Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Καλλιόπη Κωνσταντινίδου

  • Εκπαίδευση: 2014: • Αποφοίτηση από το 1ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών με βαθμό 18,4/13 • Δευτεροετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με σειρά εισαγωγής 25η και κατεύθυνση κλασική • Διεκπεραίωση λαογραφικής εργασίας συλλογής πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα τον πομάκικο γάμο  • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων στην Έκθεση σε μαθητές λυκείου • ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Advanced του πανεπιστημίου Cambridge, Γαλλικά: Diplome d'etudes en langue francaise (Delf B2), Certificat d'Etat de Connaissance des langues du niveau B2 (Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας) • Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Διεπιστημονικού Κέντρου Διαλέξεων του Δήμου Αχαρνών με τα ακόλουθα θέματα: «Προσωκρατική Φιλοσοφία», «Εισαγωγή στο Νεοελληνικό Διαφωτισμό», «Σχέσεις Ισλάμ και Χριστιανισμού στη σύγχρονη εποχή», «Πλατωνική Φιλολοσοφία», «Βυζαντινή Ιστορία Εικονομαχία-Εικονολατρία», «Η συμμετοχή των Κυπρίων στους αγώνες του ελληνικού κράτους» και «Ανάλυση στα κείμενα του 1821 (Μάχου Υπέρ Πατρίδος)» • Επιπρόσθετα σεμινάρια: «Διδασκαλία Φιλολογικών Μαθημάτων» και «Η θεωρητική και πρακτική κατοχύρωση του μαθήματος της Έκθεσης στο Λύκειο»

    Άλλα ενδιαφέροντα: • Αθλητισμός (2 χρόνια μπαλέτο, 4 χρόνια ενόργανη γυμναστική, 5 χρόνια πρωταθλητισμό στην κολύμβηση με διακρίσεις στο στυλ του υπτίου), • Παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών χορών και λάτιν-ευρωπαϊκών • Γυμναστική • Λογοτεχνία • Ταξίδια

Μαρία Κατσή

  • Εκπαίδευση: 2014 • Αποφοίτηση από το 1ο Λύκειο των Άνω Λιοσίων με βαθμό 18.9/13 και διαγωγή κοσμιοτάτη • Φοιτήτρια του τμήματος της Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην κλασική κατεύθυνση • Παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων Αρχαίων Ελληνικών (από πρωτότυπο κείμενο και από μετάφραση), Λογοτεχνίας, Ιστορίας, Λατινικών και Έκθεσης σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου • Εθελοντική εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου των Άνω Λιοσίων • Μελέτη μαθητών δημοτικού σχολείου • Διεκπεραίωση εργασίας πρωτογενούς λαογραφικού υλικού με θέμα <<Το τραγούδι στο Ληξούρι>> • Διεκπεραίωση εργασίας με θέμα τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την επίδρασή τους στον πνευματικό κόσμο των μαθητών • Ερευνητική εργασία με θέμα <<Η γλώσσα του τόπου μου και η εκμάθησή της>> • Παρακολούθηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της ημερίδας <<Στο μυαλό μου ένα σύμπαν>> , για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας σε παιδιά με μαθησιακές και μη δυσκολίες • Παρακολούθηση σεμιναρίου για τη μεταφραστική διαδικασία τόσο σε αρχαία ελληνικά, όσο και σε λατινικά κείμενα • Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Κάτοχος επιπέδου Lower του Πανεπιστημίου Michigan.

     

    Άλλα ενδιαφέροντα: Μουσική (κάτοχος πτυχίου Αρμονίου και θεωρητικών σπουδών της μουσικής, καλή γνώση Πιάνου και αρμονίας της μουσικής και συμμετοχή σε μουσικούς και καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς), χορός (παρακολούθηση μαθημάτων παραδοσιακών και μοντέρνων χορών) , λογοτεχνία, έρευνα. 

