Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Ναταλία Σουμπάση

  • ΕΠΩΝΥΜΟ: ΣΟΥΜΠΑΣΗ ΟΝΟΜΑ: ΣΟΦΙΑ – ΝΑΤΑΛΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 12/02/1991 ΚΙΝΗΤΟ: 6982869137 EMAIL : nataliasubashi@gmail.com ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: Πλ. Αττικής, Αθήνα
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Επί πτυχίω φοιτήτρια Φιλοσοφικής Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ). ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Lower (B2) Ισπανικά: Β1 Ιταλικά: A2 ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές MS Office
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών 2014-2015: Αρθρογράφος σε περιοδικό εστίασης 2014: (Αύγουστος) ΕΛΤΑ Αεροδρομίου, τμήμα διαλογής 2012: (Αύγουστος) Φύλαξη παιδιών 2010-2011: Γραμματειακή υποστήριξη σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης 2009-2012: Υπεύθυνη πωλήσεων και προώθησης σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: 2014- τώρα: Φιλόλογος στο “Πρόγραμμα Διδακτική Αλληλεγγύη” δήμου Πειραιά 2012- τώρα: Εθελόντρια στην μονάδα προσβασιμότητας για φοιτητές με αναπηρία 2013-2014: (Οκτώβριος-Ιούλιος) Γραμματειακή υποστήριξη σε σχολείο μεταναστών

Αρετή Κατερίνη Γεωργίου

Ιωάννα Ψαρρά

  • Ειμαι 24 ετων και ειμαι Πτυχιουχος του Τμηματος Φιλοσοφιας του Πανεπιστημιου Πατρων.

    Ειμαι Φιλολογος με γνωσεις Παιδαγωγικων.

    Το Πτυχιο της Σχολης μου εξασφαλιζει την Παιδαγωγικη Επαρκεια (εχω διδαχθει Παιδαγωγικα και Σχολικη Ψυχολογια).

    Διαθετω Αναγγελια Διδασκαλιας για ιδιαιτερα μαθηματα,φροντιστηρια και ιδιωτικα σχολεια.

    Εχω εμπειρια δυο χρονια σε ιδιαιτερα μαθηματα με μεγαλη επιτυχια.

    Παρακολουθω Ημεριδες και Σεμιναρια σχετικα με την εκπαιδευση,την διδασκαλια και την ψυχολογια των παιδιων.

    Λατρευω τα παιδια και εχω πολυ ορεξη να μεταδωσω τις γνωσεις μου.

Ιωάννα Κατσούλη

  • Διδακτική εμπειρία

    ·        Ιδιαίτερα μαθήματα:

    Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι ( Α΄Λυκείου)

    Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου ( Α΄Λυκείου)

    Aρχαία Ελληνικά Ομηρικά Έπη Οδύσσεια ( Α΄ Γυμνασίου)

    Νεοελληνική Γλώσσα ( Α΄ Γυμνασίου)

    Σπουδές

    ·        Ενεργή Προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Φιλολογίας Πατρών (έτος εισαγωγής 2012)

    ·        Κλασσική ειδίκευση

    ·        Απολυτήριο 7ου  Γενικού Λυκείου Iλίου (2012)

     

    Γνώσεις

    ·        Αγγλικής γλώσσας (MICHIGAN PROFICIENCY) (2015)

     

    ·        Γαλλικής γλώσσας (DELF B2) (2012)

     

     

Ευμορφία Ζήση

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


    Επώνυμο: Ζήση


    Όνομα : Eυμορφία


    Διεύθυνση : Μεσολογγίου 11, Δάφνη


    Τηλέφωνα επικοινωνίας : 6978068616 , 2112260349


    Ημερομηνία γέννησης : 22 Μαρτίου 1978

     


    ΣΠΟΥΔΕΣ
    Ιούνιος 1995 : Απολυτήριο από το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας με γενικό βαθμό « Άριστα», δεκαεννέα και τέσσερα δέκατα (19 4/10).

