Lexigram Λεξικά, Γλώσσα, Παιδεία
Η μεγαλύτερη Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Αγαπητοί επισκέπτες,
Μπορείτε να βρείτε εδώ διαθέσιμους καθηγητές για ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα.
Επιλέξετε μάθημα, δήμο ή και τα δύο

Αναζήτηση
Είστε καθηγητής;
Δημιουργία Προφίλ
Χρήση TeamViewer

Καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα

Αργυρώ Διαμαντοπούλου

  • ΑΡΓΥΡΩ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Linkedn: ARGYRO DIAMANTOPOULOU Τηλ: 210-9701221, 6984665035 email: arguro_diam@hotmail.com Διεύθυνση: Αρτεμισίου 28, Ηλιούπολη ΤΚ. 16344 Ημερομηνία Γέννησης: 15/09/1987 Οικογενειακή κατάσταση: Άγαμη Άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και μηχανής Εκπαίδευση: Πτυχιούχος του ΕΚΠΑ του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας 2005-2009 Εργασιακή Εμπειρία – Προϋπηρεσία ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Παράδοση ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού - γυμνασίου –λυκείου όλων των τάξεων Σεπτέμβριος 2005 - παρόν Φιλόλογος στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Ηλιούπολης Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Εντελέχεια», Αγ. Δημήτριος Οκτώβριος 2014 - σήμερα Σεπτέμβριος 2012- Φεβρουάριος 2013 Φροντιστήριο Μέσης εκπαίδευσης «Επίκεντρο», Κυψέλη Περιστασιακά χρέη γραμματέως (στο γραφείο του διευθυντή), καθώς και οργάνωση μαθησιακού υλικού Υπεύθυνη τομέα φιλολογικών Αύγουστος 2010 – Σεπτέμβριος 2011 Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Επίκεντρο», Χαλάνδρι Συμμετοχή στη συγγραφή e- books των αρχαίων ελληνικών (α', β' και γ' γυμνασίου) και Ιλιάδας. Δεκέμβρης 2009- Ιούλιος 2010 Πανεπιστημιακό φροντιστήριο «Αρνός», Αθήνα: Παράδοση on line μαθημάτων αρχαίων ελληνικών σε μαθητές γυμνασίου –λυκείου με χρήση του moodle (σύστημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Δεκέμβρης 2009 – Μάρτιος 2010 Επίσης: Φιλολογική επιμέλεια στα εξής βιβλία: Με τα μάτια της θάλασσας, Εκδόσεις Εντός, 2012 Περιμένοντας την Αυγή, Εκδόσεις Εντός 2011 Αγάπης Δρώμενα, Εκδόσεις Εντός, 2014 Γλώσσες Αγγλικά Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Κάτοχος του Lower of Cambridge University Γαλλικά Ισπανικά Καλή γνώση της Γαλλικής γλώσσας Καλή γνώση της Ισπανικής γλώσσας Γνώση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) Κάτοχος πτυχίου υπολογιστών Basic I.T. από την i-skills Γνώση τυφλού συστήματος- TEST4U Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης 2012 Άριστη γνώση του moodle (σύστημα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Συνέδρια-Σεμινάρια «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής», «Lexigram» , Μάρτιος 2015 Nannuka Bootcamp Seminar, σεμινάριο σε ψυχομετρική αξιολόγηση από την έμπειρη ομάδα ψυχολόγων MeWe, Aπρίλιος 2014 «Τεχνικές επικοινωνίας μέσα στην τάξη», 2012, Διημερίδα του φροντιστηρίου Νέο «Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού: Αναφορά στα σύγχρονα προβλήματα του Ελληνισμού», 2008. Σεμινάριο Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Διεθνής Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Αθήνα, Πανεπιστημιούπολη «Ηθική και Πολιτική», 2008, Διεθνής Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, Αθήνα, Πανεπιστημιούπολη «Η αναμόρφωση του Λυκείου και η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» 2009.Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών «Ρωμαϊκοί μύθοι και θρύλοι» και «Ο βυζαντινός πολιτισμός μέσα από τα βυζαντινά κείμενα», 2008. «Η δημιουργικότητα στην τάξη» στο πλαίσιο του Προγράμματος: «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, 2008 Επιπλέον Πληροφορίες Διατίθενται προσωπικές σημειώσεις και οργανωμένα πακέτα ασκήσεων και διαγωνισμάτων μηχανογραφημένα Κατοχή Άδειας διδασκαλίας Άλλα Ενδιαφέροντα Ενασχόληση με θέατρο, ζωγραφική και λογοτεχνία Όχι

