Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Στεφανία Αλβέρτου

  • Στεφανία Αλβέρτου                  Αγίας Γλυκερίας 18, Ίλιον                                                                                                                       +306978039850

    stefani181967@hotmail.com

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    2014 – 2015               ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ 

             Ιδιαίτερα Φιλολογικά μαθήματα για μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου (για τις μεγαλύτερες τάξεις τα μαθήματα αρχαία, ελληνική γλώσσα, έκθεση, ιστορία, λογοτεχνία)

     

      

    2012 – 2013               ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ                                                                                                   

             Άσκηση πρακτικής προς διεκπεραίωση του προγράμματος ΕΣΠΑ του τμήματος Φιλολογίας στο 5ο Γενικό Λύκειο Ιλίου. Συμμετοχή στη παρακολούθηση της διδασκαλίας μαθημάτων της τρίτης λυκείου με τη παρουσία της υπεύθυνης καθηγήτριάς κ.Κλεονίκης Σουγλέ. Εν συνεχεία, προετοιμασία και πραγμάτωση μαθημάτων διδασκαλίας από μέρους μου για το μάθημα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας της τρίτης τάξεως, θεωρητικής κατεύθυνσης.

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    20ΧΧ – 20ΧΧ            ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

                                     Πτυχιούχος  του τμήματος Κλασσικής Φιλολογίας στη Φιλοσοφική σχολή

     

    20ΧΧ – 20ΧΧ            5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΛΙΟΥ 

                                     Απόφοιτη του 5ου Γενικού Λυκείου Ιλίου

     

    ΑΛΛΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

    ·         Γνώσεις Ηλεκτρονικού Υπολογιστή: Windows XP και MS Office (Word, Excel), Internet

    ·         Γλώσσες: Αγγλικά (First Certificate in English), Ελληνικά (Μητρική)

    ·         Χόμπυ: ΧΧΧ

    ·         Ημερομηνία γέννησης: 12/06/1992

     

    ·         Σεμινάρια:

    1.               ΙΧ Πανελλήνιο Συμπόσιο Λατινικών Σπουδών 19-22 Μαίου 2011, Τομέας Κλασσικής Φιλολογίας, ΕΚΠΑ. Ομιλία κ.Μπενέτου, καθηγητού Λατινικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

    2.               Οι μέθοδοι διδασκαλίας της αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας όλων των βαθμίδων (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο). Ομιλία κ.Μαλακού, λεξικογράφου της Lexigram

     

    3.               Προσέγγιση της γλώσσας μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων της lexigram. Βοήθεια για τους νέους εκπαιδευτικούς με τη φόρμα e-learning και προετοιμασία μαθημάτων μέσω αυτής σε μορφή ηλεκτρονικών ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων για γυμνάσιο και λύκειο.

     