    Απρίλιος 2003 : Πτυχίο Κλασικής Φιλολογίας με γενικό βαθμό «Λίαν Καλώς» 6,56 (έξι και πενήντα έξι εκατοστά).

    2010-2011: Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο,  Σχολή Επιστημών Αγωγής , Τίτλος: Διαταραχές της Ανάγνωσης, της Γραφής και της Ικανότητας Υπολογισμού. Αξιολόγηση και Παρέμβαση στα Σχολικά Περιβάλλοντα.

    Βαθμός: 10.


    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά :
    First Certificate (University of Cambridge)

    Ιταλικά:  Άριστη Γνώση


    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    Είμαι κάτοχος του ECDL, του αναγνωρισμένου σε ευρωπαϊκό επίπεδο πτυχίου Πληροφορικής.

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Παρακολούθηση των Σεμιναρίων :
    1.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», που πραγματοποιήθηκε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών σε δύο φάσεις (10+10 ώρες), στις 10/10/2003 και 11/10/2003 η πρώτη φάση και στις 17/10/2003 και 18/10/2003 η δεύτερη φάση.


    2.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», διήμερο σεμινάριο διάρκειας δεκαπέντε ωρών, που διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» στις 4/10/2004.


    3. «Λογοτεχνία: Θεωρία και Διδακτική Πράξη», διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαρτίου 2004 στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

    4.Επιμορφώτικα Σεμινάρια Φιλολόγων, που διοργάνωσαν τα Θεωρητικά Φροντιστήρια Γ. Κατσιγιάννη, με αντικείμενα διδασκαλίας: Α. Αρχαία Ελληνικά Β. Νέα Ελληνικά.

    5.Σεμινάριο 25 ωρών, που διοργανώθηκε στις 10, 17, 24, 31 Οκτωβρίου και 21 Νοεμβρίου 2004, με εισηγητή τον καθηγητή Γ. Παρίση και αντικείμενα διδασκαλίας:
    α. Στοιχεία Αφηματολογίας
    β. Διδακτική Νέων Ελληνικών
    γ. Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα-ερμηνευτική προσέγγιση
    δ. Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών
    ε. Διδακτική Ιστορίας

     


    6. Σεμινάριο Συγγραφικής Τέχνης, Ενότητα: Δοκίμιο -Κριτική, που διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ).
    Έναρξη: 8 Φεβρουαρίου 2006
    Λήξη: 12 Απριλίου 2006
    Διάρκεια: 10 εβδομάδες (20 ώρες)
    Απόκτηση Βεβαιώσεων.


    7. Παρακολούθηση του Προγράμματος Κατάρτισης με τίτλο

    «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (E-LEARNING)», συνολικής διάρκειας 250 ωρών. Υλοποιήθηκε από 16/ 05 / 2007 , στο ΚΕΚ Μεταμόρφωσης «01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε». Απόκτηση πιστοποίησης.

     

    8. Πιστοποιητικό παρακολούθησης του Ετήσιου Σεμιναρίου 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από 04-04-2009 έως 11-04-2010 που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική συνεργασία του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).

     

    9. Βεβαίωση συμμετοχής από το Δ΄ Ελλαδοκυπριακό Συνέδριο με θέμα : «Στο δρόμο για το σπίτι μου…» που διοργάνωσε η Εστία (6 ώρες)

     

    10.Βεβαίωση συμμετοχής από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή που συνδιοργάνωσε ο Τομέας Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος στις 15-18 Απριλίου 2010, με θέμα : «Η Ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη» (20 ώρες)

     

    11.Βεβαίωση συμμετοχής από το 3ο Εντατικό σεμινάριο εφηβικής ιατρικής που διοργανώθηκε από τη μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, 7-9 Μαΐου 2010 (15 ώρες)

     

    12.Βεβαίωση παρακολούθησης του επιπέδου ΕΝΓ1 της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, συνολικής διάρκειας 120 ωρών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Νοηματικής Γλώσσας «Γέφυρες Επικοινωνίας».

