Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Έλενα Φατούρου

  • Πτυχίο : ΦΠΨ ΑΘΗΝΩΝ Μετεκπαίδευσεις σε: 1)ειδική αγωγή (επιμόρφωση 500 ωρών) & 2) μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία (επιμόρφωση 100 ωρών ) Πρακτική : Ιδιωτικά εκπαιδευτήρια " Ελληνική Παιδεία " Συμμετοχή στα εξής σεμινάρια: 1) Β πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο προσχολικής αγωγής , 2) 3 πανελλήνιο συνέδριο ειδικής αγωγής ,3) εισαγωγή στα εργαλεία αξιολόγησης και προγράμματα παρέμβασης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, 4) διάσπαση προσοχής - συμπεριφορά και μάθηση : τεστ και μέθοδος Παυλιδη, 5) εκπαιδευτική σχολική ψυχολογία , 6) σκοποί και αποτελέσματα του έργου αξιολόγηση δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης - διαμόρφωση ηλεκτρονικής εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Κωνσταντίνος Στεφάνου

Αργυρώ Σαξιώνη

  • ΣΤΟΧΟΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Στόχος μου είναι η βοήθεια και η δραστηριοποίηση μαθητών, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μελέτη τους, έχοντας ως μέθοδο τον διαδραστικό τρόπο προσέγγισης των μαθημάτων. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2008-2012 Απόφοιτη κλασικής φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, σχολή ανθρωπιστικών επιστημών και πολιτισμικών σπουδών,με βαθμό 8.10 2005-2008 2ο γενικό λύκειο Καματερού Αττικής. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 2010-2015 Ενασχόληση με ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ 1/1 ως 1/6 2010 Παρακολούθηση σεμιναρίου φιλοσοφίας, στο κέντρο νέων Καλαμάτας. 7/10-10/10 2010 4/7/11-8/7/11 13- 15/5/2011 23/3/2015 Παρακολούθηση του Διεθνούς συνεδρίου για τη μάχη του Μαραθώνα «Η σημασία της μάχης του Μαραθώνα για τον πολιτισμό,με βάση τις ιστορικές, αρχαιολογικές και φιλολογικές μαρτυρίες», στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (τμήμα Φιλολογίας). Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα δραματική ποίηση, στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (τμήμα φιλολογίας) Παρακολούθηση των εργασιών της 6ης συνάντησης εργασίας μεταπτυχιακών φοιτητών, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέματα: 1. « Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία» , 2. « Νέα ελληνική: Αυτή η άγνωστη», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων γυμνασίου-λυκείου» που συνδιοργάνωσαν η εταιρεία « lexigram» και ο ΟΔΕΓ (οργανισμός για τη διάδοση της ελληνικής γλώσσας). ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ 2003 Καλό επίπεδο, πτυχίο: Certificate in English :lower, University of cambridge. ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ • Γνώση και χρήση Η/Υ σε περιβάλλον windows xp/vista, προγράμματα:Word, Excel, Powerpoint. • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 2010 Συμμετοχή στη συγγραφή της μελέτης του σεμιναρίου φιλοσοφίας με τίτλο:"Διαδραστική προσέγγιση και μελέτη αρχαίων ελλήνων φιλοσόφων", φορέας κέντρο νέων Καλαμάτας 2012 Εκπόνηση διπλωματικής εργασίας στον τομέα της παλαιογραφίας με τίτλο: «Βίος και διήγησις θαυμάτων των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού από τον κώδικα της Ε.Β.Ε. 2096.» ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ • Παρακολούθηση μαθημάτων χορού. • Ενασχόληση με τη χειροτεχνία. • Κινηματογράφος. ________________________________________ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ Καπετανάκη Σοφία επίκουρος καθηγήτρια Τμήματος Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Παλαιό Στρατόπεδο, 24100 Καλαμάτα,τηλ. 27210 65114 Επιβλέπουσα καθηγήτρια της διπλωματικής μου εργασίας

