Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Αργυρώ Διαμαντοπούλου

  • ΑΡΓΥΡΩ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Linkedn: ARGYRO DIAMANTOPOULOU Τηλ: 210-9701221, 6984665035 email: arguro_diam@hotmail.com Διεύθυνση: Αρτεμισίου 28, Ηλιούπολη ΤΚ. 16344 Ημερομηνία Γέννησης: 15/09/1987 Οικογενειακή κατάσταση: Άγαμη Άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και μηχανής Εκπαίδευση: Πτυχιούχος του ΕΚΠΑ του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας 2005-2009 Εργασιακή Εμπειρία – Προϋπηρεσία ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Παράδοση ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού - γυμνασίου –λυκείου όλων των τάξεων Σεπτέμβριος 2005 - παρόν Φιλόλογος στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Ηλιούπολης Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Εντελέχεια», Αγ. Δημήτριος Οκτώβριος 2014 - σήμερα Σεπτέμβριος 2012- Φεβρουάριος 2013 Φροντιστήριο Μέσης εκπαίδευσης «Επίκεντρο», Κυψέλη Περιστασιακά χρέη γραμματέως (στο γραφείο του διευθυντή), καθώς και οργάνωση μαθησιακού υλικού Υπεύθυνη τομέα φιλολογικών Αύγουστος 2010 – Σεπτέμβριος 2011 Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Επίκεντρο», Χαλάνδρι Συμμετοχή στη συγγραφή e- books των αρχαίων ελληνικών (α', β' και γ' γυμνασίου) και Ιλιάδας. Δεκέμβρης 2009- Ιούλιος 2010 Πανεπιστημιακό φροντιστήριο «Αρνός», Αθήνα: Παράδοση on line μαθημάτων αρχαίων ελληνικών σε μαθητές γυμνασίου –λυκείου με χρήση του moodle (σύστημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Δεκέμβρης 2009 – Μάρτιος 2010 Επίσης: Φιλολογική επιμέλεια στα εξής βιβλία: Με τα μάτια της θάλασσας, Εκδόσεις Εντός, 2012 Περιμένοντας την Αυγή, Εκδόσεις Εντός 2011 Αγάπης Δρώμενα, Εκδόσεις Εντός, 2014 Γλώσσες Αγγλικά Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Κάτοχος του Lower of Cambridge University Γαλλικά Ισπανικά Καλή γνώση της Γαλλικής γλώσσας Καλή γνώση της Ισπανικής γλώσσας Γνώση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) Κάτοχος πτυχίου υπολογιστών Basic I.T. από την i-skills Γνώση τυφλού συστήματος- TEST4U Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης 2012 Άριστη γνώση του moodle (σύστημα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Συνέδρια-Σεμινάρια «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής», «Lexigram» , Μάρτιος 2015 Nannuka Bootcamp Seminar, σεμινάριο σε ψυχομετρική αξιολόγηση από την έμπειρη ομάδα ψυχολόγων MeWe, Aπρίλιος 2014 «Τεχνικές επικοινωνίας μέσα στην τάξη», 2012, Διημερίδα του φροντιστηρίου Νέο «Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού: Αναφορά στα σύγχρονα προβλήματα του Ελληνισμού», 2008. Σεμινάριο Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Διεθνής Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Αθήνα, Πανεπιστημιούπολη «Ηθική και Πολιτική», 2008, Διεθνής Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Αθήνα, Πανεπιστημιούπολη «Η αναμόρφωση του Λυκείου και η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» 2009.Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών «Ρωμαϊκοί μύθοι και θρύλοι» και «Ο βυζαντινός πολιτισμός μέσα από τα βυζαντινά κείμενα», 2008. «Η δημιουργικότητα στην τάξη» στο πλαίσιο του Προγράμματος: «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, 2008 Επιπλέον Πληροφορίες Διατίθενται προσωπικές σημειώσεις και οργανωμένα πακέτα ασκήσεων και διαγωνισμάτων μηχανογραφημένα Κατοχή Άδειας διδασκαλίας Άλλα Ενδιαφέροντα Ενασχόληση με θέατρο, ζωγραφική και λογοτεχνία Όχι

Κυβέλη Αλεξοπούλου

Ντάνια Αλ-Τζομπε

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

    ΕΠΩΝΥΜΟ: ΑΛ-ΤΖΟΜΠΕ (AL-JUBEH)
    ΟΝΟΜΑ: ΝΤΑΝΙΑ (DANIA)
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 9/8/1992
    ΦΥΛΟ: ΘΗΛΥ
    ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6937871143 210 9754714
    EMAIL:   sky_midnight92@hotmail.com
    ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    2010-2015: Πτυχιούχος φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ)
     - Απολυτήριο Γενικού Λυκείου: Δεκαοκτώ και δύο δέκατα (18,2)
     Παρακολούθηση ημερίδων και σεμιναρίων:
    Σεπτέμβρης 2015:     «Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση των Δυσκολιών Ανάγνωσης μέσα              από τα διαδικτυακά εργαλεία του Ινστιτούτου Επεξεργασίας του             Λόγου», Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού 
               