Ιωάννα Κατσούλη

  • Διδακτική εμπειρία

    ·        Ιδιαίτερα μαθήματα:

    Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι ( Α΄Λυκείου)

    Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου ( Α΄Λυκείου)

    Aρχαία Ελληνικά Ομηρικά Έπη Οδύσσεια ( Α΄ Γυμνασίου)

    Νεοελληνική Γλώσσα ( Α΄ Γυμνασίου)

    Σπουδές

    ·        Ενεργή Προπτυχιακή φοιτήτρια Τμήματος Φιλολογίας Πατρών (έτος εισαγωγής 2012)

    ·        Κλασσική ειδίκευση

    ·        Απολυτήριο 7ου  Γενικού Λυκείου Iλίου (2012)

     

    Γνώσεις

    ·        Αγγλικής γλώσσας (MICHIGAN PROFICIENCY) (2015)

     

    ·        Γαλλικής γλώσσας (DELF B2) (2012)

     

     

Παναγιώτα Κατσακούλαι

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

    Όνομα: Παναγιώτα

    Επώνυμο: Κατσακούλα

    Τόπος διαμονής: Πετρούπολη

    E-mail: panagiwtappp@gmail.com

    Ημερομηνία γέννησης: 19/02/1997

    Εθνικότητα: Ελληνική

     

    ΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Ιούνιος 2015- Σεπτέμβριος 2015: Τηλεφωνική προώθηση προϊόντων. (Εταιρία: ΩΘΗΣΗ).

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    Φοιτήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ).

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

    Μητρική γλώσσα: Ελληνική.

    Άλλες γλώσσες:Αγγλικά ( Lower ESB & Lower Michigan), Γερμανικά.

    Επικοινωνιακές δεξιότητες: ευγένεια, υπομονή.

    Επαγγελματικές δεξιότητες: μεταδοτικότητα.

    Ψηφιακή δεξιότητα:καλός χειρισμός του Office (επεξεργασία κειμένου, παρουσιάσεις) και του λογισμικού Αρχαιογνωσίας (σεμινάριο lexigram).

    Άλλες δεξιότητες: Πολεμικές τέχνες (karate, ju jitsu).

    ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Σεμινάρια

    • Lexigram "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ".

     

    Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία

    • Πρόγραμμα " Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ" της τράπεζας Eurobank: βράβευση για τις επιδόσεις μου στις Πανελλήνιες εξετάσεις του σχολικού έτους 2014-2015. 

Μερεντίτης Νικόλαος

  • Προσωπικές πληροφορίες:

    Ονοματεπώνυμο: Μερεντίτης Νικόλαος

    Έτος γέννησης: 1992  

    Διεύθυνση: Κιλικίας 22-24, Τ.Κ. 111.42, Αττική Περιοχή: Άνω Πατήσια, Αθήνα

    Σταθερό: 210.29.28.753 Κινητό: 698.410.73 71

    e-mail: nikolaos.mrdts@hotmail.com

     

    Σπουδές:

    ·         Απόφοιτος του 59ου ΓΕΛ Αθηνών (βαθμός: Άριστα: 19,1)  

    ·         Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Βαθμό Πτυχίου: Λίαν καλώς, 7, 93  (έτος εισαγωγής στη Φιλοσοφική Σχολή: 2010, έτος αποφοίτησης: 2015).

    Ξένες γλώσσες:

    ·         Αγγλική Γλώσσα: Certificate of Proficiency in English (University of Michigan),

    ·         Γερμανική Γλώσσα: Goethe-Zertifikat B1,

    ·         Ιταλική γλώσσα: Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana Livello 3 (CELI 3) του Πανεπιστημίου της Περούντζια.

     

     Εμπειρία - Προϋπηρεσία:

    ·         10/2016 – σήμερα: Παράλληλη στήριξη σε παιδί με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε Γενικό Δημοτικό σχολείο στου Παπάγου.

    ·         7/ 2016- σήμερα: Απασχόληση σε εξειδικευμένο κέντρο αξιολόγησης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Νέο Ψυχικό.

    v 9/2010 – σήμερα: Εξαετής πείρα με ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου: παράδοση, καθημερινή επίβλεψη – μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα:

     

    v 9/2014 – σήμερα: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ)).

    v 9/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβο με Χαμηλό Αυτοσυναίσθημα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (Δυσλεξία).

    v 10/2014 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη, προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων και τακτική μελέτη έφηβης με Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες και Συναισθηματικές Δυσκολίες.

    v 9/2015 – σήμερα: παράδοση, επίβλεψη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων εφήβου με ΔΕΠ.

    v 10/2013 – 6/2015: καθημερινή μελέτη και προετοιμασία ενδοσχολικών εξετάσεων σε έφηβο με ΔΕΠ-Υ, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γραφή και την Ανάγνωση (δυσλεξία).

    v 9/2010 – 5/2015: παράδοση, μελέτη, προετοιμασία ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων σε έφηβη με Συναισθηματική Ανωριμότητα και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες.