Γιώργος Στεφανής

  • Εκπαίδευση και εξειδίκευση: Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, της σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών. Βαθμός πτυχίου: Λίαν καλώς (2008-2012). Πρακτική άσκηση στο 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας στα πλαίσια του μαθήματος: «Ειδική Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων: Διδασκαλία και Αναλυτικό Πρόγραμμα» υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Μ. Ξέστερνου στο μάθημα της Ν.Ε. Γλώσσας (Μάιος 2011). Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, C2-Certificate of Proficiency in English (χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας γλώσσας), Γαλλικά, B2 Delf. Γνώση Η/Υ: κάτοχος πτυχίων ICT και Key Cert. Εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μέσω του ετήσιου προγράμματος του ΕΚΠΑ- Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία), Διαταραχές Συμπεριφοράς, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Αισθητηριακές – Κινητικές Αναπηρίες, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, Ψυχικές Διαταραχές παιδιών και εφήβων, Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση, Συμβουλευτική Γονέων» και πρακτική άσκηση στο 10ο ειδικό δημοτικό σχολείο (Μαράσλειο) στο πλαίσιο του προγράμματος (2013-2014). Επαγγελματική εμπειρία: διδασκαλία ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου (από το 2012), παράλληλη στήριξη σε μαθητές γυμνασίου στα Αρχαία και Νέα Ελληνικά μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ στο ιδιωτικό σχολείο Νέα Παιδεία.

Αναστασία Κοσιαβέλου

  • ● Απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με βαθμό πτυχίου «Άριστα». ● Απόφοιτη 4ου Γενικού Λυκείου Πετρούπολης. Βαθμός απολυτηρίου : «Άριστα». Σεμινάρια – Εκπαιδευτικά Προγράμματα • 4/4/2015: «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία» και «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου», που διοργάνωσε η εταιρεία «Lexigram». •14-16/3/2015: «Καλές πρακτικές και καινοτομία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που πραγματοποιήθηκε στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού. • 12/12/2014: «For teachers by teachers: learning through observing each other», που πραγματοποιήθηκε από το Ελληνοαμαρικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού. • 20&22/11/2014: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση», που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός». • 18/10/2014: «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση», η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, στη Στοά του Βιβλίου. • 10 & 11/10/2014: «Πιστοποίηση Ελληνομάθειας: υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/ εκμάθησης της Ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας», που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. • 8/10/2014: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα», που διοργάνωσε το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κεντρικό Κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. • 20/9/2014: « Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Προγράμματα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες», που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος». ● Οκτώβριος 2013- Μάιος 2014: πρώτο έτος των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, από το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο. ● 6-8/02/2014: « Η βασιλεία στην αρχαία Ελλάδα: από τον Αγαμέμνονα στην Κλεοπάτρα», που διοργάνωσε το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κεντρικό Κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. ●24/10/2012: «Προβλήματα Ειδικής Αγωγής: φιλοσοφική-παιδαγωγική-νομική και τεχνολογική προσέγγιση», Διεπιστημονικό Πανεπιστημιακό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής, στην Κεντρική Αίθουσα Εκδηλώσεων του Φιλολογικού Συλλόγου ‘‘Παρνασσός’’. ●24/5/ 2012: «Μεταφραστική Θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β΄ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας, που πραγματοποιήθηκε στην Aula της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ. ●19-22/5/2011: «Rideamus igitur- Το χιούμορ στη Λατινική Γραμματεία», παρακολούθησα τις εργασίες του ΙΧ Πανελληνίου Συμποσίου Λατινικών Σπουδών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. ●20/11/2010: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού», που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. ●20/11/2010: «E-learning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη», », που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. Πρακτική Άσκηση- Προϋπηρεσία ●2013: Πραγματοποίησα πρακτική άσκηση στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ στον εκδοτικό οίκο GUTENBERG. • 2014: Στο πλαίσιο του μαθήματος «Θεωρία και Πράξη της διδασκαλίας» πραγματοποίησα την πρακτική άσκηση στο Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο και στο Βαρβάκειο Γυμνάσιο. • Σχ. έτος 2014-2015: Παραδίδω μαθήματα στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Ιλίου. •2010-2015:Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού,Γυμνασίου, Λυκείου. Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά-Γαλλικά-Ιταλικά. • Καλή Γνώση Η/Υ.