Αναστασία Θεοδωρίδου

  • ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Αναστασία Θεοδωρίδου                                           ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ σε μαθητές Δημοτικού(όλα τα μαθήματα) και Γυμνασίου-Λυκείου(όλα τα φιλολογικά μαθήματα).Παρέχοται σημειώσεις.Το πρώτο μάθημα προσφέρεται δωρεάν.Η ενασχόλησή μου στον χώρο της παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων,με μεράκι και υπευθυνότητα,αποτελεί σημαντικό εφόδιο για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων του κάθε διδασκόμενου. ΣΠΟΥΔΕΣ: Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας-κατεύθυνση Κλασική,Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών-Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.Συμμετοχή στη πρακτική άσκηση Φοιτητών στο πλαίσιο του προγράμματος ''Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση''(ΕΣΠΑ) στο 4ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών, με παρακολούθηση φιλολογικών μαθημάτων και προετοιμασία μαθητών Δευτέρας Λυκείου στο μάθημα των Λατινικών για τις ενδοσχολικές εξετάσεις(2013). ΓΝΩΣΕΙΣ: Certificate of lower Cambridge,Certificate of lower Michigan, ECDL Core-Office 2010(Word,Excel,Internet/Outlook,Powerpoint,Windows,Access). ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Σεμινάριο Δραματοθεραπείας για Εκπαιδευτικούς''Το μάθημα δε θέλει κόπο,θέλει τρόπο'',συντονίστρια Αντιγόνη Χριστοφόρου(2013),Παρακολούθηση Εκδήλωσης''Η Σημασία της Γλώσσας στο παρόν και στο μέλλον του Ελληνισμού''-Πνευματικό Κέντρο Ζωγράφου(2014),3ο Συνέδριο''Ακαδημαϊκή Αριστεία και Χάρισμα-Νέες Τάσεις στην Εκπαίδευση του 21ου αιώνα''-Νέα Γενιά Ζηρίδη(2015),Επιμορφωτικό Σεμινάριο της Lexigram για τη νέα και αρχαία ελληνική γλώσσα μέσω εκπαιδευτικών λογισμικών(2015),Ημερίδα με θέμα''Όψεις Βίας και Κακοποίησης στην παιδική και εφηβική ηλικία καθώς και το φαινόμενο Bullying(2015),Ημερίδα με θέμα την ιστορική σημασία της μάχης των Θερμοπυλών-Καινοτομικό Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών(2015),Παρακολούθηση Εκδήλωσης Συλλόγου Νέων Ιατρών-Διαταραχές της Προσωπικότητας''Μια θεατρική παράσταση αντί διάλεξης'',εμπνευστής Στέλιος Κυμπουρόπουλος(2015),κ.α.                                                                                                             

Ναταλία Σουμπάση

  • ΕΠΩΝΥΜΟ: ΣΟΥΜΠΑΣΗ ΟΝΟΜΑ: ΣΟΦΙΑ – ΝΑΤΑΛΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 12/02/1991 ΚΙΝΗΤΟ: 6982869137 EMAIL : nataliasubashi@gmail.com ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: Πλ. Αττικής, Αθήνα
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Επί πτυχίω φοιτήτρια Φιλοσοφικής Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ). ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Lower (B2) Ισπανικά: Β1 Ιταλικά: A2 ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές MS Office
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών 2014-2015: Αρθρογράφος σε περιοδικό εστίασης 2014: (Αύγουστος) ΕΛΤΑ Αεροδρομίου, τμήμα διαλογής 2012: (Αύγουστος) Φύλαξη παιδιών 2010-2011: Γραμματειακή υποστήριξη σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης 2009-2012: Υπεύθυνη πωλήσεων και προώθησης σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: 2014- τώρα: Φιλόλογος στο “Πρόγραμμα Διδακτική Αλληλεγγύη” δήμου Πειραιά 2012- τώρα: Εθελόντρια στην μονάδα προσβασιμότητας για φοιτητές με αναπηρία 2013-2014: (Οκτώβριος-Ιούλιος) Γραμματειακή υποστήριξη σε σχολείο μεταναστών

Καλλιόπη Κωνσταντινίδου

  • Εκπαίδευση: 2014: • Αποφοίτηση από το 1ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών με βαθμό 18,4/13 • Δευτεροετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με σειρά εισαγωγής 25η και κατεύθυνση κλασική • Διεκπεραίωση λαογραφικής εργασίας συλλογής πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα τον πομάκικο γάμο  • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων στην Έκθεση σε μαθητές λυκείου • ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Advanced του πανεπιστημίου Cambridge, Γαλλικά: Diplome d'etudes en langue francaise (Delf B2), Certificat d'Etat de Connaissance des langues du niveau B2 (Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας) • Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Διεπιστημονικού Κέντρου Διαλέξεων του Δήμου Αχαρνών με τα ακόλουθα θέματα: «Προσωκρατική Φιλοσοφία», «Εισαγωγή στο Νεοελληνικό Διαφωτισμό», «Σχέσεις Ισλάμ και Χριστιανισμού στη σύγχρονη εποχή», «Πλατωνική Φιλολοσοφία», «Βυζαντινή Ιστορία Εικονομαχία-Εικονολατρία», «Η συμμετοχή των Κυπρίων στους αγώνες του ελληνικού κράτους» και «Ανάλυση στα κείμενα του 1821 (Μάχου Υπέρ Πατρίδος)» • Επιπρόσθετα σεμινάρια: «Διδασκαλία Φιλολογικών Μαθημάτων» και «Η θεωρητική και πρακτική κατοχύρωση του μαθήματος της Έκθεσης στο Λύκειο»

