γ΄ Λυκείου: Θεωρία & Διαγράμματα Θεμάτων», Εκδόσεις scooltime.gr, Σεπτέμβριος 2013. ISBN: 978-618-80632-5-9. Διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ιστοσελίδα:

    http://www.schooltime.gr/2013/09/20/ekfrasi-ekthesi-g-lik-theoria-diagrammata-thematon-x-andronidi-dorean-voithima-schooltime-gr/#.Uurmg7RrmSo

    2. Χαρά Ανδρονίδη, «Έκφραση – Έκθεση Β΄ Λυκείου: Θεωρία & Διαγράμματα Θεμάτων», Εκδόσεις scooltime.gr, Σεπτέμβριος 2013, ISBN: 978-618-80632-4-2.Διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ιστοσελίδα:

    http://www.schooltime.gr/2013/09/22/ekfrasi-ekthesi-b-likeiou-theoria-diagrammata-thematon-x-andronidi-dorean-schooltime-gr#.UurnDLRrmSo

Βίλλη Μουσούρη

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     

     

    Προσωπικά στοιχεία

    Ονοματεπώνυμο

    Μουσούρη Σταυρούλα

    Πατρώνυμο

    Γεράσιμος

    Μητρώνυμο

    Ελένη

    Ημερομηνία γεννήσεως

    13 Ιουλίου 1983

    Διεύθυνση

    Θράκης 7, Γέρακας Αττικής

    Τηλέφωνα

    210- 6610787, 6973806091

    E- mail

    moussourivilly@gmail.com

     

    Σπουδές

    Από Οκτώβριο 2011

    Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Σπουδές στην Εκπαίδευση» στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

    2001- 2005

    Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πτυχίο στην ελληνική κλασσική φιλολογία και βαθμό «Λίαν καλώς» Επτά και Δεκαπέντε Εκατοστά (7, 15). Εργασία με θέμα «Λυσίου, Απολογία προς Σίμωνα».

    1998- 2001

    Ενιαίο Λύκειο Αγίου Στεφάνου, απολυτήριο με γενικό βαθμό «Άριστα» Δεκαοκτώ και ένα δέκατο (18, 1) και διαγωγή «Κοσμιοτάτη».

     

    Επαγγελματική εμπειρία

    2010- Σήμερα

    Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών, έκθεσης και λατινικών σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου στο Πιστοποιημένο Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «ΕΡΕΙΣΜΑ» στη Σταμάτα και συγγραφή φροντιστηριακών βοηθημάτων στα αρχαία α΄ Λυκείου και λατινικά β΄ λυκείου.

    2002- Σήμερα

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου, συμπεριλαμβανομένων κατευθύνσεων. Δημιουργία και παροχή σημειώσεων, ασκήσεων και διαγωνισμάτων.

    2002- 2005

    Διόρθωση διαγωνισμάτων φιλολογικών μαθημάτων στο Ιδιωτικό Σχολείο της Σταμάτας «ΩΘΗΣΗ».

    1999, 2000

    Ομαδάρχισσα και Υπεύθυνη Πολιτιστικού Κέντρου  στις Κατασκηνώσεις Ασημακοπούλου «Η Φωλιά του Παιδιού».

     

    Σεμινάρια επιμόρφωσης- ημερίδες

    2016

     

    Επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών», της εταιρείας Lexigram.

    2012

    Σεμινάριο φιλολόγων με τίτλο «Η Μεθοδολογία της Διδασκαλίας», του ομίλου φροντιστηρίων «ΝΕΟ».

    2011

    Πρόγραμμα συμπληρωματικής εκπαίδευσης και εξειδίκευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο «Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία».

    2010

    Πρόγραμμα συμπληρωματικής εκπαίδευσης και εξειδίκευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο «Εκπαιδευτική Ψυχολογία».

    2010

    Επιστημονική-Επιμορφωτική Διημερίδα, με θέμα «Αρχαία Ελληνική Γραμματεία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Συγγραφείς και Κείμενα», διοργανωμένη από το γραφείο σχολικών συμβούλων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δ΄ Αθηνών.

    2009

    Σεμινάριο δέκα μαθημάτων στη «Νεοελληνική ποίηση- Οδυσσέας Ελύτης: Η ποίηση, η γλώσσα, η τέχνη του» με συντονιστή τον κ. Γεώργιο Μπαμπινιώτη, στα πλαίσια του Ελεύθερου Πανεπιστημίου της Στοάς του Βιβλίου.

    2009

    Σεμινάριο πέντε μαθημάτων στην «Ιστορία της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις 1889- 1982» με συντονιστή τον ιστορικό της εκπαίδευσης και πανεπιστημιακό καθηγητή Αλέξη Δημαρά, στα πλαίσια του Ελεύθερου Πανεπιστημίου της Στοάς του Βιβλίου.