                «Eπιστροφή στο σχολείο: Οδηγός επιβίωσης! Workshop για                 γονείς & παιδαγωγούς», nannouka

    «Σύγχρονοι μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής», Lexigram (Μάρτιος 2015)
    «Όχι ίδιοι ... αλλά ίσοι», Xinis Education Festival  (Μάρτιος 2013)
    «Η εικονογράφηση στο παιδικό βιβλίο», Xinis Education Festival 
    «Σύγχρονα θέματα παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής & παιδιατρικής» (Β' Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Ηλικίας)
     «Προβλήματα ειδικής αγωγής: φιλοσοφική-παιδαγωγική-νομική και τεχνολογική προσέγγιση», Διεθνή Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας (Οκτώβριος 2012)

    Εθελοντική δράση όλοι μαζί για το παιδί nannuka – ΣΚΑΪ (Σεπτέμβρη 2015)

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:
    2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών
    2015: Oμαδάρχισσα στην κατασκήνωση Sports village Athitaki
    2014: Πρακτική Άσκηση στο 1ο ΓΕΛ Αργυρούπολης
    2013: Τρεις μήνες δημιουργικής απασχόλησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, τα οποία είχαν φτωχό λεξιλόγιο και πρόβλημα έκφρασης (παιχνίδια, ανάγνωση παιδικών βιβλίων, ομιλία).
    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
    Μητρική γλώσσα:  Ελληνικά
    Λοιπές γλώσσες:
    •    Αγγλικά: Certificate of proficiency in English (Michigan)
    •    Αραβικά: Α2 (Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
    •    Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) - 25ώρες Κέντρο δια βίου μάθησης


    Επικοινωνιακές δεξιότητες:

    - Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες με παιδιά προσχολικής ηλικίας που αποκτήθηκαν με τη συμμετοχή μου σε δραστηριότητες εντός και εκτός του νηπιαγωγείου, όπου εργάζεται η μητέρα μου.
    - Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω της εμπειρίας μου ως βοηθός στο μίνι μάρκετ του πατέρα μου.

    Οργανωτικές / διαχειριστικές δεξιότητες:
    - Καλές οργανωτικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν:
    ως βοηθός και υπεύθυνη σε μίνι μαρκετ
    ως βοηθός φωτογράφου
    - Καλές δεξιότητες ηγεσίας ομάδας

    Ψηφιακή δεξιότητα:
    Καλός χειρισμός του Office (επεξεργασία κειμένου, λογιστικά φύλλα, παραουσιάσεις)

    Δίπλωμα οδήγησης: B

Παναγιώτα Προυσαλιάδη

  • Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΘηνών, τμήματος Φ.Π.Ψ (Φιλοσοφία- Παιδαγωγική - Ψυχολογία) με ειδίκευση στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (κατεύθυνση παιδαγωγικής, βαθμός αποφοίτησης : 8,01/10). Έχω πραγματοποιήσει την πρακτική μου άσκηση για 2 μήνες στο 3ο Γ.Ε.Λ Ηρακλείου (Φεβρουάριος 14' - Απρίλιος 14') , ενώ για 4 μήνες (Μάρτιος 15- Οκτώβριος 15') συμμετείχα στο πρόγραμμα αμοιβόμενης πρακτικής άσκησης (ΕΣΠΑ) στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης όπου και πραγματοποίησα τις διδασκαλίες μου. Παράλληλα έχω συμμετάσχει σε σεμινάρια και διαλέξεις εντός και εκτός του Πανεπιστημίου σχετικά με το αντικείμενο μου, με εστίαση στην παιδαγωγική ψυχολογία και τις ανάγκες του μαθητή στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα.  

Κόλλια Παρασκευή

  • Πτυχίο Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με βαθμό 8.

    Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου

    Εργασία σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Πολυχώρος Γνώσης'' στον Άγιο Δημήτριο σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου

    Παρακολούθηση σεμιναρίων με θέμα την διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Έκθεσης και των Αρχαίων Ελληνικών.

    Επικείμενη παρακολούθηση Μεταπτυχιακού προγράμματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τον Μάρτιο του 2016 στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τον Επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών.

     

Αντώνης Βασιλόπουλος

  • Φιλόλογος με 7ετή διδακτική εμπειρία, πτυχιούχος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα όλων των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Προετοιμασία για Πανελλαδικές εξετάσεις με ειδίκευση στα Αρχαία, Λατινικά και Ιστορία κατεύθυνσης. Προσαρμογή διδακτικής μεθόδου στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, με σκοπό την επίτευξη του στόχου που έχουμε θέσει και την κάλυψη των κενών.

Ευμορφία Ζήση

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


    Επώνυμο: Ζήση


    Όνομα : Eυμορφία


    Διεύθυνση : Μεσολογγίου 11, Δάφνη


    Τηλέφωνα επικοινωνίας : 6978068616 , 2112260349


    Ημερομηνία γέννησης : 22 Μαρτίου 1978

     


    ΣΠΟΥΔΕΣ
    Ιούνιος 1995 : Απολυτήριο από το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας με γενικό βαθμό « Άριστα», δεκαεννέα και τέσσερα δέκατα (19 4/10).