Κυβέλη Αλεξοπούλου

Ναταλία Σουμπάση

  • ΕΠΩΝΥΜΟ: ΣΟΥΜΠΑΣΗ ΟΝΟΜΑ: ΣΟΦΙΑ – ΝΑΤΑΛΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 12/02/1991 ΚΙΝΗΤΟ: 6982869137 EMAIL : nataliasubashi@gmail.com ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: Πλ. Αττικής, Αθήνα
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Επί πτυχίω φοιτήτρια Φιλοσοφικής Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ). ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Αγγλικά: Lower (B2) Ισπανικά: Β1 Ιταλικά: A2 ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές MS Office
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών 2014-2015: Αρθρογράφος σε περιοδικό εστίασης 2014: (Αύγουστος) ΕΛΤΑ Αεροδρομίου, τμήμα διαλογής 2012: (Αύγουστος) Φύλαξη παιδιών 2010-2011: Γραμματειακή υποστήριξη σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης 2009-2012: Υπεύθυνη πωλήσεων και προώθησης σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: 2014- τώρα: Φιλόλογος στο “Πρόγραμμα Διδακτική Αλληλεγγύη” δήμου Πειραιά 2012- τώρα: Εθελόντρια στην μονάδα προσβασιμότητας για φοιτητές με αναπηρία 2013-2014: (Οκτώβριος-Ιούλιος) Γραμματειακή υποστήριξη σε σχολείο μεταναστών