    Άλλα ενδιαφέροντα: • Αθλητισμός (2 χρόνια μπαλέτο, 4 χρόνια ενόργανη γυμναστική, 5 χρόνια πρωταθλητισμό στην κολύμβηση με διακρίσεις στο στυλ του υπτίου), • Παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών χορών και λάτιν-ευρωπαϊκών • Γυμναστική • Λογοτεχνία • Ταξίδια

Ιωάννα Κατσούλη

  • Διδακτική εμπειρία

    ·        Ιδιαίτερα μαθήματα:

    Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι ( Α΄Λυκείου)

    Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου ( Α΄Λυκείου)

    Aρχαία Ελληνικά Ομηρικά Έπη Οδύσσεια ( Α΄ Γυμνασίου)

    Νεοελληνική Γλώσσα ( Α΄ Γυμνασίου)

    Σπουδές

    ·        Ενεργή Προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Φιλολογίας Πατρών (έτος εισαγωγής 2012)

    ·        Κλασσική ειδίκευση

    ·        Απολυτήριο 7ου  Γενικού Λυκείου Iλίου (2012)

     

    Γνώσεις

    ·        Αγγλικής γλώσσας (MICHIGAN PROFICIENCY) (2015)

     

    ·        Γαλλικής γλώσσας (DELF B2) (2012)

     

     

Αριστείδης Παπαμανωλάκης

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    ΟΝΟΜΑ                        ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ΕΠΩΝΥΜΟ                   ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΑΚΗΣ

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ               ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ

    ΤΑΧ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ       ΣΠΕΤΣΩΝ 21

                                          ΤΚ 11362   ΑΘΗΝΑ

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ                 210-8547861

                                          6948433460

    EMAIL                          aristidispapama@yahoo.com

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    1983                     ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ

    1988                     ΠΤΥΧΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΒΑΘΜΟΣ ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ 7,3

    1992                     LICENCE ES LETTRES ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ FRIBOURG ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ SUMMA CUM LAUDE (ΑΡΙΣΤΑ)

    2009                     ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ FRIBOURG ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΘΕΜΑ: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΙΚΑΙΑΣ ΣΤΑ ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ (ΒΙΒΛΙΟ Α) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DOMINIC OMEARA ΟΜΟΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΝ. FRIBOURG ΕΛΒΕΤΙΑΣ

    2011                     ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (ΕΑΠ) ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    1994-1995            ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

    1995-2009            ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΑ ΒΑΡΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

    2009-2010            ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

    2010-2011            ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΙΔΕΚΕ)

    2012-2013            ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

    2009-2014            ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

    ΠΑΤΗΣΙΩΝ 135 ΚΥΨΕΛΗ

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    2001                      20Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ECOLE PRATIQUE DES HAUTES ETUDES IVème SECTION SCIENCES HISTORIQUES ET PHILOLOGIQUES

    2004                     MEETING OF THE EUROPEAN SCIENCE FOUNDATION NETWORK “LATE ANTIQUITY AND ARABIC THOUGHT. PATTERNS IN THE CONSTITUTION OF EUROPEAN CULTURE” ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ 12-14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2004

    2008                     11ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ «Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ 17-19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008

    2009                     13th Congress of the International Federation of the Societies of Classical Studies (FIEC) ΒΕΡΟΛΙΝΟ

    2011                     22ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ECOLE PRATIQUE DES HAUTES ETUDES IVème SECTION SCIENCES PHILOLOGIQUES ET HISTORIQUES

    2013                     23ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΑΘΗΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ «Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΩΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ»

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

     

                                 “LECHELLE NEOPLATONICIENNE DES VERTUS CHEZ PSELLUS ET CHEZ EUSTRATE DE NICEE » in THE LIBRARIES OF THE NEOPLATONISTS EDITED BY CRISTINA DANCONA, PHILOSOPHIA ANTIQUA, VOL. 107, PP. 231-242, BRILL, LEIDEN BOSTON, 2007, ΜΤΦ. «Η ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΨΕΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ».