    Απρίλιος 2003 : Πτυχίο Κλασικής Φιλολογίας με γενικό βαθμό «Λίαν Καλώς» 6,56 (έξι και πενήντα έξι εκατοστά).

    2010-2011: Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο,  Σχολή Επιστημών Αγωγής , Τίτλος: Διαταραχές της Ανάγνωσης, της Γραφής και της Ικανότητας Υπολογισμού. Αξιολόγηση και Παρέμβαση στα Σχολικά Περιβάλλοντα.

    Βαθμός: 10.


    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά :
    First Certificate (University of Cambridge)

    Ιταλικά:  Άριστη Γνώση


    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    Είμαι κάτοχος του ECDL, του αναγνωρισμένου σε ευρωπαϊκό επίπεδο πτυχίου Πληροφορικής.

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Παρακολούθηση των Σεμιναρίων :
    1.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», που πραγματοποιήθηκε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών σε δύο φάσεις (10+10 ώρες), στις 10/10/2003 και 11/10/2003 η πρώτη φάση και στις 17/10/2003 και 18/10/2003 η δεύτερη φάση.


    2.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», διήμερο σεμινάριο διάρκειας δεκαπέντε ωρών, που διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» στις 4/10/2004.


    3. «Λογοτεχνία: Θεωρία και Διδακτική Πράξη», διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαρτίου 2004 στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

    4.Επιμορφώτικα Σεμινάρια Φιλολόγων, που διοργάνωσαν τα Θεωρητικά Φροντιστήρια Γ. Κατσιγιάννη, με αντικείμενα διδασκαλίας: Α. Αρχαία Ελληνικά Β. Νέα Ελληνικά.

    5.Σεμινάριο 25 ωρών, που διοργανώθηκε στις 10, 17, 24, 31 Οκτωβρίου και 21 Νοεμβρίου 2004, με εισηγητή τον καθηγητή Γ. Παρίση και αντικείμενα διδασκαλίας:
    α. Στοιχεία Αφηματολογίας
    β. Διδακτική Νέων Ελληνικών
    γ. Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα-ερμηνευτική προσέγγιση
    δ. Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών
    ε. Διδακτική Ιστορίας

     


    6. Σεμινάριο Συγγραφικής Τέχνης, Ενότητα: Δοκίμιο -Κριτική, που διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ).
    Έναρξη: 8 Φεβρουαρίου 2006
    Λήξη: 12 Απριλίου 2006
    Διάρκεια: 10 εβδομάδες (20 ώρες)
    Απόκτηση Βεβαιώσεων.


    7. Παρακολούθηση του Προγράμματος Κατάρτισης με τίτλο

    «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (E-LEARNING)», συνολικής διάρκειας 250 ωρών. Υλοποιήθηκε από 16/ 05 / 2007 , στο ΚΕΚ Μεταμόρφωσης «01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε». Απόκτηση πιστοποίησης.

     

    8. Πιστοποιητικό παρακολούθησης του Ετήσιου Σεμιναρίου 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από 04-04-2009 έως 11-04-2010 που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική συνεργασία του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).

     

    9. Βεβαίωση συμμετοχής από το Δ΄ Ελλαδοκυπριακό Συνέδριο με θέμα : «Στο δρόμο για το σπίτι μου…» που διοργάνωσε η Εστία (6 ώρες)

     

    10.Βεβαίωση συμμετοχής από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή που συνδιοργάνωσε ο Τομέας Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος στις 15-18 Απριλίου 2010, με θέμα : «Η Ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη» (20 ώρες)

     

    11.Βεβαίωση συμμετοχής από το 3ο Εντατικό σεμινάριο εφηβικής ιατρικής που διοργανώθηκε από τη μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, 7-9 Μαΐου 2010 (15 ώρες)

     

    12.Βεβαίωση παρακολούθησης του επιπέδου ΕΝΓ1 της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, συνολικής διάρκειας 120 ωρών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Νοηματικής Γλώσσας «Γέφυρες Επικοινωνίας».

     

    13. Βεβαίωση από τον Οργανισμό Προαγωγής της Υγείας «Άγιος Λουκάς Κριμαίας» της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, για το πρόγραμμα ΤΕACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας). (12 ώρες)

    14. Πιστοποιητικό επάρκειας στην Μπράιγ (BRAILLE) (30 ώρες)

    15. Βεβαίωση επιστημονικής ημερίδας διάρκειας 5 ωρών στις 9 Μαΐου 2009 με θέμα «Προβλήματα συμπεριφοράς και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη» .

     

    16.  16-17 /10/ 2014, Ιωάννινα  : παρακολούθηση του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Παρόν και προοπτικές».

     

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
    Στο μηνιαίο περιοδικό (για το βιβλίο) ΄΄index΄΄, τεύχος 3, Ιουνίου 2006, δημοσιεύτηκε η κριτική μου για τα βιβλία: 1. «Νυχτερινό ατύχημα» του συγγραφέα Πατρίκ Μοντιανό 2. «Η κυρία και ο μονόκερος» της Τρέισυ Σεβαλιέ. Επίσης στο τεύχος 4, Ιουλίου-Αυγούστου 2006 η κριτική μου για το βιβλίο «Η Άγνοια» του Μίλαν Κούντερα.