Αλέξανδρος Καψάλης

  • ΣΠΟΥΔΕΣ 2009-2014: Απόφοιτος Τμήματος Φιλολογίας, κατεύθυνση Γλωσσολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, βαθμός πτυχίου: «Λίαν Καλώς» (8,16) Α΄ πρακτική άσκηση: Εκδοτικός οίκος Gutenberg, επιβλέπων καθηγητής: Γαραντούδης Ε., επόπτης: Μαμάης Ι. (διάρκεια: 6 μήνες) Β΄ πρακτική άσκηση: παρακολούθηση Υποδειγματικών Διδασκαλιών στα πειραματικά-πρότυπα σχολεία «Πειραματικό Πανεπιστημίου Αθηνών», «1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας» και «Πειραματικό Λύκειο Αναβρύτων». Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Φρυδάκη Ε. (διάρκεια: 9 ώρες) 2009: Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου από την Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Jeanne d’ Arc». Βαθμός «Άριστα» (19,1 ) ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ  Συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια για τη διδασκαλία της νέας και αρχαίας ελληνικής, βασισμένα στην πλατφόρμα των γλωσσικών εκπαιδευτικών λογισμικών της lexigram.gr  Παρακολούθηση του διήμερου σεμιναρίου με τίτλο: «Η Εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  Συμμετοχή στο σεμινάριο με θέμα: «Τεχνικές Διδασκαλίας και Λειτουργικής Αξιολόγησης της Έκφρασης-Έκθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης  Συμμετοχή στο «Διεθνές Συνέδριο για τη διδασκαλία και την Πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας», σε διοργάνωση του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας  Παρακολούθηση της ημερίδας του ΕΚΠΑ με θέμα: «Μουσείο Παιδείας – Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα»  Παρακολούθηση των εργασιών του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με θέμα: «Διλήμματα και προοπτικές στην Ειδική Εκπαίδευση», σε συνδιοργάνωση της Εταιρείας Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος και του ΦΠΨ (ΕΚΠΑ)  Παρακολούθηση της διημερίδας του Τομέα Ιστορίας του ΕΚΠΑ με θέμα: «Ερμηνεύοντας την Ιστορική Εμπειρία του Φασισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»  Συμμετοχή σε εργαστήριο με θέμα: «Η εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών», από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης  Παρακολούθηση της επιστημονικής εκδήλωσης με θέμα: «Η διδασκαλία της ιστορίας σε διαφορετικές εποχές», στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών  Παρακολούθηση της επιστημονικής ημερίδας με θέμα: «Χρήση και κατάχρηση του Διαδικτύου, Διάλογος Έρευνας και Θεραπείας», που πραγματοποίησε το Τμήμα Προβληματικής Χρήσης Διαδικτύου και το Κέντρο Μελέτης Προσαρμογής Ομάδων Υψηλού Κινδύνου (ΕΚΠΑ)  Παρακολούθηση της πανελλήνιας ημερίδας, με θέμα: «Νέες προκλήσεις στην Παιδεία. Ο Φιλόλογος του αύριο», του Τμήματος Φιλολογίας (ΕΚΠΑ)  Παρακολούθηση της ομιλίας του Γ. Μπαμπινιώτη, με θέμα: «Σταθμοί στην Ιστορία της Ελληνικής Γλώσσας», στο Ίδρυμα Αικ. Λασκαρίδη  Παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα: «Λογοτεχνία και η διδακτική της. Από τη θεωρία στην πράξη», στο Ίδρυμα Αικ. Λασκαρίδη  Συμμετοχή στο Παγκόσμιο εφηβικό συνέδριο στο Παρίσι, με θέμα “Une planête pour l’ homme” ( «Ένας πλανήτης για τον άνθρωπο»)  Συμμετοχή στους Αγώνες Αντιλογίας και Ερμηνευτικής Απαγγελίας Ποίησης κατά τη διάρκεια της Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης  Τακτική παρακολούθηση διαλέξεων, ημερίδων και σεμιναρίων της ΠΕΦ, καθώς και άλλων - δημόσιων και ιδιωτικών- φορέων εκπαίδευσης και εκδοτικών οίκων, σε θέματα ευρύτερου πολιτισμού ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ / Η/Υ • Αγγλικά: Άριστο επίπεδο (Certificate of Proficiency in English, University of Michigan, C2) • Γαλλικά: Άριστο επίπεδο (Diplôme de langue et Littérature Françaises, Sorbonne II, C2) • Αραβικά: επίπεδο Α1 (Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας) • Ιταλικά: επίπεδο Α2 (Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας), φοίτηση σε επίπεδο Celi 3 (επίπεδο Β2) • Άριστη χρήση Υπολογιστή, Διαχείριση Αρχείων, Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα, Υπηρεσίες Διαδικτύου ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ • Διαρκής ενασχόληση με την τρέχουσα κοινωνική, πολιτική και πολιτιστική επικαιρότητα • Εποχικός πωλητής σε βιβλιοπωλείο επί συναπτά έτη • Διδασκαλία κατ’ οίκον Αρχαίων Ελληνικών, Ιστορίας και Νέων Ελληνικών –Λογοτεχνίας και Γλώσσας- σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου, καθώς και παρακολούθηση της μελέτης μαθητών Δημοτικού • Εθελοντική συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα, όπως: συσσίτια απόρων, ΠΙΚΠΑ, ορφανοτροφεία, υιοθεσία κοριτσιού από τη Sierra Leone (υπό την αιγίδα της Action Aid) • Συμμετοχή σε διεθνή φεστιβάλ σχολικών χορωδιών και ελληνικών παραδοσιακών χορών • Πιάνο, σινεμά, φωτογραφία • Κολύμβηση, μπάσκετ, πεζοπορία • Πρόεδρος πενταμελούς μαθητικού συμβουλίου επί εξαετία