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Γ.Π.

  • Καθηγήτρια Φιλόλογος,κάτοχος μεταπτυχιακού με 12ετή εμπειρία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου(10ευρω/ώρα),λυκείου(12ευρω/ώρα),επαλ(12ευρω/ωρα).Αναλαμβάνει την πλήρη και άριστη προετοιμασία υποψήφιων πανελλαδικών εξετάσεων.Δίδεται πλούσιο διδακτικό υλικό για την μεγιστοποίηση της κατανόησης του μαθήματος.Περιοχές:Ίλιον,Πετρούπολη,Περιστέρι,Άγιοι Ανάργυροι,Καματερό.

    Τηλέφωνο Επικοινωνίας:6983384798

Χαρά Ρουβολή

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Επίθετο:Ρουβολή

    Ονομα:Χαρά

    Τηλέφωνο:6972544540

    e-mail:hararouvoli@outlook.com.gr

     

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα

    Μελέτη μαθητών Δημοτικού

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στο πιάνο και στην θεωρία της Μουσικής-Αρμονία

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Εισαγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,τριτοετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στον Γλωσσολογικό τομέα

    Κάτοχος πτυχίου πιάνου και θεωρητικών σπουδών της Ευρωπαικής Μουσικής

    Α,Β,Γ Θεωρία

    Α,Β,Γ Αρμονία

    Σολφέζ

    Μορφολογία της Μουσικής

    Ιστορία της Μουσικής

    Χορωδία

    Μουσική Δωματίου

    Πρακτικό Διδασκαλείο

    Prima Vista

     

    Πολύ καλή γνώση Αρμονίου

     

     

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

    Υποτροφία Επίδοσης κατά τις χρονικές περιόδους 2013-2014,

    2014-2015,2015-2016 από το Δημοτικό Ωδείο Αχαρνών

    Συμμετοχή σε ετήσιες συναυλίες διεξαγόμενες από τον Δήμο Αχαρνών

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά:Άριστη γνώση [Επίπεδο: C2}

    Πανεπιστήμιο του Michigan

    Πανεπιστήμιο του Lancashire {ESB}

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Βασικές γνώσεις Η/Υ

    Λειτουργικά Συστήματα:Windows {XP,2007,2008}

    Εφαρμογές Γραφείου:Microsoft office {word,excel

    Power point ,Internet-web browser

     

      EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Οκτώβριος 2015-Μαιος 2016:Ιδιαίτερα μαθήματα  σε μαθητές Δημοτικού

    Σεπτέμβριος 2015-2016:Παράδοση μαθημάτων στο πιάνο σε αρχάριο μαθητή στα πλαίσια του υποχρεωτικού πρακτικού Διδασκαλείας

     

     

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Παρακολούθηση σεμιναρίου οργανωμένου στα πλαίσια του Δημοτικού Ωδείου Αχαρνών με θέμα «Παραδοσιακά κρουστά όργανα,χορευτικοί ρυθμοί ανά περιοχή στην Ελλάδα και η ιστορική τους πορεία από την διακεκριμένη καθηγήτρια παραδοσιακών κρουστών κα.Καραθανασοπούλου Μαρία

     

     

    Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης {ΑΙΕ} με θέματα:

    «Έκφραση-Έκθεση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

    «Νέες τεχνολογίες και Εκπαίδευση»

    «Αντιμετώπιση δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση»

    «Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση»

    «ΔΕΠ-Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα,Εκπαιδευτική και Θεραπευτική Προσέγγιση»

    «Η εκπαίδευση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

    «Διαφοροποιημένη Διαδασκαλία»

    «Αυτισμός και παιχνίδι»

     

     

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή επικοινωνιακή δεξιότητα με μαθητές και γονείς

    Δημιουργικό και εποικοδομητικό μάθημα

    Υπευθυνότητα και επιμονή για την υλοποίηση των στόχων

Ράνια Μουσούλη

  • Διδάκτωρ φιλολογίας, κλασική φιλόλογος, υποψήφια μεταδιδακτορική ερευνήτρια παραδίδει μαθήματα σε μαθητές όλων των τάξεων. Τιμές συζητήσιμες.