    Είμαι μέλος της ομάδας συντακτών του site www.diavasame.gr στο οποίο κάθε μήνα δημοσιεύονται κριτικές μου.

     

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ


    1. Κατά το Σχολικό Έτος 2003-2004 υπηρέτησα ως ωρομίσθια καθηγήτρια στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, από 01/10/2003 μέχρι 30/05/2004, για 3 ώρες την εβδομάδα στο Ενιαίο Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας.

    2.Από τις 27/01/2009 ως το τέλος του σχολικού έτους εργάστηκα ως ωρομίσθια καθηγήτρια (2 ώρες εβδομαδιαίως) στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, στο 3ο Γενικό Λύκειο Γαλατσίου.

    3. Προϋπηρεσία σε φροντιστήριο από το Σεπτέμβρη 2007 ως το Μάιο του 2009, 9 ώρες την εβδομάδα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα από πρωτότυπο και από μετάφραση και στη Νεοελληνική Γλώσσα.

    4. Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 υπηρέτησα στο Μουσικό Γυμνάσιο Πατρών ως αναπληρώτρια Φιλόλογος μειωμένου ωραρίου στο Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, από 03/10/2013 έως 04/07/2014, 15 ώρες την εβδομάδα, σε παιδιά με προβλήματα όρασης.

     

    5. Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 υπηρέτησα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ηρακλείου ως αναπληρώτρια Φιλόλογος Ειδικής Εκπαίδευσης, από 13/10/2014 έως 30/06/2015, καθώς επίσης και στα ΕΠΑΛ (5ᵒ και 6ᵒ) του νομού Ηρακλείου.

     

Γιώργος Καλογεράς

  • Πτυχιούχος Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πατρών

    Παραδίδω φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου, στο χώρο σας

     

    Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα "Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωσωη της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών"

     

    Λοιπές γνώσεις

    Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας, Η/Υ, Internet,Microsoft Office, Blogger

     

     

     

Σοφία Σκρεπετού

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Απολυτήριο Λυκείου, Ιούνιος 2003

    Πτυχίο Φιλοσοφικής Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Φιλολογίας, Κλασική Κατεύθυνση, Μάρτιος 2008

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, από το 2008

    Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Μέθοδος»,  από 10/12/2014 έως 4/6/2015

    Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Πανεπιστημίου Αθηνών: 1ο Ενιαίο Λύκειο Υμηττού,  από 15/02/06 έως 31/03/06

    Άδεια διδασκαλίας σε φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά, επίπεδο 3 (PROFICIENCY) Cambridge, Ιούνιος 2005

    ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    Μέλος στο Κέντρο Μελέτης «Ελληνικοί Χοροί Δρώμενα» 

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    «Ιππίας Μείζων»: περιγραφική εργασία

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    Σεμινάριο: ΠΛΑΤΩΝΟΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ  στα πλαίσια των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου 2006 της Φιλοσοφικής Σχολής

    Ημερίδα: ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ    8-9-10 Δεκεμβρίου 2006, φορέας: Festival Φοίτηση 2006

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (αδίδακτο κείμενο), διάρκεια 52 ώρες, Απρίλιος-Ιούνιος 2008, συστηματική διδασκαλία αρχαίας ελληνικής γραμματικής, συντακτικού, σημασιολογίας τόσο σε επίπεδο θεωρητικό όσο και σε επίπεδο πρακτικό (επιλογή κειμένων ιστορικού, φιλοσοφικού, δικανικού, επιδεικτικού λόγου), φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ(διδακτική μεθοδολογία), διάρκεια 28 ώρες, Απρίλιος-Ιούνιος 2008, βασικές γνώσεις σχετικές με τη μεθοδολογία της εν γένει διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση), φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ, διάρκεια 96 ώρες, Οκτώβριος-Νοέμβριος 2008, εφαρμογή εναλλακτικών μορφών διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής, κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου», φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

     

Γκούτη Μαρία-Ελένη

  • Σπουδές

     

     

    Άλλες γνώσεις και

    εμπειρία

    • Εισήχθην στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ,στο τμήμα φιλοσοφίας, παιδαγωγικής και ψυχολογίας με πανελλήνιες εξετάσεις,το έτος 2010 και αποφοίτησα το 2015 με ειδίκευση στην ψυχολογία.

    • Έχω εργαστεί παραδίδοντας κατ'οίκον φιλολογικά μαθήματα (Αρχαία Ελληνικά,Έκθεση,Λογοτεχνία)σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου αναλαμβάνοντας προετοιμασία για εξετάσεις με οργανωμένο υποστηρικτικό υλικό.

    • Έχω συμμετάσχει στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του ΕΣΠΑ στο 1ο γενικό λύκειο αργυρούπολης,παρέχοντας γραμματειακή υποστήριξη και αποκτώντας διδακτική εμπειρία, από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο του 2015.