    2009

    Επιστημονική ημερίδα πέντε ωρών με θέμα «Διάσπαση Προσοχής και Σύνδρομο Asperger» με ομιλητές τους πανεπιστημιακούς καθηγητές κ. Γεώργιο Θ. Παυλίδη και την Δρ. Συριοπούλου Χριστίνα.

    2008

    Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης με τίτλο «Επεξεργασία κειμένου, Λογιστικά φύλλα, Εφαρμογές στο διαδίκτυο, Παρουσιάσεις» στα πλαίσια του προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» του ΟΑΕΔ.

    2005- 2006

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις νέες τεχνολογίες»- ΗΡΩΝ του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων  της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΥΠΕΠΘ).

    2004- 2005

    Εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Αττική ρητορεία. Παρουσίαση των  σημαντικότερων ρητόρων», του Κλασσικού Τομέα  Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών.

    2003

    Σεμινάριο με θέμα «Ο Σοφοκλής και το έργο του. 2.500 χρόνια από τη γέννησή του», της Ομηρικής Ακαδημίας  και της Euroclassica.

    2002

    Σεμινάρια επιμόρφωσης σε σχέση με τη διόρθωση γραπτών διαγωνισμάτων αρχαίων ελληνικών και λατινικών, από το Ιδιωτικό Σχολείο «ΩΘΗΣΗ».

    2001- 2002

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εισαγωγή στη μετάφραση από τα αγγλικά στα ελληνικά», της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης (Hellenic American Union).

     

    Γνώσεις ξένων γλωσσών

    Αγγλικά

    Πτυχίο Proficiency και επάρκεια διδασκαλίας.

    Ιταλικά

    Πτυχίο Celi 3.

     

    Γνώσεις πληροφορικής

    Λειτουργικό σύστημα Word, Λογιστικά φύλλα Excel, Internet,Windows 2000- XP, Παρουσιάσεις Power Point. Πιστοποιητικό από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ACTA).

        

    Ενδιαφέροντα

    §        Ταξίδια.

    §        Γυμναστική και  αθλητισμός.

    §        Λογοτεχνία, θέατρο και  κινηματογράφος (παρακολούθηση σεμιναρίων αρχαίου θεάτρου του πολιτιστικού συλλόγου του Δήμου Ανοίξεως «ΗΣΙΟΔΟΣ», το 2005).

    §        Παραδοσιακοί χοροί (παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών χορών στο Κέντρο Παραδοσιακού Χορού και Μουσικής «ΕΜΜΕΛΕΙΑ» του Συλλόγου Γυναικών Αγίου Στεφάνου, 2005- 2009).

ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΖΕΜΑΡΙΝΑ ΛΕΖΕ

  • Σπουδές

     

     

    Σχολή : ΕΚΠΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ

     

    Τμήμα : Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας(Φ.Π.Ψ.)

     

    Κατεύθυνση : Ψυχολογία

     

    Έτος Εισαγωγής : 2012

     

     

    Ξένες Γλώσσες

     

     

    1) Αγγλικά σε επίπεδο C2(CPE,ECPE)

    Ικανότητα ανάγνωσης : Άριστη

    Ικανότητα γραφής : Άριστη

    Ικανότητα Ομιλίας : Άριστη

     

    2) Γαλλικά σε επίπεδο Β2 

    Ικανότητα ανάγνωσης : Καλή

    Ικανότητα γραφής : Καλή

    Ικανότητα Ομιλίας : Καλή

     

     

     

    Ακαδημαϊκές Γνώσεις

     

     

    1. Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο με ειδίκευση στα Αρχαία Ελληνικά και την Έκφραση Έκθεση

     

    2. Σχολική Ψυχολογία - Αντιμετώπιση κρίσεων στην σχολική κοινότητα

     

    3. Ψυχολογία Προσωπικότητας

     

    4. Εξελικτική Ψυχολογία και Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων

     

    5. Διδακτική Πρακτική 

     

    6. Σχέδιο Μαθήματος

     

     

     

    Σεμιναριακές Γνώσεις

     

     

    1. Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο

     

    2. Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

     

    3. Όρια στα παιδιά

     

    4. Αντιμετώπιση Επιληψίας

     

    5. Ειδική Αγωγή

     

    6. Τεχνικές εκμάθησης για παιδιά με ειδικές ανάγκες

     

    7. Εκμάθηση προγράμματος lexigram 

     

     

    Προϋπηρεσία

     

     

    1. Διδάσκω σε ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαία Ελληνικά και Έκφραση Έκθεση στις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου από το 2012.

     

    2. Συμμετοχή στην συγγραφή και επιμέλεια βοηθημάτων Αρχαίας Ελληνικής Θεματογραφίας και Έκφρασης Έκθεσης.