Μαρία Κατσή

  • Εκπαίδευση: 2014 • Αποφοίτηση από το 1ο Λύκειο των Άνω Λιοσίων με βαθμό 18.9/13 και διαγωγή κοσμιοτάτη • Φοιτήτρια του τμήματος της Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην κλασική κατεύθυνση • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων Αρχαίων Ελληνικών (από πρωτότυπο κείμενο και από μετάφραση), Λογοτεχνίας, Ιστορίας, Λατινικών και Έκθεσης σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου • Εθελοντική εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου των Άνω Λιοσίων • Μελέτη μαθητών δημοτικού σχολείου • Διεκπεραίωση εργασίας πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα <<Το τραγούδι στο Ληξούρι>> • Διεκπεραίωση εργασίας με θέμα τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την επίδρασή τους στον πνευματικό κόσμο των μαθητών • Ερευνητική εργασία με θέμα <<Η γλώσσα του τόπου μου και η εκμάθησή της>> • Παρακολούθηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της ημερίδας <<Στο μυαλό μου ένα σύμπαν>> , για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας σε παιδιά με μαθησιακές και μη δυσκολίες • Παρακολούθηση σεμιναρίου για τη μεταφραστική διαδικασία τόσο σε αρχαία ελληνικά, όσο και σε λατινικά κείμενα • Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Lower του Πανεπιστημίου Michigan.

     

    Άλλα ενδιαφέροντα: Μουσική (κάτοχος πτυχίου Αρμονίου και θεωρητικών σπουδών της μουσικής, καλή γνώση Πιάνου και αρμονίας της μουσικής και συμμετοχή σε μουσικούς και καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς), χορός (παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών και μοντέρνων χορών) , λογοτεχνία, έρευνα. 

Μάριος Σπυρόπουλος

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας, Τομέας σπουδών Κλασικός, Βαθμός πτυχίου: 7,80
    1ο Ενιαίο Λύκειο Πανοράματος Βεροίας, Βαθμός απολυτηρίου: 16,50


    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Γυμνασίου) στα «Εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου» (Περιστέρι, 2015)
    Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Λυκείου) στο «Φροντιστήριο Μέσης Εκπαιδεύσεως Δημόκριτος group» (Πετρούπολη, 2014)
    Διδασκαλία ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων [Γυμνασίου, Λυκείου (Ημερησίου και Εσπερινού) και ΕΠΑ.Λ.] (Θεσ/νίκη & Αθήνα, 2005 – 2015)
    Εθελοντική ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Λυκείου με πρωτοβουλία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας (Βέροια, 2011 – 2013)
    Εθελοντική διδακτική στήριξη μαθητών Λυκείου με πρωτοβουλία της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Βέροια, 2011 – 2013)
    Γραμματειακή υποστήριξη στο Συμβολαιογραφείο του Γεωργίου Δ. Μανωλίδη και της Αλεξάνδρας Ν. Ράπτου (Βέροια, 2013)


    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά (σε επίπεδο Lower Cambridge)
    Γερμανικά (σε επίπεδο Zertifikat B2)
    Ιταλικά (σε επίπεδο CELI-3)
    Ρωσικά (σε επίπεδο Α1)


    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ

    1. ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ

    Διάλεξη του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Η παρουσία του Λουκρητίου στην ευρωπαϊκή πνευματική παράδοση»
    Διεθνές Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Narratology and interpretation: The content of the form in ancient texts»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Language – text – literature: Archetypes, concepts and contents of ancient scholarship and grammar»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Crisis on stage: Tragedy and comedy in late fifth – century Athens»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Homer in the 21st century: Orality, neoanalysis, interpretation»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Generic Interfaces: Encounters, interactions and transformations in Latin literature»
    Διεθνές Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Hellenistic studies at a crossroads: Exploring texts, contexts and metatexts»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Knowing future time in and through Greek historiography»
    Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Roman drama and its contexts»

    2. ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ

    Διάλεξη του Τμήματος Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Ασημένια νομίσματα Μακεδονίας και Αθήνας (δωρεά από τη συλλογή Δ. Πόρτολου)»
    Διεθνές Σεμινάριο της Αγγλικής Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Breaking new frontiers in English language teaching. Maximizing your learner’s potential»
    Διεθνές Επιστημονικό Σεμινάριο της Αγγλικής Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Litera / Books for all ages by John Boukouvalas»