     

     

    Σεμινάρια

     

     

     

     

     

    Ξένες Γλώσσες

     

    1.Κακοποίηση του παιδιού

    2.Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες

    3.Αρχαία Ελληνική Γλώσσα:Διδακτική Άγνωστου Θέματος.

    4.Διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στην εκφραστική ικανότητα των μαθητών

    • Κάτοχος Lower (Cambridge),Kάτοχος Β1 Γαλλικών

       

       

       

     

     

     

     

     

Κατερίνα Δήμα

  • Όνομα:                                    Αικατερίνη                                

    Επώνυμο:                               Δήμα

    Ημ. Γέννησης:                        27-03-1992

    Τόπος Γέννησης:                    Μαρούσι Αττικής

    Διεύθυνση Κατοικίας:           Ύδρας 1,  Άγιος Δημήτριος

    Τηλ. Επικοινωνίας:                6986125265, 210-9312524

    Οικογενειακή Κατάσταση:    Άγαμη

    e-mail:                                     dhmak22@gmail.com

      

    ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

    10-2010 έως Σήμερα: παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου.

    12-2010 έως 05-2011: προετοιμασία μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης 3ης Λυκείου.

    2012 έως 2013: Μεταφράσεις Γαλλικών-Ελληνικών σε κείμενα διδακτορικού επιπέδου.

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    Προπτυχιακή φοιτήτρια Σλαβικών Σπουδών ΕΚΠΑ (με κατατακτήριες)

    Πτυχιούχος φιλολογίας ΕΚΠΑ (κλασική κατεύθυνση)

    Απόφοιτη 3ης Λυκείου - Ενιαίο Λύκειο Αγίου Δημητρίου

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Κάτοχος διπλώματος ICT (Word, Excel, Internet, PowerPoint, Access, Windows XP)

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικάπτυχίου  Proficiency Michigan

    Γαλλικά – πτυχίου Sorbonne C2

    Ρωσικά- 2ου Επιπέδου – πτυχίου B1

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

     

    23-12-2013: Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2), Προγράμματος ΕΣΠΑ.

    12-12-2012: 10 Μαθήματα Δημιουργικής Γραφής και Ανάγνωσης, εισηγητής κος Δημήτρης Δημηρούλης (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο).

    7-2-2016 :  Η διόρθωση της έκφρασης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών, εισηγητής κος Φραγκούλης

    ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Κάτοχος διπλώματος ΙΧ.

    7ετής παρακολούθηση μαθημάτων πιάνου και γνώση θεωρίας της μουσικής.

    Συστάσεις δεκτές όπου ζητηθούν.

Δήμητρα ΤσώληΔήμητρα Τσώλη

  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    2016 Ιούλ.-σημ.   Απασχόληση στο digital τμήμα της διαφημιστικής εταιρείας BBDO ως :

    §  Content creator  σε digital περιεχόμενο (social media, sites, banners, για τις εταιρείες NIVEAGR, NIVEAMEN, EVIOL, BAUSCH&LOMB, TENA, LAY’S, QUAKER),

    §  Social media manager (development &monitoring),

    §  Personal assistant Ευρυδίκης Γαβαλάκη (τηλ.69425573106) και operational θέσεις: διαχείριση δώρων και αποστολή για διαγωνισμούς social media και γραμματειακή υποστήριξη.

    2010-2016             Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου και προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

     

    2015                      Πρακτική άσκηση ως assistant communication manager και ως event manager στο τμήμα επικοινωνίας του

    Σεπτ. - Φεβ.          οίκου Zolotas. (http://www.zolotas.gr/)

     

    2015                      Ιnternet management και γραμματειακή υποστήριξη στο Αρχιτεκτονικό Γραφείο «hom.a Architecture» μέσω του

    Φεβ.-Ιούν.             προγράμματος Voucher.

          

    2013 – 2014          Ιnternet management και γραμματειακή υποστήριξη στο φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης «Γ. Παπουλάκος»

    Σεπτ.-Μαρτ.          (www.papoulakos.edu.gr) μέσω του  προγράμματος Voucher.

          

    2012-2014             Περιστασιακή παροχή υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης στο δικηγορικό γραφείο του κ. Βασίλη Κοντού (kontosblaw@gmail.com) 

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    Πτυχιούχος Φιλολογίας, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
    Κατεύθυνση Κλασσική _ βαθμός: Λίαν Καλώς 

     

    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

    2012 – 2016          Εθελοντική διδασκαλία Ελληνικών σε Μετανάστες στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών (ΚΣΜ) (http://www.ksm.gr/)

    2013                      Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα MetikosInformal  Language Learning for Immigrants ως διευκολυντής

    Ιουν.-Ιουλ.             μάθησης (facilitator) του Καφέ Γλωσσών (language Café) και του Cyber Cafe, συντονίστρια: Αναστασία Μπαλάσκα. 

    2008                      Εθελοντική διδασκαλία στον τομέα πρόληψης του ΚΕΘΕΑ (Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων)

     

    ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    2014 – 2015          Ετήσιο Πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή,  Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

    2014 – 2015          Ετήσιο σεμινάριο με θέμα “The Ancient Greek Hero in 24 Hours”, University of Harvard, Distance learning courses. Υπεύθυνοι καθηγητές:  Gregory Nagy, Leonard Muellner.