Φωτεινή - Ιζόλδη Κυρίου

  • ΦΩΤΕΙΝΗ – ΙΖΟΛΔΗ ΚΥΡΙΟΥ

     

     

     Διεύθυνση κατοικίας : Θεμιστοκλέους 32, Αιγάλεω Αττικής                  

     Ηλεκτρονική διεύθυνση : izolde84@yahoo.gr

     Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6976491304

     Ημερομηνία γέννησης : 28 / 02 / 1984 

     Οικογενειακή κατάσταση : Άγαμη

    ΣΥΝΟΨΗ

     

    Επικοινωνιακή και ψύχραιμη. 

     Προσαρμοστική σε νέα δεδομένα και πολυπολιτισμικά εργασιακά περιβάλλοντα. 

     Πρόθυμη προς εκμάθηση νέων αντικειμένων. 

    ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 

     

    •ΓΛΩΣΣΕΣ : 

    Αγγλική       Άριστο επίπεδο

                         Πτυχίο «Certificate of Proficiency in English, 

                        University of Michigan».  

     

     

                ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : 

    • Γνώσεις λειτουργικών συστημάτων Windows XP πακέτων 

    (Basic consepts, Windows, Word, Internet).

    • Λογισμικό Software «INHONA». 

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

     

    4/2017 – ως τώρα Υπεύθυνη Διδασκαλίας Ελληνικών σε Πρόσφυγες και Μετανάστες,  ΜΚΟ – PRAKSIS, “Κέντρο Ημέρας”,Δεληγιώργη 26 – 28, Μεταξουργείο, Αθήνα. (Εθελοντική Εργασία).

     Σχεδιασμός και διδασκαλία μαθημάτων της ελληνικής σε αλλοδαπούς πληθυσμούς.  

    6/2013 – 6/2016

    Υπεύθυνη Γραμματείας στο Business Center “Global Business Services S.A.”, Καραγιώργη Σερβίας 2, Σύνταγμα, Αθήνα. 

     Γραμματειακή υποστήριξη του Γενικού Διευθυντή.

     Υποδοχή και γραμματειακή υποστήριξη πελατών (τυπικών και virtual).

     Διαχείριση τηλεφωνικών αιτημάτων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

     Διαχείριση πρωτοκόλλου αλληλογραφίας.

     

     

    9/2015 – 6/2016        Υπεύθυνη διδασκαλίας Ελληνικών και Ενισχυτικής διδασκαλίας σε παιδιά μεταναστών και προσφύγων στο «Εργαστήρι Αλληλεγγύης», Εργατική Λέσχη Περιστερίου, 

    Αιμιλίου .Βεάκη 28, Περιστέρι (Εθελοντική Εργασία). 

     

    5/2015 – 9/2015      Παράδοση φιλολογικών μαθημάτων στο φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Εργαστήρι Μάθησης», Ελλησπόντου 52, Νέα Σμύρνη. 

     Μαθήματα ειδίκευσης : Αρχαία Ελληνικά & Έκθεση.

     

    5/2011 – 9/2012    Γραμματειακή υποστήριξη σε συμβολαιογραφείο Δήμο Νότιας Κυνουρίας

                                (Γραφείο Γρ. Κωνσταντάκου, Λεωνίδιο Αρκαδίας 22300):

     Συγγραφή συμβολαίων.

     Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και διατήρηση τηλεφωνικού πρωτοκόλλου.

     Διεκπεραίωση εργασιών σε τοπικούς και δημόσιους φορείς.

     

    9/2010 – ως τώρα   Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. 

     Εξειδίκευση στο μάθημα της  Έκθεσης  και των Αρχαίων Ελληνικών.

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

     

    9/2001 – 4/2006 Πτυχίο Ιστορίας & Αρχαιολογίας,  Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 

    1998 - 2001

    Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου,  Ενιαίο Λύκειο Λεωνιδίου Αρκαδίας. 