Ντάνια Αλ-Τζομπε

  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

    ΕΠΩΝΥΜΟ: ΑΛ-ΤΖΟΜΠΕ (AL-JUBEH)
    ΟΝΟΜΑ: ΝΤΑΝΙΑ (DANIA)
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 9/8/1992
    ΦΥΛΟ: ΘΗΛΥ
    ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6937871143 210 9754714
    EMAIL:   sky_midnight92@hotmail.com
    ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    2010-2015: Πτυχιούχος φοιτήτρια Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ)
     - Απολυτήριο Γενικού Λυκείου: Δεκαοκτώ και δύο δέκατα (18,2)
     Παρακολούθηση ημερίδων και σεμιναρίων:
    Σεπτέμβρης 2015:     «Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση των Δυσκολιών Ανάγνωσης μέσα              από τα διαδικτυακά εργαλεία του Ινστιτούτου Επεξεργασίας του             Λόγου», Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού 
               
                «Eπιστροφή στο σχολείο: Οδηγός επιβίωσης! Workshop για                 γονείς & παιδαγωγούς», nannouka

    «Σύγχρονοι μέθοδοι διδασκαλίας της νέας και αρχαίας ελληνικής», Lexigram (Μάρτιος 2015)
    «Όχι ίδιοι ... αλλά ίσοι», Xinis Education Festival  (Μάρτιος 2013)
    «Η εικονογράφηση στο παιδικό βιβλίο», Xinis Education Festival 
    «Σύγχρονα θέματα παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής & παιδιατρικής» (Β' Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Ηλικίας)
     «Προβλήματα ειδικής αγωγής: φιλοσοφική-παιδαγωγική-νομική και τεχνολογική προσέγγιση», Διεθνή Επιστημονική Εταιρεία Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας (Οκτώβριος 2012)

    Εθελοντική δράση όλοι μαζί για το παιδί nannuka – ΣΚΑΪ (Σεπτέμβρη 2015)

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:
    2015: Πρακτική Άσκηση στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών
    2015: Oμαδάρχισσα στην κατασκήνωση Sports village Athitaki
    2014: Πρακτική Άσκηση στο 1ο ΓΕΛ Αργυρούπολης
    2013: Τρεις μήνες δημιουργικής απασχόλησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, τα οποία είχαν φτωχό λεξιλόγιο και πρόβλημα έκφρασης (παιχνίδια, ανάγνωση παιδικών βιβλίων, ομιλία).
    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
    Μητρική γλώσσα:  Ελληνικά
    Λοιπές γλώσσες:
    •    Αγγλικά: Certificate of proficiency in English (Michigan)
    •    Αραβικά: Α2 (Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
    •    Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) - 25ώρες Κέντρο δια βίου μάθησης


    Επικοινωνιακές δεξιότητες:

    - Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες με παιδιά προσχολικής ηλικίας που αποκτήθηκαν με τη συμμετοχή μου σε δραστηριότητες εντός και εκτός του νηπιαγωγείου, όπου εργάζεται η μητέρα μου.
    - Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω της εμπειρίας μου ως βοηθός στο μίνι μάρκετ του πατέρα μου.

    Οργανωτικές / διαχειριστικές δεξιότητες:
    - Καλές οργανωτικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν:
    ως βοηθός και υπεύθυνη σε μίνι μαρκετ
    ως βοηθός φωτογράφου
    - Καλές δεξιότητες ηγεσίας ομάδας

    Ψηφιακή δεξιότητα:
    Καλός χειρισμός του Office (επεξεργασία κειμένου, λογιστικά φύλλα, παραουσιάσεις)

    Δίπλωμα οδήγησης: B

Κόλλια Παρασκευή

  • Πτυχίο Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με βαθμό 8.

    Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου

    Εργασία σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Πολυχώρος Γνώσης'' στον Άγιο Δημήτριο σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου

    Παρακολούθηση σεμιναρίων με θέμα την διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Έκθεσης και των Αρχαίων Ελληνικών.

    Επικείμενη παρακολούθηση Μεταπτυχιακού προγράμματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τον Μάρτιο του 2016 στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τον Επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών.