    2014                      Δίμηνο σεμινάριο υπό τον τίτλο «Καλλιέργεια ή βαρβαρότητα; Η κρίση του πολιτισμικού «παραδείγματος» ως προσωπικό πρόβλημα», 10 Μαθήματα Φιλοσοφίας, Ομιλητής: Χρηστός Γιανναράς. 

    2013                      Σεμινάριο με θέμα «Ο σχεδιασμός μιας διδακτικής ενότητας και μιας σειράς μαθημάτων με βάση τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των σπουδαστών της νέας ελληνικής», διάρκειας ενός μήνα, Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, Υπεύθυνη: Ιφ. Γεωργιάδου

    2012                      Συμμετοχή στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση, με τίτλο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.», πρόεδρος: Φ. Γούσιας, ( http://synedrio9.com)

    2012                      Διήμερο σεμινάριο με θέμα «Η διδακτική της νέας ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας σε ενηλίκους», Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, Υπεύθυνη: Ιφ. Γεωργιάδου

    2011                      «Ψυχαναλυτικές και Συστημικές Προσεγγίσεις του Εκπαιδευτικού Έργου», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φ.Π.Ψ., Τομέας Παιδαγωγικής, διάρκειας τριών μηνών. Υπεύθυνοι: Ι. Μαρμαρινός, Π. Βουγιούκας

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά  Cambridge Certificate of Proficiency in English

    Ιταλικά   Certificato Superiore - Palso

    Ισπανικά            Επίπεδο Β1

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Keycert:  windows, word, excel, power point, access, internet

    Βασικές αρχές Web development 

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    Στον ελεύθερό μου χρόνο αγαπώ να διαβάζω λογοτεχνία και να ακούω μουσική. Συνηθίζω να κινούμαι σχεδόν παντού με ποδήλατο και κολυμπώ μερικές φορές την εβδομάδα. Λατρεύω τα ταξίδια, καθώς με αναζωογονούν ψυχικά και πνευματικά και μου υπενθυμίζουν την ομορφιά της διαφορετικότητας τόσο των τόπων, όσο και των ηθών και των ανθρώπων.

     

     

     

     

Γιάννης Καράς

  • Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα για Πανελλήνιες εξετάσεις από Διδάκτορα Κλασικής Φιλολογίας του πανεπιστημίου του Λονδίνου, κάτοχο δύο πτυχίων μάστερ με 'Διάκριση' και 15ετή εμπειρία. Αρχαία, συστηματική επανάληψη όλης της γραμματικής και του συντακτικού, Ιστορία, Λατινικά, Γλώσσα - Έκφραση. Πλήρης διδακτική υποστήριξη και ενθάρρυνση, αλλά και απόλυτα ειλικρινής και τακτική ενημέρωση σχετικά με τις αδυναμίες και την πρόοδο του υποψηφίου. Πολλές επιτυχίες στις Πανελλήνιες του 2017. Αναλαμβάνονται μόνο σοβαροί, αποφασισμένοι και συνεργάσιμοι υποψήφιοι. Τιμές από 15 ευρώ.

     

Δήμητρα Πινάκου

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Ιούνιος 2008, 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, Απολυτήριο γενικού λυκείου με βαθμό δεκαεννέα και τρία δέκατα (19,3),
    2008-2013, ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Πτυχιούχος (βαθμός 7,8), Τμήμα: Ελληνικής Φιλολογίας, Κατεύθυνση: Μεσαιωνική- Νεοελληνική Φιλολογία
    1/10/2016- Σήμερα, Ε.Α.Π, Φοιτήτρια στο εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών « Επιστήμες της Αγωγής », Πιστοποίηση στη θεματική ενότητα 'Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη' Σήμερα: Φοίτηση στo Πανεπιστημιακό σεμινάριο εξειδίκευσης του ΕΚΠΑ 'Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική'ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
    2010-Σήμερα: Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων-
    Φιλολογικά Γυμνασίου- Λυκείου, Προετοιμασία για Πανελλήνιες Εξετάσεις, Καθημερινή μελέτη παιδιών Δημοτικού- Γυμνασίου, Φύλαξη και δημιουργική απασχόληση παιδιών προσχολικής ηλικίας και δημοτικού. -Προσωπικές σημειώσεις, μεταδοτικότητα                                                                           2012: Πρακτική άσκηση σε πρότυπα πειραματικά σχολία του νομού Αττικής.                                       15/11/2013- 27/05/2014: Αλυσίδα Πολιτισμού «ΙΑΝΟΣ», Εμποροϋπάλληλος ( Υπεύθυνη παιδικής λογοτεχνίας ) - Ταμίας
    27/8/2014- 15/7/2016- Βιβλιοπωλείο «ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ» -Τμήμα εκπαιδευτικού και ξενόγλωσσου βιβλίου
    -Υπεύθυνη τμήματος Παιδικής Λογοτεχνίας και Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών                                   28/11/2017- Σήμερα: Πανεπιστημιακό Φροντιστήριο Your Study Community, Εκπόνηση πτυχιακών και μη πανεπιστημιακών εργασιών

     

     

Βασιλική Σπανίδου

  • Φιλόλογος του Πανεπιστημίου Αθηνών παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για τους μαθητές του Δημοτικού διδάσκονται όλα τα μαθήματα καθώς και αγγλικά, ενώ για του Γυμνασίου και Λυκείου μόνο τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, γλώσσα, ιστορία, λογοτεχνία, λατινικά).