     

    ·         7/8-15/8 2016: Συμμετοχή στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2016 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που υλοποιεί η Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. ως συνοδός σε έφηβο με βαρύ αυτισμό και νοητική υστέρηση.

    ·       17/6-15/7/2016: Συμμετοχή ως εκπαιδευτής σε καλοκαιρινό camp της ιδιωτικής διοργάνωσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων ΔΡΩ στο συγκρότημα του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιλίου σε τμήμα Ειδικής Αγωγής.

    ·         2/2015 – 6/2016: Πρακτική άσκηση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Αθηνών (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.Π.Α. Μαρασλή 4) στο πλαίσιο του 7ου ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016, σε τμήμα όπου ο μαθητικός πληθυσμός ανήκει στο φάσμα του αυτισμού (συνολική διάρκεια: 358 ώρες).

        Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μου πήρα πρωτοβουλίες και με την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου Ειδικής Αγωγής – επόπτη μου, Δέδε Δημήτρη, ανέλαβα προσωπικά μαθητή προκειμένου να εφαρμόσω τα επικοινωνιακά μοντέλα στον αυτισμό τα οποία παρακολούθησα στην πράξη (PECS, TEACCH, MAKATON, DERBYSHIRE, κοινωνικές ιστορίες), ενώ στο πλαίσιο οργανωμένου προγράμματος παρέμβασης επιδόθηκα σε δραστηριότητες ανάπτυξης της κατανόησης και έκφρασης, καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας καθώς και της ενίσχυσης της δεξιότητας γραφής και ανάγνωσης και αυτόνομης διαβίωσης. Παρακολούθησα αξιολόγηση μαθητή με αυτισμό με αξιολογητικό εργαλείο το CARS, ενώ κατόπιν εφάρμοσα τα όσα διδάχθηκα κάνοντας τη δική μου προσπάθεια αξιολόγησης. Τέλος, είχα την ευκαιρία εβδομαδιαίως να συμμετάσχω με το τμήμα μου σε θεατρικό παιχνίδι που λάμβανε χώρα στους κόλπους του σχολείου, ενώ σε εβδομαδιαία βάση, επίσης, ο μαθητικός πληθυσμός της τάξης έκανε πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και «γνωρίζω τη γειτονιά μου» σε συνεργασία με την παιδοψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, αντίστοιχα, της σχολικής μονάδας.

    v 3/2014: Πρακτική άσκηση στο Βαρβάκειο ΓΕΛ. και

    v 3/ 2014: Πρακτική άσκηση στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού μαθήματος «Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας – Πρακτική άσκηση» την εαρινή περίοδο 2014 (υπεύθυνος-συντονιστής: κα.Φρυδάκη Ε.).

    v 2 – 6/2013: Πρακτική άσκηση στον εκδοτικό οίκο Gutenberg στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ (σύνολο 40 ωρών): ιστορία της Ελληνικής Τυπογραφικής τέχνης, επιμέλεια κειμένων, σελιδοποίηση, εκτύπωση και βιβλιοδεσία.

     

     

    Παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων:

     

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Σχολική Ψυχολογία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Συμμετοχή στο τρίμηνο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Διαπαιδαγώγηση στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία»  που διοργανώνει το Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). 

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα: «Δυσκολίες Συμπεριφοράς – Εκπαιδευτικοί  Μέθοδοι  Παρέμβασης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Αυτισμό» που διοργάνωσε το κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης Ευρυμάθεια την Κυριακή 4/12/2016.

    ·         Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαταραχές Διασπαστικής Συμπεριφοράς: Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – Εναντιωματική προκλητική διαταραχή- Διαταραχή διαγωγής» που οργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής το Σάββατο 3/12/2016.

    ·          Βεβαίωση επάρκειας κατόπιν επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, που διεξήχθη στις 5-6/11/2016.

    ·        Τετραήμερο σεμινάριο 26 ωρών «Functional ABA: Η Εκπαιδευτική Προσέγγιση της Pyramid» (το σεμινάριο αποτελεί συνδυασμό του διημέρου Functional ABA και των μονοήμερων σεμιναρίων των Εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και της Διαχείρισης Προβληματικών Συμπεριφορών) που διεξήχθη στην Αθήνα στις 15-16 και 22-23 Οκτωβρίου 2016.

    ·        7ο Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», που διοργανώνει η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 – 2016 (συνολική διάρκεια: 410 ώρες).