     

    13. Βεβαίωση από τον Οργανισμό Προαγωγής της Υγείας «Άγιος Λουκάς Κριμαίας» της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, για το πρόγραμμα ΤΕACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας). (12 ώρες)

    14. Πιστοποιητικό επάρκειας στην Μπράιγ (BRAILLE) (30 ώρες)

    15. Βεβαίωση επιστημονικής ημερίδας διάρκειας 5 ωρών στις 9 Μαΐου 2009 με θέμα «Προβλήματα συμπεριφοράς και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη» .

     

    16.  16-17 /10/ 2014, Ιωάννινα  : παρακολούθηση του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Παρόν και προοπτικές».

     

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
    Στο μηνιαίο περιοδικό (για το βιβλίο) ΄΄index΄΄, τεύχος 3, Ιουνίου 2006, δημοσιεύτηκε η κριτική μου για τα βιβλία: 1. «Νυχτερινό ατύχημα» του συγγραφέα Πατρίκ Μοντιανό 2. «Η κυρία και ο μονόκερος» της Τρέισυ Σεβαλιέ. Επίσης στο τεύχος 4, Ιουλίου-Αυγούστου 2006 η κριτική μου για το βιβλίο «Η Άγνοια» του Μίλαν Κούντερα.

    Είμαι μέλος της ομάδας συντακτών του site www.diavasame.gr στο οποίο κάθε μήνα δημοσιεύονται κριτικές μου.

     

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ


    1. Κατά το Σχολικό Έτος 2003-2004 υπηρέτησα ως ωρομίσθια καθηγήτρια στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, από 01/10/2003 μέχρι 30/05/2004, για 3 ώρες την εβδομάδα στο Ενιαίο Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας.

    2.Από τις 27/01/2009 ως το τέλος του σχολικού έτους εργάστηκα ως ωρομίσθια καθηγήτρια (2 ώρες εβδομαδιαίως) στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, στο 3ο Γενικό Λύκειο Γαλατσίου.

    3. Προϋπηρεσία σε φροντιστήριο από το Σεπτέμβρη 2007 ως το Μάιο του 2009, 9 ώρες την εβδομάδα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα από πρωτότυπο και από μετάφραση και στη Νεοελληνική Γλώσσα.

    4. Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 υπηρέτησα στο Μουσικό Γυμνάσιο Πατρών ως αναπληρώτρια Φιλόλογος μειωμένου ωραρίου στο Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, από 03/10/2013 έως 04/07/2014, 15 ώρες την εβδομάδα, σε παιδιά με προβλήματα όρασης.

     

    5. Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 υπηρέτησα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ηρακλείου ως αναπληρώτρια Φιλόλογος Ειδικής Εκπαίδευσης, από 13/10/2014 έως 30/06/2015, καθώς επίσης και στα ΕΠΑΛ (5ᵒ και 6ᵒ) του νομού Ηρακλείου.

     

Γιώργος Καλογεράς

  • Πτυχιούχος Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πατρών

    Παραδίδω φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου, στο χώρο σας

     

    Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα "Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωσωη της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών"

     

    Λοιπές γνώσεις

    Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας, Η/Υ, Internet,Microsoft Office, Blogger

     

     

     

Κατερίνα Δήμα

  • Όνομα:                                    Αικατερίνη                                

    Επώνυμο:                               Δήμα

    Ημ. Γέννησης:                        27-03-1992

    Τόπος Γέννησης:                    Μαρούσι Αττικής

    Διεύθυνση Κατοικίας:           Ύδρας 1,  Άγιος Δημήτριος

    Τηλ. Επικοινωνίας:                6986125265, 210-9312524

    Οικογενειακή Κατάσταση:    Άγαμη

    e-mail:                                     dhmak22@gmail.com

      

    ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

    10-2010 έως Σήμερα: παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου.

    12-2010 έως 05-2011: προετοιμασία μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης 3ης Λυκείου.

    2012 έως 2013: Μεταφράσεις Γαλλικών-Ελληνικών σε κείμενα διδακτορικού επιπέδου.