    3. ΦΟΡΕΙΣ – ΣΥΛΛΟΓΟΙ

    Σεμινάρια της Ελληνικής Παλαιογραφικής Εταιρείας με θέματα «1. Εισαγωγή στην κωδικολογία: Μορφές του αρχαίου και του βυζαντινού βιβλίου, 2. Διακόσμηση και εικονογράφηση των χειρογράφων, 3. Εισαγωγή στη βυζαντινή παλαιογραφία»
    Σεμινάρια της Ελληνικής Παλαιογραφικής Εταιρείας με θέματα «1. Η πρόσληψη αρχαίων κειμένων από τους βυζαντινούς: Εκδοτικά και ερμηνευτικά προβλήματα, 2. Τα νεοευρεθέντα σλαβικά χειρόγραφα του Σινά, 3. Χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης – Χαρακτηριστικά σημειώματα στο περιθώριό τους»
    Ετήσιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ενώσεως Φιλολόγων «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση»

    4. ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Σεμινάριο του Γερμανικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης με θέμα «Η ενδυνάμωση των νέων μέσω της μη τυπικής εκπαίδευσης»
    Διημερίδα των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου με θέμα «Αναζητώντας δρόμους δημιουργικής διδασκαλίας της επιστήμης και της τέχνης στο σημερινό σχολείο»
    Πανελλήνιο Συνέδριο των Κολλεγίων Αθηνών και Ψυχικού με θέμα «Καλές πρακτικές και καινοτομία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

    5. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Σεμινάριο του Κέντρου Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια με θέμα «Δυσλεξία: Φύση του προβλήματος και αντιμετώπιση»
    Εκπαιδευτικό Βιωματικό / Θεωρητικό Σεμινάριο του Κέντρου Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια με θέμα «Παιδιά με ΔΕΠ-Υ: Μια παιγνιο-θεραπευτική προσέγγιση»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση: Εφαρμογές για μια χαρούμενη τάξη»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Διαταραχές διασπαστικής συμπεριφοράς: Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) – Εναντιωτική προκλητική διαταραχή – Διαταραχή»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Η συστημική προσέγγιση στην εκπαίδευση»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Δυσκολίες προσαρμογής στο σχολείο: Κατανόηση του φαινομένου και τρόποι αντιμετώπισης»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Διαταραχές επικοινωνίας και μάθησης – Προβλήματα ομιλίας και μαθησιακές δυσκολίες»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Αυτιστική διαταραχή και άλλες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Εκφοβισμός στα σχολεία και συνέπειες στην ψυχική υγεία του παιδιού. Διαδικτυακός εκφοβισμός»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Παραβατικότητα ανηλίκων και ποινικός σωφρονισμός»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Φόβος, θυμός, θλίψη – κατάθλιψη, χαρά: Εξερευνούμε, γνωρίζουμε και αποκρινόμαστε στα συναισθήματα των παιδιών»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Μιλώντας στα παιδιά για τις δυσκολίες – δοκιμασίες της ζωής»
    Σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα «Ελάτε να παίξουμε: Το παιχνίδι σαν μέσο εξέλιξης και ψυχοθεραπείας παιδιών και ενηλίκων»
    Ομιλία του Διεπιστημονικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας (ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.) με θέμα «Σεξουαλική κακοποίηση στην παιδική ηλικία. Με ποιους τρόπους μπορούμε να προστατεύσουμε τα παιδιά;»
    Ομιλία του Διεπιστημονικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας (ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.) με θέμα «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Πότε και πώς χρειάζεται να μιλήσουμε στα παιδιά για το σεξ;»

    6. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

    Διημερίδα των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου με θέμα «Τεχνολογίες αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη»
    Σεμινάρια χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών της Κοσμητείας του Α.Π.Θ.
    Επιστημονική Συνάντηση του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα «Νέες τεχνολογίες και φιλολογικές σπουδές. Ηλεκτρονικές πηγές για τις κλασικές σπουδές»
    Σεμινάριο του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Interactive Education με θέμα «Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη»
    Εκπαιδευτικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια στο «Σχολείο Βικιπαίδειας» του Δήμου Καισαριανής