     

     

    (*Σε εξέλιξη :  Διατμηματικό  Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεσαιωνικών Σπουδών, Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων). 

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

     

     

    11/2013 – 7/2014    «Ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης και Κατάρτισης στην Ειδική   Αγωγή και την Ψυχολογία» (Διάρκεια : 470 ώρες), Παιδαγωγικό τμήμα Ειδικής Αγωγής και Νευροψυχολογίας - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας : 

    • Εξειδίκευση : «Μαθησιακές Δυσκολίες».  

     

    (Παρατίθεται ο κυριότερος τίτλος επιμορφωτικών σεμιναρίων. 

    Μικρότερης διάρκειας επιμορφώσεις μπορούν να κατατεθούν εφόσον ζητηθούν). 

     

Βούλα Παπαλάιου

  •  

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΛΑΙΟΥ ΒΟΥΛΑ

    Διεύθυνση: Νέα Σμύρνη

    Τηλέφωνο: 6946807098

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: vpapal@yahoo.gr

    Υπηκοότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    Ημερομηνία Γέννησης: 26-09-1981

    Τόπος γέννησης: Θεσσαλονίκη

    Οικογενειακή κατάσταση: ΕΓΓΑΜΗ

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κατεύθυνση’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Αρχαία (2014 - 2015)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κέντρο Μελέτης’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Ιστορία, Αρχαία (2013 - 2015)

    ·        Υπεύθυνη θεωρητικής κατεύθυνσης στο φροντιστήριο ‘ΕΠΙ’, μαθήματα ειδίκευσης Αρχαία και Έκθεση (2011 - 2014)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘ΆΤΟΜΟ’, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση (2005 - 2011)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Ιτέας (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Γαλαξιδίου (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια στο Β’ έτος του Τ.Ε.Ε. Ά κύκλου σπουδών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Άμφισσας (2006 - 2007)

    ·        Εκπαιδεύτρια στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης(Ι.Ε.Κ.) Άμφισσας, από 3-10-2005 έως 30-06-2006

    ·        Παράδοση κατ’ οίκον μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση(2004 - σήμερα) 

    ·        Ενασχόληση ως συμβασιούχος σε πρόγραμμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φωκίδας, από 07- 2003 έως 10-2003

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    ·        2017 – σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση’, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου(συνεργασία με Πανεπιστήμιο Πατρών)

    ·        2013 - σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Διοίκηση πολιτισμικών μονάδων’, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    ·        2005: Πτυχίο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Φιλοσοφική σχολή, με βαθμό ‘Λίαν Καλώς’(7,8)

    ·        1999: Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου Ιτέας, με βαθμό 19 8/11

    ·        Εγγεγραμμένη στο μητρώο εκπαιδευτών του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων

    ·        Πιστοποιημένη γνώση γραφής Braille

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L.)

    ·        Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά

     

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    ·        Διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής (2004)

    ·        Γλώσσα και λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2004)

    ·        Δυσλεξία- Μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής (2005)

    ·        Διδασκαλία της Γλώσσας και Λογοτεχνίας (2005)

    ·        Εξελικτική πορεία της Γλώσσας (2006)

    ·        Εκπαίδευση ενηλίκων (2007)

    ·        Παιδαγωγικές μέθοδοι (2009)

    ·        Κλινική ψυχολογία (2010)

    ·        Ειδική Αγωγή (2011)

    ·        Kίνητρα – Δημιουργική διδασκαλία (2013)

    ·        Ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής στο Ε.Κ.Π.Α. (2017)

     

     

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ·        Εξελικτική πορεία της Ελληνικής (2002)

    ·        Πλάτων: θεωρίες (2002)

    ·        Γλωσσολογικές μεταβολές (2003)

    ·        Δυσκολίες στην εκπαίδευση (2003)

    ·        Αριστοτέλης: συνδρομή στη φιλοσοφία (2003)

    ·        Ο ιστορικά ενιαίος χαρακτήρας της Νέας Ελληνικής (2004)

    ·        Ποντιακός Ελληνισμός (2004)

    ·        Ομηρικά Έπη (2004)