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    Προπτυχιακή φοιτήτρια Σλαβικών Σπουδών ΕΚΠΑ (με κατατακτήριες)

    Πτυχιούχος φιλολογίας ΕΚΠΑ (κλασική κατεύθυνση)

    Απόφοιτη 3ης Λυκείου - Ενιαίο Λύκειο Αγίου Δημητρίου

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Κάτοχος διπλώματος ICT (Word, Excel, Internet, PowerPoint, Access, Windows XP)

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικάπτυχίου  Proficiency Michigan

    Γαλλικά – πτυχίου Sorbonne C2

    Ρωσικά- 2ου Επιπέδου – πτυχίου B1

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

     

    23-12-2013: Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2), Προγράμματος ΕΣΠΑ.

    12-12-2012: 10 Μαθήματα Δημιουργικής Γραφής και Ανάγνωσης, εισηγητής κος Δημήτρης Δημηρούλης (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο).

    7-2-2016 :  Η διόρθωση της έκφρασης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών, εισηγητής κος Φραγκούλης

    ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Κάτοχος διπλώματος ΙΧ.

    7ετής παρακολούθηση μαθημάτων πιάνου και γνώση θεωρίας της μουσικής.

    Συστάσεις δεκτές όπου ζητηθούν.

Σαββοπούλου Μαρία

  • Απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Εργάζομαι ως Φιλόλογος και παραδίδω μαθήματα σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, διαθέτω στο ενεργητικό μου επιτυχή συνεργασία με μαθητές που εμφανίζουν μαθησιακά προβλήματα .ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015- 2016 Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου. 2013-2014 Φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης Κύβος. Διδασκαλία και γραμματειακή υποστήριξη.
    2011- 2013  Φροντιστήριo μέσης εκπαίδευσης Ρεμπάμπης. Διδασκαλία και γραμματειακή υποστήριξη. Μάρτιος 2011- Μάιος 2011  Διδασκαλία, απασχόληση και επιτήρηση των μαθητών στα πλαίσια δίμηνης πρακτικής άσκησης στο πέμπτο Γυμνάσιο Παλαιού Φαλήρου. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: 22/02/2016- 12/2016  (ΔΙΆΡΚΕΙΑ 10 ΜΗΝΕΣ)Σεμινάριο:ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ13/09/2015‘’ Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών’’ 22- 24/ 11/ 2013 39o Eτήσιο Συνέδριο Φιλολόγων ‘’Θουκυδίδης, ο κορυφαίος ιστορικός της αρχαιότητας και η επίδρασή του μέχρι σήμερα’’12 Οκτωβρίου - 12/ Δεκεμβρίου 2011 10 Μαθήματα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο της Στοάς του Βιβλίου με τίτλο: ‘’Η νεοελληνική ποίηση στην ιστορική της πορεία από τις απαρχές της έως σήμερα’’15- 18/ 4/ 2010Δεύτερο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα: ‘’Η Ειδική Αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη’’13/ 10/ 2010‘’Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς στο νέο σχολείο’’18- 20/ 12/ 2008 Τέταρτο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο με θέμα: ‘’Κακοποίηση Παιδιού και ψυχικό τραύμα’’

Φωτεινή - Ιζόλδη Κυρίου

  • ΦΩΤΕΙΝΗ – ΙΖΟΛΔΗ ΚΥΡΙΟΥ

     

     

     Διεύθυνση κατοικίας : Θεμιστοκλέους 32, Αιγάλεω Αττικής                  

     Ηλεκτρονική διεύθυνση : izolde84@yahoo.gr

     Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6976491304

     Ημερομηνία γέννησης : 28 / 02 / 1984 

     Οικογενειακή κατάσταση : Άγαμη

    ΣΥΝΟΨΗ

     

    Επικοινωνιακή και ψύχραιμη. 

     Προσαρμοστική σε νέα δεδομένα και πολυπολιτισμικά εργασιακά περιβάλλοντα. 

     Πρόθυμη προς εκμάθηση νέων αντικειμένων. 

    ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 

     

    •ΓΛΩΣΣΕΣ : 

    Αγγλική       Άριστο επίπεδο

                         Πτυχίο «Certificate of Proficiency in English, 

                        University of Michigan».  