     

Αντώνης Βασιλόπουλος

  • Φιλόλογος με 7ετή διδακτική εμπειρία, πτυχιούχος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα όλων των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Προετοιμασία για Πανελλαδικές εξετάσεις με ειδίκευση στα Αρχαία, Λατινικά και Ιστορία κατεύθυνσης. Προσαρμογή διδακτικής μεθόδου στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, με σκοπό την επίτευξη του στόχου που έχουμε θέσει και την κάλυψη των κενών.

Ευμορφία Ζήση

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


    Επώνυμο: Ζήση


    Όνομα : Eυμορφία


    Διεύθυνση : Μεσολογγίου 11, Δάφνη


    Τηλέφωνα επικοινωνίας : 6978068616 , 2112260349


    Ημερομηνία γέννησης : 22 Μαρτίου 1978

     


    ΣΠΟΥΔΕΣ
    Ιούνιος 1995 : Απολυτήριο από το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας με γενικό βαθμό « Άριστα», δεκαεννέα και τέσσερα δέκατα (19 4/10).

    Απρίλιος 2003 : Πτυχίο Κλασικής Φιλολογίας με γενικό βαθμό «Λίαν Καλώς» 6,56 (έξι και πενήντα έξι εκατοστά).

    2010-2011: Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο,  Σχολή Επιστημών Αγωγής , Τίτλος: Διαταραχές της Ανάγνωσης, της Γραφής και της Ικανότητας Υπολογισμού. Αξιολόγηση και Παρέμβαση στα Σχολικά Περιβάλλοντα.

    Βαθμός: 10.


    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    Αγγλικά :
    First Certificate (University of Cambridge)

    Ιταλικά:  Άριστη Γνώση


    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    Είμαι κάτοχος του ECDL, του αναγνωρισμένου σε ευρωπαϊκό επίπεδο πτυχίου Πληροφορικής.

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Παρακολούθηση των Σεμιναρίων :
    1.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», που πραγματοποιήθηκε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών σε δύο φάσεις (10+10 ώρες), στις 10/10/2003 και 11/10/2003 η πρώτη φάση και στις 17/10/2003 και 18/10/2003 η δεύτερη φάση.


    2.  «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», διήμερο σεμινάριο διάρκειας δεκαπέντε ωρών, που διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» στις 4/10/2004.


    3. «Λογοτεχνία: Θεωρία και Διδακτική Πράξη», διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαρτίου 2004 στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

    4.Επιμορφώτικα Σεμινάρια Φιλολόγων, που διοργάνωσαν τα Θεωρητικά Φροντιστήρια Γ. Κατσιγιάννη, με αντικείμενα διδασκαλίας: Α. Αρχαία Ελληνικά Β. Νέα Ελληνικά.

    5.Σεμινάριο 25 ωρών, που διοργανώθηκε στις 10, 17, 24, 31 Οκτωβρίου και 21 Νοεμβρίου 2004, με εισηγητή τον καθηγητή Γ. Παρίση και αντικείμενα διδασκαλίας:
    α. Στοιχεία Αφηματολογίας
    β. Διδακτική Νέων Ελληνικών
    γ. Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα-ερμηνευτική προσέγγιση
    δ. Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών
    ε. Διδακτική Ιστορίας

     


    6. Σεμινάριο Συγγραφικής Τέχνης, Ενότητα: Δοκίμιο -Κριτική, που διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ).
    Έναρξη: 8 Φεβρουαρίου 2006
    Λήξη: 12 Απριλίου 2006
    Διάρκεια: 10 εβδομάδες (20 ώρες)
    Απόκτηση Βεβαιώσεων.


    7. Παρακολούθηση του Προγράμματος Κατάρτισης με τίτλο

    «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (E-LEARNING)», συνολικής διάρκειας 250 ωρών. Υλοποιήθηκε από 16/ 05 / 2007 , στο ΚΕΚ Μεταμόρφωσης «01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε». Απόκτηση πιστοποίησης.

     

    8. Πιστοποιητικό παρακολούθησης του Ετήσιου Σεμιναρίου 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από 04-04-2009 έως 11-04-2010 που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική συνεργασία του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).