    7. ΛΟΙΠΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Επιμορφωτικό Σεμινάριο Συμβουλευτικής του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Interactive Education με θέμα «Σύνταξη βιογραφικού, προετοιμασία για τη συνέντευξη και τεχνικές εύρεσης εργασίας»
    Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής του Βιβλιοπωλείου Ιανός με θέμα «Διήγημα – νουβέλα: Ξεκλειδώνοντας τη μικρή φόρμα» με το Χρήστο Οικονόμου
    Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής του Βιβλιοπωλείου Ιανός με θέμα «Διόρθωση και επιμέλεια κειμένων» με το Δημήτρη Θάνα και την Πελαγία Μαρκέτου
    «Διασχολικοί Μαθητικοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης» σχολικής χρονιάς 2014 – 2015 των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου
    Σεμινάρια πρώτων βοηθειών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.)

    ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
    Πιστοποιημένη γνώση και χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών
    Αναγγελία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
    Δίπλωμα οδήγησης επιβατικού Ι. Χ.


    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    Συνιδρυτής και μέλος του πολιτιστικού φοιτητικού φορέα της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Μέθεξις»
    Συνιδρυτής και μέλος του πολιτιστικού φοιτητικού φορέα της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Σύναξις φιλολόγων ἤτοι Δειπνοσοφισταὶ»
    Μέλος και διορθωτής – επιμελητής στην τετραμηνιαία έκδοση της Εταιρείας Μελετών Ιστορίας και Πολιτισμού Νομού Ημαθίας (Ε.Μ.Ι.Π.Η.)
    Μέλος της Πανελληνίας Ενώσεως Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.)
    Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων (Ε.Ε.Φ.)
    Μέλος του Οργανισμού Διαδόσεως Ελληνικής Γλώσσας (Ο.Δ.Ε.Γ.)
    Μέλος της Διεθνούς Κοινότητας Σχολείων Ευρώπης e Twinning
    Βραβευμένο μέλος του Αναγεννησιακού Σκακιστικού Ομίλου Πετρουπόλεως «Α.Σ.Ο.Π. Δίας»
    Μέλος του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Αθλητικού Συλλόγου Πανοράματος Βεροίας «Μ.Ε.Α.Σ. Δημόκριτος»
    Μέλος του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Νέων Πετρουπόλεως
    Μέλος της Νεανικής Χορωδίας Ωδείου Ιωάννου και Νικολάου Δημητρίου
    Μέλος του Γραφείου Νεότητας και κατηχητής της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Ι.Μ.Β.Ν.Κ.)
    Δημιουργία corpus θεωρίας, ασκήσεων και θεμάτων πανελληνίων εξετάσεων όλων των φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου
    Παρακολούθηση κλασικών και σύγχρονων θεατρικών παραστάσεων
    Εθελοντής αιμοδότης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.)
    Εθελοντής διασώστης


     ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
    «Ο Αδριανός και ο κόσμος της κλασικής αρχαιότητας»
    «Οι πολιτικές θεωρίες του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα»
    «Αριστοτέλης: Πολιτικός και φιλόσοφος»
    «Παρουσίαση του αυτοκράτορα Gaius Octavius Augustus (αργότερα Gaius Iulius Caesar)»
    «Το περιεχόμενο των “Georgicon” του Publius Vergilius Maro»
    «Σύντομη ιστορία του ελληνικού στρατού»
    «Η ιστορία της ελληνικής σημαίας»
    «Το έπος του Gilgamesh»
    «Παρουσίαση των στίχων 46 – 93 από τον “Ὕμνο εἰς Δήμητρα” του Καλλιμάχου»
    «Παρουσίαση των μυθολογικών προσώπων στην “Ἀληθὴ Ἱστορία, Λόγος β’” του Λουκιανού»
    «Ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στην “Ἀληθὴ Ἱστορία” του Λουκιανού και στο σωζόμενο από περίληψη έργο του Ιαμβούλου»
    «Παρουσίαση του χωρίου 12. 16. των “Ἱστοριῶν” του Πολυβίου»
    «Ένα απόσπασμα του Εφόρου στον Πολύβιο»
    «Ελληνική και ρωμαϊκή εκπαίδευση κατά την αρχαιότητα»
    «Υφολογική λειτουργία των αρχαϊσμών στο “De coniuratione Catilinae” του Gaius Sallustius Crispus»
    «Αρχαϊσμοί στον Gaius Sallustius Crispus και στην αυγούστεια περίοδο»
    «Ο τέλειος ρήτορας του Marcus Fabius Quintilianus»
    «Η κριτική του Marcus Fabius Quintilianus εναντίον του Seneca στην “Institutio Oratoria 10. 1.”»
    «Πηγές και τέχνη της “Psychomachia” του Aurelius Clemens Prudentius»
    «Οι πολιτικές απόψεις του Cornelius Tacitus»
    «Γλωσσική και υφολογική διαφοροποίηση των χαρακτήρων στην κωμωδία “Adelphoe” του Publius Terentius Afer»
    «Περιρρέουσα ιστορική, λογοτεχνική και φιλοσοφική ατμόσφαιρα της εποχής του Λουκιανού»
    «Εργασία πάνω στο άρθρο του Ιωάννη Πυργιωτάκη. Παιδαγωγικά Τμήματα και Παιδαγωγική Επιστήμη: Προς μια νέα γενιά παιδαγωγών; Και ποια;»
    «Τα σύγχρονα παιδαγωγικά μοντέλα και ο ρόλος της εκπαιδευτικής τεχνολογίας»
    «Παρουσίαση του έργου “Ενύπνιον” του Νίκου Καχτίτση»
    «Παρουσίαση του έργου “Σαμπεθάι Καμπιλής” του Δημήτρη Χατζή»
    «Παρουσίαση του έργου “Η κάθοδος των εννιά” του Θανάση Βαλτινού»
    «Παρουσίαση του έργου “Η ιστορία ενός αιχμαλώτου” του Στρατή Δούκα»
    «Παρουσίαση του έργου “Η Λέσχη” του Στρατή Τσίρκα»
    «“De re publica” του Marcus Tullius Cicero» (υπό έκδοση)


     ΑΡΙΣΤΕΙΑ – ΕΠΑΙΝΟΙ
    Βραβείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Β’ τάξη του Ενιαίου Λυκείου, Βαθμός: 18 και 8/10
    Αριστείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Β’ τάξη του Γυμνασίου, Βαθμός: 18 και 10/13
    Αριστείο προόδου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Γ’ τάξη του Γυμνασίου, Βαθμός 19 και 4/13
    Εύφημος μνεία και μετάλλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας
    Αναμνηστικό δίπλωμα και βραβείο του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Αθλητικού Συλλόγου Πανοράματος Βεροίας «Μ.Ε.Α.Σ. Δημόκριτος»


     ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου (Περιστέρι)
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Δήμου Βεροίας
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας (Ι.Μ.Β.Ν.Κ.)
    Ευχαριστήρια – Συστατική Επιστολή από το Συμβολαιογραφείο του Γεωργίου Δ. Μανωλίδη και της Αλεξάνδρας Ν. Ράπτου (Βέροια)

Ιωάννα Κατσούλη

  • Διδακτική εμπειρία

    ·        Ιδιαίτερα μαθήματα:

    Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι ( Α΄Λυκείου)

    Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου ( Α΄Λυκείου)

    Aρχαία Ελληνικά Ομηρικά Έπη Οδύσσεια ( Α΄ Γυμνασίου)

    Νεοελληνική Γλώσσα ( Α΄ Γυμνασίου)

    Σπουδές

    ·        Ενεργή Προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Φιλολογίας Πατρών (έτος εισαγωγής 2012)

    ·        Κλασσική ειδίκευση

    ·        Απολυτήριο 7ου  Γενικού Λυκείου Iλίου (2012)

     

    Γνώσεις

    ·        Αγγλικής γλώσσας (MICHIGAN PROFICIENCY) (2015)

     

    ·        Γαλλικής γλώσσας (DELF B2) (2012)

     

     

Ελένη Μωραϊτη

  • Είμαι τεταρτοετής φοιτήτρια της φιλοσοφικής σχολής του τμήματος φιλοσοφίας-παιδαγωγικής και ψυχολογίας (ΦΠΨ). Διδάσκω φιλολογικά μαθήματα σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου από το 2012 σε πολύ προσιτές τιμές. Έχω γνώσεις αγγλικών, γαλλικών και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια με θέματα σχετικά με την αναγνώριση των μαθησιακών δυσκολιών, τα προβλήματα ειδικής αγωγής, τον σχολικό εκφοβισμό (bullying) και τη διόρθωση της έκθεσης και τη συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών. 