    Επαγγελματική εμπειρία

    Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015                           (Πρακτική άσκηση)

                                                                             Φιλόλογος στο 4ο ΓΕΛ                                                                          Κορυδαλλού

    Σεπτέμβριος 2015 – Νοέμβριος 2015              (Πρακτική άσκηση- ΕΣΠΑ)

                                                                             Φιλόλογος στο 5ο ΓΕΛ                                                                          Αιγάλεω

     

    Σεπτέμβριος 2014 έως σήμερα                         Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε               

                                                                             μαθητές Α’,Β’ και Γ’                                                                               Γυμνασίου και

                                                                            Α’,Β’ και Γ’ Λυκείου                                                                             (αρχαία, έκθεση,

                                                                            λατινικά, ιστορία,                                                                                   λογοτεχνία)

    Εκπαίδευση

    (2011-2016)  Εθνικό και Καποδιστριακό        Απόφοιτη του                                                                                       τμήματος  Φιλοσοφίας,

                     Πανεπιστήμιο Αθηνών                   Παιδαγωγικής και                                                                                   Ψυχολογίας (7,63)

                                                                              «Λίαν Καλώς»

    (2008-2011) 1ο   Γ. Ε. Λ.  Μοσχάτου                Απολυτήριο Ενιαίου                                                                              Λυκείου (15,9)

     

    Ξένες γλώσσες

     Αγγλική  Γλώσσα

    (Δίπλωμα Michigan επιπέδου C2)

    Γαλλική Γλώσσα

    (Δίπλωμα IFA επιπέδου B2)

     

    Σεμινάρια

    Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας,  25/01/15

    Σύχρονα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής, Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Ψυχολογική προσέγγιση, 10/12/13

    Όταν τα πράγματα «δυσκολεύουν» στα σχολικά περιβάλλοντα, 03/04/13

    Η εμψύχωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, 27/03/13

     

    Θεραπεύοντας την ψύχωση με αξιοπρέπεια, 13/10/15

Βούλα Παπαλάιου

  •  

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΛΑΙΟΥ ΒΟΥΛΑ

    Διεύθυνση: Νέα Σμύρνη

    Τηλέφωνο: 6946807098

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: vpapal@yahoo.gr

    Υπηκοότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    Ημερομηνία Γέννησης: 26-09-1981

    Τόπος γέννησης: Θεσσαλονίκη

    Οικογενειακή κατάσταση: ΕΓΓΑΜΗ

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κατεύθυνση’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Αρχαία (2014 - 2015)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κέντρο Μελέτης’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Ιστορία, Αρχαία (2013 - 2015)

    ·        Υπεύθυνη θεωρητικής κατεύθυνσης στο φροντιστήριο ‘ΕΠΙ’, μαθήματα ειδίκευσης Αρχαία και Έκθεση (2011 - 2014)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘ΆΤΟΜΟ’, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση (2005 - 2011)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Ιτέας (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Γαλαξιδίου (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια στο Β’ έτος του Τ.Ε.Ε. Ά κύκλου σπουδών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Άμφισσας (2006 - 2007)

    ·        Εκπαιδεύτρια στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης(Ι.Ε.Κ.) Άμφισσας, από 3-10-2005 έως 30-06-2006

    ·        Παράδοση κατ’ οίκον μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση(2004 - σήμερα) 

    ·        Ενασχόληση ως συμβασιούχος σε πρόγραμμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φωκίδας, από 07- 2003 έως 10-2003

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    ·        2017 – σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση’, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου(συνεργασία με Πανεπιστήμιο Πατρών)

    ·        2013 - σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Διοίκηση πολιτισμικών μονάδων’, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    ·        2005: Πτυχίο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Φιλοσοφική σχολή, με βαθμό ‘Λίαν Καλώς’(7,8)

    ·        1999: Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου Ιτέας, με βαθμό 19 8/11

    ·        Εγγεγραμμένη στο μητρώο εκπαιδευτών του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων

    ·        Πιστοποιημένη γνώση γραφής Braille

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L.)