     

     

                ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : 

    • Γνώσεις λειτουργικών συστημάτων Windows XP πακέτων 

    (Basic consepts, Windows, Word, Internet).

    • Λογισμικό Software «INHONA». 

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

     

    4/2017 – ως τώρα Υπεύθυνη Διδασκαλίας Ελληνικών σε Πρόσφυγες και Μετανάστες,  ΜΚΟ – PRAKSIS, “Κέντρο Ημέρας”,Δεληγιώργη 26 – 28, Μεταξουργείο, Αθήνα. (Εθελοντική Εργασία).

     Σχεδιασμός και διδασκαλία μαθημάτων της ελληνικής σε αλλοδαπούς πληθυσμούς.  

    6/2013 – 6/2016

    Υπεύθυνη Γραμματείας στο Business Center “Global Business Services S.A.”, Καραγιώργη Σερβίας 2, Σύνταγμα, Αθήνα. 

     Γραμματειακή υποστήριξη του Γενικού Διευθυντή.

     Υποδοχή και γραμματειακή υποστήριξη πελατών (τυπικών και virtual).

     Διαχείριση τηλεφωνικών αιτημάτων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

     Διαχείριση πρωτοκόλλου αλληλογραφίας.

     

     

    9/2015 – 6/2016        Υπεύθυνη διδασκαλίας Ελληνικών και Ενισχυτικής διδασκαλίας σε παιδιά μεταναστών και προσφύγων στο «Εργαστήρι Αλληλεγγύης», Εργατική Λέσχη Περιστερίου, 

    Αιμιλίου .Βεάκη 28, Περιστέρι (Εθελοντική Εργασία). 

     

    5/2015 – 9/2015      Παράδοση φιλολογικών μαθημάτων στο φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Εργαστήρι Μάθησης», Ελλησπόντου 52, Νέα Σμύρνη. 

     Μαθήματα ειδίκευσης : Αρχαία Ελληνικά & Έκθεση.

     

    5/2011 – 9/2012    Γραμματειακή υποστήριξη σε συμβολαιογραφείο Δήμο Νότιας Κυνουρίας

                                (Γραφείο Γρ. Κωνσταντάκου, Λεωνίδιο Αρκαδίας 22300):

     Συγγραφή συμβολαίων.

     Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και διατήρηση τηλεφωνικού πρωτοκόλλου.

     Διεκπεραίωση εργασιών σε τοπικούς και δημόσιους φορείς.

     

    9/2010 – ως τώρα   Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. 

     Εξειδίκευση στο μάθημα της  Έκθεσης  και των Αρχαίων Ελληνικών.

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

     

    9/2001 – 4/2006 Πτυχίο Ιστορίας & Αρχαιολογίας,  Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 

    1998 - 2001

    Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου,  Ενιαίο Λύκειο Λεωνιδίου Αρκαδίας. 

     

     

    (*Σε εξέλιξη :  Διατμηματικό  Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεσαιωνικών Σπουδών, Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων). 

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

     

     

    11/2013 – 7/2014    «Ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης και Κατάρτισης στην Ειδική   Αγωγή και την Ψυχολογία» (Διάρκεια : 470 ώρες), Παιδαγωγικό τμήμα Ειδικής Αγωγής και Νευροψυχολογίας - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας : 

    • Εξειδίκευση : «Μαθησιακές Δυσκολίες».  

     

    (Παρατίθεται ο κυριότερος τίτλος επιμορφωτικών σεμιναρίων. 

    Μικρότερης διάρκειας επιμορφώσεις μπορούν να κατατεθούν εφόσον ζητηθούν). 

     

Βασιλική Σπανίδου

  • Φιλόλογος του Πανεπιστημίου Αθηνών παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για τους μαθητές του Δημοτικού διδάσκονται όλα τα μαθήματα καθώς και αγγλικά, ενώ για του Γυμνασίου και Λυκείου μόνο τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, γλώσσα, ιστορία, λογοτεχνία, λατινικά).