        Πιο συγκεκριμένα  το Σεμινάριο περιελάμβανε Θεωρητική Κατάρτιση πρακτικού χαρακτήρα (βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με Video, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) στις εξής θεματικές ενότητες:

     

    Ø  Σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις  στην Ειδική Εκπαίδευση.  Προσδιορισμός του επιστημονικού πεδίου της Ειδικής Αγωγής

    Ø  Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών στο Γενικό Σχολείο: ΣΔΕΥ – ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη

    Ø  Προσχολική ηλικία: Ειδικά Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης  & Δοκιμασίες  Σχολικής Ετοιμότητας

    Ø  Γλωσσική ανάπτυξη: εκτίμηση και αντιμετώπιση προβλημάτων  λόγου και ομιλίας

    Ø  Νοητικές και κινητικές αναπηρίες. Σύγχρονη προσέγγιση & ταξινόμηση

    Ø  Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης  των  μαθητών με προβλήματα  όρασης και ακοής στην Ελλάδα

    Ø  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δοκιμασίες διάγνωσης – Εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης στο Σχολείο και στην Οικογένεια

    Ø  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

    Ø  Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης. Διαδραστικά μοντέλα εκπαίδευσης μέσω πολλαπλών Μορφών Τέχνης 

    Ø  Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαγνωστική προσέγγιση και ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις. Σχεδιασμός αντιμετώπισης  των Μαθησιακών Δυσκολιών στην εκπαίδευση. Νέες τεχνολογίες

    Ø  Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική & Εφηβική Ηλικία. Θεωρητική και πρακτική διάσταση

    Ø  Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)

    Ø  Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). «Εθισμός» στο Διαδίκτυο.

    Ø  Παρουσιάσεις και συμπεράσματα από την Πρακτική Άσκηση. Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ανά Μελέτη Περίπτωσης

     

    ·        Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση και Τεχνικές Δραματοποίησης», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στην Αθήνα, στις εγκαταστάσεις του Κε. Δι. Βι. Μ. 1, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015.

    ·        Σεμινάριο διδακτικής Έκθεσης για φιλολόγους που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του τμήματος Πληροφορικής του Παν/μίου Θεσσαλίας στην οδό Νίκης 4 (Σύνταγμα) την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015.

    ·         Ημερίδα για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και γονείς «Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά και τους εφήβους: θέματα οριοθέτησης, αξιολόγησης και παρέμβασης», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαΐου 2015.

    ·         Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέματα: 1. «Το μάθημα των αρχαίων με το λογισμικό Αρχαιογνωσία», 2. «Νέα Ελληνική: Αυτή η γνωστή», 3. «Προσομοίωση εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου» που οργάνωσε η εταιρεία «Lexigram» με τη συνεργασία του «Οργανισμού για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας» την Κυριακή 4 Απριλίου 2015.

    ·         Παρακολούθηση του ΣΤ’ συνεδρίου που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας με θέμα «Λογοτεχνία και Μουσείο», που έλαβε χώρα στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης) στις 19-21 Μαρτίου 2015.

    ·         Τριήμερο συνέδριο στην Αθήνα (Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός») από 20-22 Νοεμβρίου 2014, με θέμα: «Η αρχαία λυρική ποίηση και η διαχρονική της επίδραση».

    ·         Ημερίδα «Ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές και εφαρμογές στην εκπαίδευση» «Digital Humanities and Applications in Education»: που διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 στη Στοά του Βιβλίου.

    ·         Διεθνές συνέδριο για τη «Διδασκαλία και την πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» που διοργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο της πράξης στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2014.

    ·         Ημερίδα με θέμα: «Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα» στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών (Αμφιθέατρο «Άλκης Αργυριάδης») στις 8 Οκτωβρίου 2014.

    ·          Σεμινάριο με τίτλο «Εισαγωγή στα Εργαλεία Αξιολόγησης και Πρόγραμμα Παρέμβασης των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014.

    ·         Παρακολούθηση του πρώτου έτους των Μαθημάτων Ελληνικής Παλαιογραφίας, που οργάνωσε το Ιστορικό και Παλαιογραφικό Αρχείο την περίοδο 2012-2013.

    ·         Διάλεξη με θέμα «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη: η απόδοση ποιητικών κειμένων», που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Aula» της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος του Β’ εξαμήνου του Τμήματος Φιλολογίας με τίτλο: «Μεταφραστική θεωρία και Πράξη».