     

    9. Βεβαίωση συμμετοχής από το Δ΄ Ελλαδοκυπριακό Συνέδριο με θέμα : «Στο δρόμο για το σπίτι μου…» που διοργάνωσε η Εστία (6 ώρες)

     

    10.Βεβαίωση συμμετοχής από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή που συνδιοργάνωσε ο Τομέας Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος στις 15-18 Απριλίου 2010, με θέμα : «Η Ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη» (20 ώρες)

     

    11.Βεβαίωση συμμετοχής από το 3ο Εντατικό σεμινάριο εφηβικής ιατρικής που διοργανώθηκε από τη μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, 7-9 Μαΐου 2010 (15 ώρες)

     

    12.Βεβαίωση παρακολούθησης του επιπέδου ΕΝΓ1 της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, συνολικής διάρκειας 120 ωρών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Νοηματικής Γλώσσας «Γέφυρες Επικοινωνίας».

     

    13. Βεβαίωση από τον Οργανισμό Προαγωγής της Υγείας «Άγιος Λουκάς Κριμαίας» της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, για το πρόγραμμα ΤΕACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας). (12 ώρες)

    14. Πιστοποιητικό επάρκειας στην Μπράιγ (BRAILLE) (30 ώρες)

    15. Βεβαίωση επιστημονικής ημερίδας διάρκειας 5 ωρών στις 9 Μαΐου 2009 με θέμα «Προβλήματα συμπεριφοράς και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη» .

     

    16.  16-17 /10/ 2014, Ιωάννινα  : παρακολούθηση του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Παρόν και προοπτικές».

     

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
    Στο μηνιαίο περιοδικό (για το βιβλίο) ΄΄index΄΄, τεύχος 3, Ιουνίου 2006, δημοσιεύτηκε η κριτική μου για τα βιβλία: 1. «Νυχτερινό ατύχημα» του συγγραφέα Πατρίκ Μοντιανό 2. «Η κυρία και ο μονόκερος» της Τρέισυ Σεβαλιέ. Επίσης στο τεύχος 4, Ιουλίου-Αυγούστου 2006 η κριτική μου για το βιβλίο «Η Άγνοια» του Μίλαν Κούντερα.

    Είμαι μέλος της ομάδας συντακτών του site www.diavasame.gr στο οποίο κάθε μήνα δημοσιεύονται κριτικές μου.

     

    ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ


    1. Κατά το Σχολικό Έτος 2003-2004 υπηρέτησα ως ωρομίσθια καθηγήτρια στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, από 01/10/2003 μέχρι 30/05/2004, για 3 ώρες την εβδομάδα στο Ενιαίο Λύκειο Αυλωναρίου Ευβοίας.

    2.Από τις 27/01/2009 ως το τέλος του σχολικού έτους εργάστηκα ως ωρομίσθια καθηγήτρια (2 ώρες εβδομαδιαίως) στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης Κλάδου ΠΕ02, στο 3ο Γενικό Λύκειο Γαλατσίου.

    3. Προϋπηρεσία σε φροντιστήριο από το Σεπτέμβρη 2007 ως το Μάιο του 2009, 9 ώρες την εβδομάδα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα από πρωτότυπο και από μετάφραση και στη Νεοελληνική Γλώσσα.

    4. Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 υπηρέτησα στο Μουσικό Γυμνάσιο Πατρών ως αναπληρώτρια Φιλόλογος μειωμένου ωραρίου στο Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, από 03/10/2013 έως 04/07/2014, 15 ώρες την εβδομάδα, σε παιδιά με προβλήματα όρασης.

     

    5. Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 υπηρέτησα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ηρακλείου ως αναπληρώτρια Φιλόλογος Ειδικής Εκπαίδευσης, από 13/10/2014 έως 30/06/2015, καθώς επίσης και στα ΕΠΑΛ (5ᵒ και 6ᵒ) του νομού Ηρακλείου.