Παναγιώτα Κατσακούλαι

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

    Όνομα: Παναγιώτα

    Επώνυμο: Κατσακούλα

    Τόπος διαμονής: Πετρούπολη

    E-mail: panagiwtappp@gmail.com

    Ημερομηνία γέννησης: 19/02/1997

    Εθνικότητα: Ελληνική

     

    ΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Ιούνιος 2015- Σεπτέμβριος 2015: Τηλεφωνική προώθηση προϊόντων. (Εταιρία: ΩΘΗΣΗ).

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    Φοιτήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ).

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

    Μητρική γλώσσα: Ελληνική.

    Άλλες γλώσσες:Αγγλικά ( Lower ESB & Lower Michigan), Γερμανικά.

    Επικοινωνιακές δεξιότητες: ευγένεια, υπομονή.

    Επαγγελματικές δεξιότητες: μεταδοτικότητα.

    Ψηφιακή δεξιότητα:καλός χειρισμός του Office (επεξεργασία κειμένου, παρουσιάσεις) και του λογισμικού Αρχαιογνωσίας (σεμινάριο lexigram).

    Άλλες δεξιότητες: Πολεμικές τέχνες (karate, ju jitsu).

    ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Σεμινάρια

    • Lexigram "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ".

     

    Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία

    • Πρόγραμμα " Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ" της τράπεζας Eurobank: βράβευση για τις επιδόσεις μου στις Πανελλήνιες εξετάσεις του σχολικού έτους 2014-2015. 

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Γ.Π.

  • Καθηγήτρια Φιλόλογος,κάτοχος μεταπτυχιακού με 12ετή εμπειρία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου(10ευρω/ώρα),λυκείου(12ευρω/ώρα),επαλ(12ευρω/ωρα).Αναλαμβάνει την πλήρη και άριστη προετοιμασία υποψήφιων πανελλαδικών εξετάσεων.Δίδεται πλούσιο διδακτικό υλικό για την μεγιστοποίηση της κατανόησης του μαθήματος.Περιοχές:Ίλιον,Πετρούπολη,Περιστέρι,Άγιοι Ανάργυροι,Καματερό.

    Τηλέφωνο Επικοινωνίας:6983384798

Χαρά Ρουβολή

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Επίθετο:Ρουβολή

    Ονομα:Χαρά

    Τηλέφωνο:6972544540

    e-mail:hararouvoli@outlook.com.gr

     

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα

    Μελέτη μαθητών Δημοτικού

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στο πιάνο και στην θεωρία της Μουσικής-Αρμονία

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Εισαγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,τριτοετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στον Γλωσσολογικό τομέα

    Κάτοχος πτυχίου πιάνου και θεωρητικών σπουδών της Ευρωπαικής Μουσικής

    Α,Β,Γ Θεωρία

    Α,Β,Γ Αρμονία

    Σολφέζ

    Μορφολογία της Μουσικής

    Ιστορία της Μουσικής

    Χορωδία

    Μουσική Δωματίου

    Πρακτικό Διδασκαλείο

    Prima Vista

     

    Πολύ καλή γνώση Αρμονίου

     

     

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

    Υποτροφία Επίδοσης κατά τις χρονικές περιόδους 2013-2014,

    2014-2015,2015-2016 από το Δημοτικό Ωδείο Αχαρνών

    Συμμετοχή σε ετήσιες συναυλίες διεξαγόμενες από τον Δήμο Αχαρνών

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά:Άριστη γνώση [Επίπεδο: C2}

    Πανεπιστήμιο του Michigan

    Πανεπιστήμιο του Lancashire {ESB}

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Βασικές γνώσεις Η/Υ

    Λειτουργικά Συστήματα:Windows {XP,2007,2008}

    Εφαρμογές Γραφείου:Microsoft office {word,excel

    Power point ,Internet-web browser

     

      EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Οκτώβριος 2015-Μαιος 2016:Ιδιαίτερα μαθήματα  σε μαθητές Δημοτικού