     

     

    *ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΖΗΤΗΘΟΥΝ

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Χαρά Ρουβολή

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Επίθετο:Ρουβολή

    Ονομα:Χαρά

    Τηλέφωνο:6972544540

    e-mail:hararouvoli@outlook.com.gr

     

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα

    Μελέτη μαθητών Δημοτικού

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στο πιάνο και στην θεωρία της Μουσικής-Αρμονία

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Εισαγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,τριτοετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στον Γλωσσολογικό τομέα

    Κάτοχος πτυχίου πιάνου και θεωρητικών σπουδών της Ευρωπαικής Μουσικής

    Α,Β,Γ Θεωρία

    Α,Β,Γ Αρμονία

    Σολφέζ

    Μορφολογία της Μουσικής

    Ιστορία της Μουσικής

    Χορωδία

    Μουσική Δωματίου

    Πρακτικό Διδασκαλείο

    Prima Vista

     

    Πολύ καλή γνώση Αρμονίου

     

     

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

    Υποτροφία Επίδοσης κατά τις χρονικές περιόδους 2013-2014,

    2014-2015,2015-2016 από το Δημοτικό Ωδείο Αχαρνών

    Συμμετοχή σε ετήσιες συναυλίες διεξαγόμενες από τον Δήμο Αχαρνών

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά:Άριστη γνώση [Επίπεδο: C2}

    Πανεπιστήμιο του Michigan

    Πανεπιστήμιο του Lancashire {ESB}

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Βασικές γνώσεις Η/Υ

    Λειτουργικά Συστήματα:Windows {XP,2007,2008}

    Εφαρμογές Γραφείου:Microsoft office {word,excel

    Power point ,Internet-web browser

     

      EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Οκτώβριος 2015-Μαιος 2016:Ιδιαίτερα μαθήματα  σε μαθητές Δημοτικού

    Σεπτέμβριος 2015-2016:Παράδοση μαθημάτων στο πιάνο σε αρχάριο μαθητή στα πλαίσια του υποχρεωτικού πρακτικού Διδασκαλείας

     

     

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Παρακολούθηση σεμιναρίου οργανωμένου στα πλαίσια του Δημοτικού Ωδείου Αχαρνών με θέμα «Παραδοσιακά κρουστά όργανα,χορευτικοί ρυθμοί ανά περιοχή στην Ελλάδα και η ιστορική τους πορεία από την διακεκριμένη καθηγήτρια παραδοσιακών κρουστών κα.Καραθανασοπούλου Μαρία

     

     

    Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης {ΑΙΕ} με θέματα:

    «Έκφραση-Έκθεση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

    «Νέες τεχνολογίες και Εκπαίδευση»

    «Αντιμετώπιση δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση»

    «Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση»

    «ΔΕΠ-Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα,Εκπαιδευτική και Θεραπευτική Προσέγγιση»

    «Η εκπαίδευση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

    «Διαφοροποιημένη Διαδασκαλία»

    «Αυτισμός και παιχνίδι»

     

     

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή επικοινωνιακή δεξιότητα με μαθητές και γονείς

    Δημιουργικό και εποικοδομητικό μάθημα

    Υπευθυνότητα και επιμονή για την υλοποίηση των στόχων

Ουρανία Λαδιά

  • Απόφοιτη Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική με βαθμό 9,07 στα 10 . Είμαι σε θέση να βοηθήσω μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου στην κατανόηση των φιλολογικών μαθημάτων, στην επίλυση αποριών και στην προετοιμασία για Πανελλαδικές εξετάσεις. Το μάθημα γίνεται βάσει των απαιτήσεων του σχολείου άλλα πρωτίστως σύμφωνα με την πλήρη κατανόηση της κάθε θεματικής ενότητας.

    Εκπαίδευση : Πτυχίο

    Τίτλος σπουδών : Κλασικής Φιλολογίας

    Πανεπιστήμιο : Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

     

    Εκπαίδευση : Μεταπτυχιακό

    Τίτλος σπουδών : Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική

    Πανεπιστήμιο : Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

     

    Κάτοχος Επάρκειας Νοηματικής Γλώσσας.

Κατερίνα Μ.

  • Καθηγήτρια αριστούχος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό, Άδεια Διδασκαλίας, native-speaker προφορά, δημόσια-φροντιστηριακή εκπαιδευτική προϋπηρεσία, συνεργάτιδα Αμερικανόφωνων φορέων, παραδίδει μαθήματα όλων των ηλικιών-επιπέδων (junior, upper-intermediate, Cambridge-Michigan Lower, Advanced, Proficiency), ενδοσχολικά-πανελληνίων-πανεπιστημιακά Αγγλικά, Business English, αναγνωρισμένες ξενόγλωσσες πιστοποιήσεις ΑΣΕΠ A1-C2 (city and guilds, toeic, msu, ielts, yle, pet, ket, pte, esb, edi, bulats, bce, kpg), εξάσκηση προφορικού-υποβοήθηση γραπτού λόγου.

    Τιμή συζητήσιμη και κατόπιν συνεννοήσεως ανάλογα με το μαθησιακό επίπεδο και την περιοχή δραστηριότητας. Προτιμώνται Βόρεια-Βορειοανατολικά προάστια και περιοχές πλησίον Μ.Μ.Μ.

     

    Κατερίνα: 6971567187, m_gonne@yahoo.com

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top