    ·        Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά

     

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    ·        Διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής (2004)

    ·        Γλώσσα και λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2004)

    ·        Δυσλεξία- Μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής (2005)

    ·        Διδασκαλία της Γλώσσας και Λογοτεχνίας (2005)

    ·        Εξελικτική πορεία της Γλώσσας (2006)

    ·        Εκπαίδευση ενηλίκων (2007)

    ·        Παιδαγωγικές μέθοδοι (2009)

    ·        Κλινική ψυχολογία (2010)

    ·        Ειδική Αγωγή (2011)

    ·        Kίνητρα – Δημιουργική διδασκαλία (2013)

    ·        Ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής στο Ε.Κ.Π.Α. (2017)

     

     

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ·        Εξελικτική πορεία της Ελληνικής (2002)

    ·        Πλάτων: θεωρίες (2002)

    ·        Γλωσσολογικές μεταβολές (2003)

    ·        Δυσκολίες στην εκπαίδευση (2003)

    ·        Αριστοτέλης: συνδρομή στη φιλοσοφία (2003)

    ·        Ο ιστορικά ενιαίος χαρακτήρας της Νέας Ελληνικής (2004)

    ·        Ποντιακός Ελληνισμός (2004)

    ·        Ομηρικά Έπη (2004)

    ·        Δημιουργική γραφή (2005)

    ·        Λογοτεχνικά ρεύματα (2005)

    ·        Μέθοδοι εκμάθησης Αρχαίων Ελληνικών (2005)

    ·        Μέθοδοι σωστής συγγραφής (2005)

    ·        Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις πολιτιστικής διαχείρισης και διοίκησης (2015)

    ·        Θεωρητικές προσεγγίσεις στρατηγικής (2015)

    ·        Πολιτιστικές δραστηριότητες/μονάδες/πολιτική (2016)

    ·        Unesco: προστασία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς (2016)

    ·        Οι θέσεις του θεωρητικού έργου του Κέντρου Σύγχρονων Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μπέρμινχαμ (2016)

    ·        Η σηµασία της UNESCO για την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονοµιάς (2016)

    ·        Κόσμος τέχνης – υψηλή/μαζική κουλτούρα (2016)

    ·        Νέες τεχνολογίες στη διδακτική πράξη στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση (2017)

    ·        Ο διττός χαρακτήρας της εικόνας που βαθμιαία διαμορφώνει για τον εαυτό του (2017)

    ένα παιδί με μέτρια νοητική υστέρηση ή με διαταραχή αυτιστικού

    ·        Η έξαρση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) στη σημερινή εποχή - ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις (2017)

    ·        Ομαλοποίηση, ένταξη-ενσωμάτωση, συμπεριληπτική-ολική εκπαίδευση: εννοιολογική συσχέτιση και διαφοροποίησή τους σε επίπεδο εφαρμογή σε γενικό λύκειο (2017)

    ·        Παιδί με σύνδρομο Down σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Παιδί με αυτισμό σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Γλωσσική συμπεριφορά παιδιού με κώφωση και απώλεια ακοής (2017)

    ·        Δυσκολίες μάθησης και ειδικές δυσκολίες μάθησης-δυσλεξία (2017)

    ·        Τραυλισμός: ψυχολογικές και κοινωνικές διαστάσεις/ρόλος λογοθεραπευτή (2017)

    ·        Το πρόβλημα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο σχολείο (2017)

    ·        Κλινικό προφίλ παιδιού με ΔΕΠ-Υ, στρατηγικές παρέμβασης (2017)

     

     

    ΒΙΒΛΙΑ(προσωπικά εγχειρίδια)

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Α΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Β΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γ΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γυμνασίου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Α΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Β΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Γ΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνική Γραμματική

    ·        Αρχαίο Ελληνικό Συντακτικό

    ·        Ιστορία, Γ΄ Λυκείου

    ·        Λατινική Γραμματική

    ·        Λατινικό Συντακτικό

    ·        Λεξικό Συνωνύμων - Αντωνύμων

     

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ              

    ·        Αγάπη και ενδιαφέρον για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αγάπη για το βιβλίο και τοποθέτηση νέων στόχων για την καλύτερη δυνατή εξέλιξη και προώθησή του. 

    ·        Υπομονή και αγάπη για τα παιδιά, εστιάζοντας σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που χρήζουν ειδικούς χειρισμούς, καθώς και επιμονή και καλή διάθεση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.

    ·        Αναζήτηση όσον αφορά το καλύτερο δυνατό τρόπο διδακτικής, οργανωτική διάθεση, ομαδικότητα, πνεύμα συνεργασίας.

    ·        Υπερβολικό ζήλο για μάθηση, ανάπτυξη και εξέλιξη.

     

     

     

    ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνική

     

    ΑΛΛΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ: Αγγλικά (LOWER)

                                        Γαλλικά (Delf)

     

     

    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L)

     

    -Εμπειρία στις Πανελληνίες(ειδίκευση: έκθεση, ιστορία, αρχαία)

    -Αναλαμβάνω παιδιά με προβλήματα όρασης(γνώση γραφής BRAILLE)

     

Δήμητρα Φιλίππου

  • 2016-σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στη Γλωσσολογία (Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών) 
    2016: Πτυχίο Φιλολογίας με κατεύθυνση Γλωσσολογίας (Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών) 

    Αναλαμβάνω μαθητές γυμνασίου και λυκείου σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα, με έμφαση, όμως, στο μάθημα της έκθεσης (προετοιμασία και για πανελλαδικές εξετάσεις). 
    Δυνατότητα διδασκαλίας και σε γκρουπ και εξ αποστάσεως. 
    Πολυετής εμπειρία σε φροντιστήριο και παροχή φροντιστηριακών σημείωσεων. 

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top