    Επαγγελματική εμπειρία

    Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015                           (Πρακτική άσκηση)

                                                                             Φιλόλογος στο 4ο ΓΕΛ                                                                          Κορυδαλλού

    Σεπτέμβριος 2015 – Νοέμβριος 2015              (Πρακτική άσκηση- ΕΣΠΑ)

                                                                             Φιλόλογος στο 5ο ΓΕΛ                                                                          Αιγάλεω

     

    Σεπτέμβριος 2014 έως σήμερα                         Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε               

                                                                             μαθητές Α’,Β’ και Γ’                                                                               Γυμνασίου και

                                                                            Α’,Β’ και Γ’ Λυκείου                                                                             (αρχαία, έκθεση,

                                                                            λατινικά, ιστορία,                                                                                   λογοτεχνία)

    Εκπαίδευση

    (2011-2016)  Εθνικό και Καποδιστριακό        Απόφοιτη του                                                                                       τμήματος  Φιλοσοφίας,

                     Πανεπιστήμιο Αθηνών                   Παιδαγωγικής και                                                                                   Ψυχολογίας (7,63)

                                                                              «Λίαν Καλώς»

    (2008-2011) 1ο   Γ. Ε. Λ.  Μοσχάτου                Απολυτήριο Ενιαίου                                                                              Λυκείου (15,9)

     

    Ξένες γλώσσες

     Αγγλική  Γλώσσα

    (Δίπλωμα Michigan επιπέδου C2)

    Γαλλική Γλώσσα

    (Δίπλωμα IFA επιπέδου B2)

     

    Σεμινάρια

    Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας,  25/01/15

    Σύχρονα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής, Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Ψυχολογική προσέγγιση, 10/12/13

    Όταν τα πράγματα «δυσκολεύουν» στα σχολικά περιβάλλοντα, 03/04/13

    Η εμψύχωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, 27/03/13

     

    Θεραπεύοντας την ψύχωση με αξιοπρέπεια, 13/10/15

Μιλτιάδης Γ.

  • ________Σπουδές________

     

    • Απόφοιτος Φιλολογίας (Αθήνας), κατεύθυνση: Κλασσική Φιλολογία (πτυχίο με Άριστα).
    • Μεταπτυχιακό στη Φιλολογία (Αθήνας), κατεύθυνση: Νέα Ελληνικά (δίπλωμα με Άριστα).
    • Σεμινάριο ετήσιο στην Ειδική Αγωγή (460 ωρών με πρακτική άσκηση): «Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στην Πρακτική Εξάσκηση και στο Σχεδιασμό Προγραμμάτων Παρέμβασης & Υποστήριξης».(Φορέας: Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ – Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιστημονικά υπεύθυνη: Λωρέττα Θωμαΐδου Αν. Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Παιδιατρικής.)
    • Ετήσιο σεμινάριο δύο εξαμήνων (400 ωρών) στην «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε παιδιά και ενήλικες προσφυγικών δομών». Φορέας: Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών / Ελ.Π.Πο. (Πάτρα).
    • Παρακολούθηση πλήθους άλλων σεμιναρίων (διδακτική Αρχαίων και Νέων Ελληνικών, Εμβάθυνση στο Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής, Διόρθωση της Έκθεσης και  συμβολή στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών κ.ά.)
    • Συμμετοχή και παρακολούθηση σε συνέδρια και άλλες εκδηλώσεις.
    • Λοιπές γνώσεις: Αγγλικά – Γαλλικά – Η/Υ.

    ________Προφίλ καθηγητή________

    •  Ειδίκευση: Έκθεση (Λυκείου) και Αρχαία Ελληνικά (Αδίδακτο).
    • Πολυετής εμπειρία σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα 
    • Βασικά χαρακτηριστικά: μεταδοτικότητα – συνέπεια – οργάνωση – πλούσιο φωτοτυπικό υλικό – ανθρώπινη επικοινωνία – καλλιέργεια δεξιοτήτων και ικανοτήτων συνεχής έλεγχος προόδου.
    •  Διαθέσιμες συστατικές επιστολές.
    • Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6978626708

     