    ·        Δημιουργική γραφή (2005)

    ·        Λογοτεχνικά ρεύματα (2005)

    ·        Μέθοδοι εκμάθησης Αρχαίων Ελληνικών (2005)

    ·        Μέθοδοι σωστής συγγραφής (2005)

    ·        Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις πολιτιστικής διαχείρισης και διοίκησης (2015)

    ·        Θεωρητικές προσεγγίσεις στρατηγικής (2015)

    ·        Πολιτιστικές δραστηριότητες/μονάδες/πολιτική (2016)

    ·        Unesco: προστασία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς (2016)

    ·        Οι θέσεις του θεωρητικού έργου του Κέντρου Σύγχρονων Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μπέρμινχαμ (2016)

    ·        Η σηµασία της UNESCO για την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονοµιάς (2016)

    ·        Κόσμος τέχνης – υψηλή/μαζική κουλτούρα (2016)

    ·        Νέες τεχνολογίες στη διδακτική πράξη στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση (2017)

    ·        Ο διττός χαρακτήρας της εικόνας που βαθμιαία διαμορφώνει για τον εαυτό του (2017)

    ένα παιδί με μέτρια νοητική υστέρηση ή με διαταραχή αυτιστικού

    ·        Η έξαρση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) στη σημερινή εποχή - ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις (2017)

    ·        Ομαλοποίηση, ένταξη-ενσωμάτωση, συμπεριληπτική-ολική εκπαίδευση: εννοιολογική συσχέτιση και διαφοροποίησή τους σε επίπεδο εφαρμογή σε γενικό λύκειο (2017)

    ·        Παιδί με σύνδρομο Down σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Παιδί με αυτισμό σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Γλωσσική συμπεριφορά παιδιού με κώφωση και απώλεια ακοής (2017)

    ·        Δυσκολίες μάθησης και ειδικές δυσκολίες μάθησης-δυσλεξία (2017)

    ·        Τραυλισμός: ψυχολογικές και κοινωνικές διαστάσεις/ρόλος λογοθεραπευτή (2017)

    ·        Το πρόβλημα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο σχολείο (2017)

    ·        Κλινικό προφίλ παιδιού με ΔΕΠ-Υ, στρατηγικές παρέμβασης (2017)

     

     

    ΒΙΒΛΙΑ(προσωπικά εγχειρίδια)

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Α΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Β΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γ΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γυμνασίου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Α΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Β΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Γ΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνική Γραμματική

    ·        Αρχαίο Ελληνικό Συντακτικό

    ·        Ιστορία, Γ΄ Λυκείου

    ·        Λατινική Γραμματική

    ·        Λατινικό Συντακτικό

    ·        Λεξικό Συνωνύμων - Αντωνύμων

     

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ              

    ·        Αγάπη και ενδιαφέρον για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αγάπη για το βιβλίο και τοποθέτηση νέων στόχων για την καλύτερη δυνατή εξέλιξη και προώθησή του. 

    ·        Υπομονή και αγάπη για τα παιδιά, εστιάζοντας σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που χρήζουν ειδικούς χειρισμούς, καθώς και επιμονή και καλή διάθεση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.

    ·        Αναζήτηση όσον αφορά το καλύτερο δυνατό τρόπο διδακτικής, οργανωτική διάθεση, ομαδικότητα, πνεύμα συνεργασίας.

    ·        Υπερβολικό ζήλο για μάθηση, ανάπτυξη και εξέλιξη.

     

     

     

    ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνική

     

    ΑΛΛΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ: Αγγλικά (LOWER)

                                        Γαλλικά (Delf)

     

     

    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L)

     

    -Εμπειρία στις Πανελληνίες(ειδίκευση: έκθεση, ιστορία, αρχαία)

    -Αναλαμβάνω παιδιά με προβλήματα όρασης(γνώση γραφής BRAILLE)

     

Λινάρδου Αναστασία

  • Απόφοιτος κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

    Άριστη γνώση Αγγλικών.

    Προυπηρεσία σε ιδιαίτερα και σε κοινωνικό φροντιστήριο.

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top