    ·         Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι Σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού» και «Elearning, δια βίου εκπαίδευση και δεύτερη ευκαιρία. Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις στην διδακτική ύλη» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού Forum Festival Φοίτηση που διεξήχθη στις 20 Νοεμβρίου 2010 στην ‘Τεχνόπολη’ του Δήμου Αθηνών.

     

    Επαγγελματικές δεξιότητες: οργανωτικός, επικοινωνιακός, με υπομονή,  υπευθυνότητα, μεταδοτικότητα, συνέπεια και αγάπη για το αντικείμενο.

    Δεξιότητες πληροφορικής: βασικές δεξιότητες χειρισμού του Η/Υ (Word, PowerPoint, Excel, Internet), χειρισμός SPSS.

     

    Προσωπικά Ενδιαφέροντα: Λογοτεχνία, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, μπαλέτου, κινηματογράφου, μουσειακών και καλλιτεχνικών εκθέσεων, κολύμβηση, ποδήλατο, μουσική, φυσιολάτρης, εξαιρετικά φιλόζωος, ενίοτε σχέδιο και ζωγραφική. 

Χαρά Ρουβολή

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

    Επίθετο:Ρουβολή

    Ονομα:Χαρά

    Τηλέφωνο:6972544540

    e-mail:hararouvoli@outlook.com.gr

     

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα

    Μελέτη μαθητών Δημοτικού

    Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στο πιάνο και στην θεωρία της Μουσικής-Αρμονία

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Εισαγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,τριτοετής φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής με ειδίκευση στον Γλωσσολογικό τομέα

    Κάτοχος πτυχίου πιάνου και θεωρητικών σπουδών της Ευρωπαικής Μουσικής

    Α,Β,Γ Θεωρία

    Α,Β,Γ Αρμονία

    Σολφέζ

    Μορφολογία της Μουσικής

    Ιστορία της Μουσικής

    Χορωδία

    Μουσική Δωματίου

    Πρακτικό Διδασκαλείο

    Prima Vista

     

    Πολύ καλή γνώση Αρμονίου

     

     

    ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

    Υποτροφία Επίδοσης κατά τις χρονικές περιόδους 2013-2014,

    2014-2015,2015-2016 από το Δημοτικό Ωδείο Αχαρνών

    Συμμετοχή σε ετήσιες συναυλίες διεξαγόμενες από τον Δήμο Αχαρνών

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά:Άριστη γνώση [Επίπεδο: C2}

    Πανεπιστήμιο του Michigan

    Πανεπιστήμιο του Lancashire {ESB}

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Βασικές γνώσεις Η/Υ

    Λειτουργικά Συστήματα:Windows {XP,2007,2008}

    Εφαρμογές Γραφείου:Microsoft office {word,excel

    Power point ,Internet-web browser

     

      EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Οκτώβριος 2015-Μαιος 2016:Ιδιαίτερα μαθήματα  σε μαθητές Δημοτικού

    Σεπτέμβριος 2015-2016:Παράδοση μαθημάτων στο πιάνο σε αρχάριο μαθητή στα πλαίσια του υποχρεωτικού πρακτικού Διδασκαλείας

     

     

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Παρακολούθηση σεμιναρίου οργανωμένου στα πλαίσια του Δημοτικού Ωδείου Αχαρνών με θέμα «Παραδοσιακά κρουστά όργανα,χορευτικοί ρυθμοί ανά περιοχή στην Ελλάδα και η ιστορική τους πορεία από την διακεκριμένη καθηγήτρια παραδοσιακών κρουστών κα.Καραθανασοπούλου Μαρία

     

     

    Παρακολούθηση σεμιναρίων οργανωμένων στα πλαίσια του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης {ΑΙΕ} με θέματα:

    «Έκφραση-Έκθεση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

    «Νέες τεχνολογίες και Εκπαίδευση»

    «Αντιμετώπιση δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση»

    «Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση»

    «ΔΕΠ-Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα,Εκπαιδευτική και Θεραπευτική Προσέγγιση»

    «Η εκπαίδευση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

    «Διαφοροποιημένη Διαδασκαλία»

    «Αυτισμός και παιχνίδι»

     

     

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή επικοινωνιακή δεξιότητα με μαθητές και γονείς

    Δημιουργικό και εποικοδομητικό μάθημα

    Υπευθυνότητα και επιμονή για την υλοποίηση των στόχων

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top