Βούλα Παπαλάιου

  •  

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΛΑΙΟΥ ΒΟΥΛΑ

    Διεύθυνση: Νέα Σμύρνη

    Τηλέφωνο: 6946807098

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: vpapal@yahoo.gr

    Υπηκοότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    Ημερομηνία Γέννησης: 26-09-1981

    Τόπος γέννησης: Θεσσαλονίκη

    Οικογενειακή κατάσταση: ΕΓΓΑΜΗ

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κατεύθυνση’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Αρχαία (2014 - 2015)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κέντρο Μελέτης’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Ιστορία, Αρχαία (2013 - 2015)

    ·        Υπεύθυνη θεωρητικής κατεύθυνσης στο φροντιστήριο ‘ΕΠΙ’, μαθήματα ειδίκευσης Αρχαία και Έκθεση (2011 - 2014)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘ΆΤΟΜΟ’, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση (2005 - 2011)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Ιτέας (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Γαλαξιδίου (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια στο Β’ έτος του Τ.Ε.Ε. Ά κύκλου σπουδών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Άμφισσας (2006 - 2007)

    ·        Εκπαιδεύτρια στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης(Ι.Ε.Κ.) Άμφισσας, από 3-10-2005 έως 30-06-2006

    ·        Παράδοση κατ’ οίκον μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση(2004 - σήμερα) 

    ·        Ενασχόληση ως συμβασιούχος σε πρόγραμμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φωκίδας, από 07- 2003 έως 10-2003

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    ·        2017 – σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση’, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου(συνεργασία με Πανεπιστήμιο Πατρών)

    ·        2013 - σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Διοίκηση πολιτισμικών μονάδων’, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    ·        2005: Πτυχίο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Φιλοσοφική σχολή, με βαθμό ‘Λίαν Καλώς’(7,8)

    ·        1999: Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου Ιτέας, με βαθμό 19 8/11

    ·        Εγγεγραμμένη στο μητρώο εκπαιδευτών του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων

    ·        Πιστοποιημένη γνώση γραφής Braille

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L.)

    ·        Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά

     

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    ·        Διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής (2004)

    ·        Γλώσσα και λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2004)

    ·        Δυσλεξία- Μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής (2005)

    ·        Διδασκαλία της Γλώσσας και Λογοτεχνίας (2005)

    ·        Εξελικτική πορεία της Γλώσσας (2006)

    ·        Εκπαίδευση ενηλίκων (2007)

    ·        Παιδαγωγικές μέθοδοι (2009)

    ·        Κλινική ψυχολογία (2010)

    ·        Ειδική Αγωγή (2011)

    ·        Kίνητρα – Δημιουργική διδασκαλία (2013)

    ·        Ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής στο Ε.Κ.Π.Α. (2017)

     

     

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ·        Εξελικτική πορεία της Ελληνικής (2002)

    ·        Πλάτων: θεωρίες (2002)

    ·        Γλωσσολογικές μεταβολές (2003)

    ·        Δυσκολίες στην εκπαίδευση (2003)

    ·        Αριστοτέλης: συνδρομή στη φιλοσοφία (2003)

    ·        Ο ιστορικά ενιαίος χαρακτήρας της Νέας Ελληνικής (2004)

    ·        Ποντιακός Ελληνισμός (2004)

    ·        Ομηρικά Έπη (2004)

    ·        Δημιουργική γραφή (2005)

    ·        Λογοτεχνικά ρεύματα (2005)

    ·        Μέθοδοι εκμάθησης Αρχαίων Ελληνικών (2005)

    ·        Μέθοδοι σωστής συγγραφής (2005)

    ·        Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις πολιτιστικής διαχείρισης και διοίκησης (2015)

    ·        Θεωρητικές προσεγγίσεις στρατηγικής (2015)

    ·        Πολιτιστικές δραστηριότητες/μονάδες/πολιτική (2016)

    ·        Unesco: προστασία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς (2016)

    ·        Οι θέσεις του θεωρητικού έργου του Κέντρου Σύγχρονων Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μπέρμινχαμ (2016)

    ·        Η σηµασία της UNESCO για την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονοµιάς (2016)