    Σεπτέμβριος 2015-2016:Παράδοση μαθημάτων στο πιάνο σε αρχάριο μαθητή στα πλαίσια του υποχρεωτικού πρακτικού Διδασκαλείας

     

     

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Παρακολούθηση σεμιναρίου οργανωμένου στα πλαίσια του Δημοτικού Ωδείου Αχαρνών με θέμα «Παραδοσιακά κρουστά όργανα,χορευτικοί ρυθμοί ανά περιοχή στην Ελλάδα και η ιστορική τους πορεία από την διακεκριμένη καθηγήτρια παραδοσιακών κρουστών κα.Καραθανασοπούλου Μαρία

     

     

    Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης {ΑΙΕ} με θέματα:

    «Έκφραση-Έκθεση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

    «Νέες τεχνολογίες και Εκπαίδευση»

    «Αντιμετώπιση δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση»

    «Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση»

    «ΔΕΠ-Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα,Εκπαιδευτική και Θεραπευτική Προσέγγιση»

    «Η εκπαίδευση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

    «Διαφοροποιημένη Διαδασκαλία»

    «Αυτισμός και παιχνίδι»

     

     

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή επικοινωνιακή δεξιότητα με μαθητές και γονείς

    Δημιουργικό και εποικοδομητικό μάθημα

    Υπευθυνότητα και επιμονή για την υλοποίηση των στόχων

Δήμητρα Πινάκου

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Ιούνιος 2008, 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, Απολυτήριο γενικού λυκείου με βαθμό δεκαεννέα και τρία δέκατα (19,3),
    2008-2013, ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Πτυχιούχος (βαθμός 7,8), Τμήμα: Ελληνικής Φιλολογίας, Κατεύθυνση: Μεσαιωνική- Νεοελληνική Φιλολογία
    1/10/2016- Σήμερα, Ε.Α.Π, Φοιτήτρια στο εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών « Επιστήμες της Αγωγής », Πιστοποίηση στη θεματική ενότητα 'Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη' Σήμερα: Φοίτηση στo Πανεπιστημιακό σεμινάριο εξειδίκευσης του ΕΚΠΑ 'Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική'ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
    2010-Σήμερα: Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων-
    Φιλολογικά Γυμνασίου- Λυκείου, Προετοιμασία για Πανελλήνιες Εξετάσεις, Καθημερινή μελέτη παιδιών Δημοτικού- Γυμνασίου, Φύλαξη και δημιουργική απασχόληση παιδιών προσχολικής ηλικίας και δημοτικού. -Προσωπικές σημειώσεις, μεταδοτικότητα                                                                           2012: Πρακτική άσκηση σε πρότυπα πειραματικά σχολία του νομού Αττικής.                                       15/11/2013- 27/05/2014: Αλυσίδα Πολιτισμού «ΙΑΝΟΣ», Εμποροϋπάλληλος ( Υπεύθυνη παιδικής λογοτεχνίας ) - Ταμίας
    27/8/2014- 15/7/2016- Βιβλιοπωλείο «ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ» -Τμήμα εκπαιδευτικού και ξενόγλωσσου βιβλίου
    -Υπεύθυνη τμήματος Παιδικής Λογοτεχνίας και Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών                                   28/11/2017- Σήμερα: Πανεπιστημιακό Φροντιστήριο Your Study Community, Εκπόνηση πτυχιακών και μη πανεπιστημιακών εργασιών

     

     

Βασίλειος Λάμης

    • Μεταπτυχιακό με ειδίκευση στην Αρχαία Ελληνική Φιλολογία, τελειόφοιτος.
    • Τμήμα Φιλολογίας ΕΚΠΑ, βαθμός πτυχίου 7,97.
    • Εθνικό Ωδείο, πτυχίο Κλασικής Κιθάρας, βαθμός 10.

     

    • 09.2018 (συνεχίζει): Διορθωτής - Επιμελητής κειμένων στο περιοδικό Online και την εφημερίδα Techpress.
    • 12.2012 (συνεχίζει): Καθηγητής Κλασικής Κιθάρας στο Μουσικό Εργαστήρι Σερίφου και ιδιαίτερα μαθήματα στην Αθήνα.
    • Προετοιμασία μαθητών για εξετάσεις γ' γυμνασίου και α' λυκείου στα φιλολογικά μαθήματα.

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top