     

Σοφία Σκρεπετού

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Απολυτήριο Λυκείου, Ιούνιος 2003

    Πτυχίο Φιλοσοφικής Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Φιλολογίας, Κλασική Κατεύθυνση, Μάρτιος 2008

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, από το 2008

    Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Μέθοδος»,  από 10/12/2014 έως 4/6/2015

    Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Πανεπιστημίου Αθηνών: 1ο Ενιαίο Λύκειο Υμηττού,  από 15/02/06 έως 31/03/06

    Άδεια διδασκαλίας σε φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικά, επίπεδο 3 (PROFICIENCY) Cambridge, Ιούνιος 2005

    ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

    Μέλος στο Κέντρο Μελέτης «Ελληνικοί Χοροί Δρώμενα» 

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    «Ιππίας Μείζων»: περιγραφική εργασία

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    Σεμινάριο: ΠΛΑΤΩΝΟΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ  στα πλαίσια των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου 2006 της Φιλοσοφικής Σχολής

    Ημερίδα: ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ    8-9-10 Δεκεμβρίου 2006, φορέας: Festival Φοίτηση 2006

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (αδίδακτο κείμενο), διάρκεια 52 ώρες, Απρίλιος-Ιούνιος 2008, συστηματική διδασκαλία αρχαίας ελληνικής γραμματικής, συντακτικού, σημασιολογίας τόσο σε επίπεδο θεωρητικό όσο και σε επίπεδο πρακτικό (επιλογή κειμένων ιστορικού, φιλοσοφικού, δικανικού, επιδεικτικού λόγου), φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ(διδακτική μεθοδολογία), διάρκεια 28 ώρες, Απρίλιος-Ιούνιος 2008, βασικές γνώσεις σχετικές με τη μεθοδολογία της εν γένει διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση), φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

    Σεμιναριακές διαλέξεις: ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ, διάρκεια 96 ώρες, Οκτώβριος-Νοέμβριος 2008, εφαρμογή εναλλακτικών μορφών διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής, κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου», φορέας: Ιδιωτικό εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Δημ. Μπόνιας & ΣΙΑ

     

Γκούτη Μαρία-Ελένη

  • Σπουδές

     

     

    Άλλες γνώσεις και

    εμπειρία

    • Εισήχθην στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ,στο τμήμα φιλοσοφίας, παιδαγωγικής και ψυχολογίας με πανελλήνιες εξετάσεις,το έτος 2010 και αποφοίτησα το 2015 με ειδίκευση στην ψυχολογία.

    • Έχω εργαστεί παραδίδοντας κατ'οίκον φιλολογικά μαθήματα (Αρχαία Ελληνικά,Έκθεση,Λογοτεχνία)σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου αναλαμβάνοντας προετοιμασία για εξετάσεις με οργανωμένο υποστηρικτικό υλικό.

    • Έχω συμμετάσχει στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του ΕΣΠΑ στο 1ο γενικό λύκειο αργυρούπολης,παρέχοντας γραμματειακή υποστήριξη και αποκτώντας διδακτική εμπειρία, από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο του 2015.

     

     

    Σεμινάρια

     

     

     

     

     

    Ξένες Γλώσσες

     

    1.Κακοποίηση του παιδιού

    2.Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες

    3.Αρχαία Ελληνική Γλώσσα:Διδακτική Άγνωστου Θέματος.

    4.Διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στην εκφραστική ικανότητα των μαθητών

    • Κάτοχος Lower (Cambridge),Kάτοχος Β1 Γαλλικών

       

       

       

     

     

     

     

     

Κατερίνα Δήμα

  • Όνομα:                                    Αικατερίνη                                

    Επώνυμο:                               Δήμα

    Ημ. Γέννησης:                        27-03-1992

    Τόπος Γέννησης:                    Μαρούσι Αττικής

    Διεύθυνση Κατοικίας:           Ύδρας 1,  Άγιος Δημήτριος

    Τηλ. Επικοινωνίας:                6986125265, 210-9312524

    Οικογενειακή Κατάσταση:    Άγαμη

    e-mail:                                     dhmak22@gmail.com

      

    ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

    10-2010 έως Σήμερα: παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου.