    ·        Κόσμος τέχνης – υψηλή/μαζική κουλτούρα (2016)

    ·        Νέες τεχνολογίες στη διδακτική πράξη στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση (2017)

    ·        Ο διττός χαρακτήρας της εικόνας που βαθμιαία διαμορφώνει για τον εαυτό του (2017)

    ένα παιδί με μέτρια νοητική υστέρηση ή με διαταραχή αυτιστικού

    ·        Η έξαρση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) στη σημερινή εποχή - ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις (2017)

    ·        Ομαλοποίηση, ένταξη-ενσωμάτωση, συμπεριληπτική-ολική εκπαίδευση: εννοιολογική συσχέτιση και διαφοροποίησή τους σε επίπεδο εφαρμογή σε γενικό λύκειο (2017)

    ·        Παιδί με σύνδρομο Down σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Παιδί με αυτισμό σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Γλωσσική συμπεριφορά παιδιού με κώφωση και απώλεια ακοής (2017)

    ·        Δυσκολίες μάθησης και ειδικές δυσκολίες μάθησης-δυσλεξία (2017)

    ·        Τραυλισμός: ψυχολογικές και κοινωνικές διαστάσεις/ρόλος λογοθεραπευτή (2017)

    ·        Το πρόβλημα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο σχολείο (2017)

    ·        Κλινικό προφίλ παιδιού με ΔΕΠ-Υ, στρατηγικές παρέμβασης (2017)

     

     

    ΒΙΒΛΙΑ(προσωπικά εγχειρίδια)

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Α΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Β΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γ΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γυμνασίου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Α΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Β΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Γ΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνική Γραμματική

    ·        Αρχαίο Ελληνικό Συντακτικό

    ·        Ιστορία, Γ΄ Λυκείου

    ·        Λατινική Γραμματική

    ·        Λατινικό Συντακτικό

    ·        Λεξικό Συνωνύμων - Αντωνύμων

     

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ              

    ·        Αγάπη και ενδιαφέρον για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αγάπη για το βιβλίο και τοποθέτηση νέων στόχων για την καλύτερη δυνατή εξέλιξη και προώθησή του. 

    ·        Υπομονή και αγάπη για τα παιδιά, εστιάζοντας σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που χρήζουν ειδικούς χειρισμούς, καθώς και επιμονή και καλή διάθεση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.

    ·        Αναζήτηση όσον αφορά το καλύτερο δυνατό τρόπο διδακτικής, οργανωτική διάθεση, ομαδικότητα, πνεύμα συνεργασίας.

    ·        Υπερβολικό ζήλο για μάθηση, ανάπτυξη και εξέλιξη.

     

     

     

    ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνική

     

    ΑΛΛΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ: Αγγλικά (LOWER)

                                        Γαλλικά (Delf)

     

     

    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L)

     

    -Εμπειρία στις Πανελληνίες(ειδίκευση: έκθεση, ιστορία, αρχαία)

    -Αναλαμβάνω παιδιά με προβλήματα όρασης(γνώση γραφής BRAILLE)

     

Νίκος Τσουκαλάς

  • 2016-2018: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Φιλολογίας (ειδίκευση Γλωσσολογίας), Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών

     

    2011-2015: Πτυχίο Φιλολογίας (ειδίκευση Κλασικών Σπουδών), Πανεπιστήμιο Πατρών

    Πολυετής εμπειρία στον χώρο της διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων  και στη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας (σε μαθητές και ενήλικες, κυρίως αρχάριους, επίπεδα Α1-Β2).

    Σημειώσεις και επιπρόσθετο υλικό. 

     

    Δυνατότητα διδασκαλίας σε γκρουπ.

    Προσαρμογή των μαθημάτων στις ανάγκες των μαθητών για βελτίωση της επίδοσης στο σχολείο, αλλά και απόκτηση ουσιαστικών βάσεων και γνώσεων. Διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας (κάτοχος C2 (Großes Deutsches Sprachdiplom)) και προετοιμασία για εξετάσεις (Β1 και Β2). 

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top