    12-2010 έως 05-2011: προετοιμασία μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης 3ης Λυκείου.

    2012 έως 2013: Μεταφράσεις Γαλλικών-Ελληνικών σε κείμενα διδακτορικού επιπέδου.

     

    ΣΠΟΥΔΕΣ

    Προπτυχιακή φοιτήτρια Σλαβικών Σπουδών ΕΚΠΑ (με κατατακτήριες)

    Πτυχιούχος φιλολογίας ΕΚΠΑ (κλασική κατεύθυνση)

    Απόφοιτη 3ης Λυκείου - Ενιαίο Λύκειο Αγίου Δημητρίου

     

    ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

    Κάτοχος διπλώματος ICT (Word, Excel, Internet, PowerPoint, Access, Windows XP)

     

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Αγγλικάπτυχίου  Proficiency Michigan

    Γαλλικά – πτυχίου Sorbonne C2

    Ρωσικά- 2ου Επιπέδου – πτυχίου B1

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

     

    23-12-2013: Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2), Προγράμματος ΕΣΠΑ.

    12-12-2012: 10 Μαθήματα Δημιουργικής Γραφής και Ανάγνωσης, εισηγητής κος Δημήτρης Δημηρούλης (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο).

    7-2-2016 :  Η διόρθωση της έκφρασης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών, εισηγητής κος Φραγκούλης

    ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Κάτοχος διπλώματος ΙΧ.

    7ετής παρακολούθηση μαθημάτων πιάνου και γνώση θεωρίας της μουσικής.

    Συστάσεις δεκτές όπου ζητηθούν.

Σαββοπούλου Μαρία

  • Απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Εργάζομαι ως Φιλόλογος και παραδίδω μαθήματα σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, διαθέτω στο ενεργητικό μου επιτυχή συνεργασία με μαθητές που εμφανίζουν μαθησιακά προβλήματα .ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: 2015- 2016 Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου. 2013-2014 Φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης Κύβος. Διδασκαλία και γραμματειακή υποστήριξη.
    2011- 2013  Φροντιστήριo μέσης εκπαίδευσης Ρεμπάμπης. Διδασκαλία και γραμματειακή υποστήριξη. Μάρτιος 2011- Μάιος 2011  Διδασκαλία, απασχόληση και επιτήρηση των μαθητών στα πλαίσια δίμηνης πρακτικής άσκησης στο πέμπτο Γυμνάσιο Παλαιού Φαλήρου. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: 22/02/2016- 12/2016  (ΔΙΆΡΚΕΙΑ 10 ΜΗΝΕΣ)Σεμινάριο:ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ13/09/2015‘’ Η διόρθωση της έκθεσης και η συμβολή της στη βελτίωση της εκφραστικής ικανότητας των μαθητών’’ 22- 24/ 11/ 2013 39o Eτήσιο Συνέδριο Φιλολόγων ‘’Θουκυδίδης, ο κορυφαίος ιστορικός της αρχαιότητας και η επίδρασή του μέχρι σήμερα’’12 Οκτωβρίου - 12/ Δεκεμβρίου 2011 10 Μαθήματα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο της Στοάς του Βιβλίου με τίτλο: ‘’Η νεοελληνική ποίηση στην ιστορική της πορεία από τις απαρχές της έως σήμερα’’15- 18/ 4/ 2010Δεύτερο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα: ‘’Η Ειδική Αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη’’13/ 10/ 2010‘’Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς στο νέο σχολείο’’18- 20/ 12/ 2008 Τέταρτο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο με θέμα: ‘’Κακοποίηση Παιδιού και ψυχικό τραύμα’’

Ελίνα Γεωργοπούλου

  • Έμπειρη φιλόλογος με υπομονή και μεταδοτικότητα προετοιμάζει με μεθοδικότητα για τις πανελλήνιες εξετάσεις.Παρέχονται σημειώσεις,τεστ αξιολόγησης και διαγωνίσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα.Ιδιαίτερη εμπειρία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία που εξετάζονται προφορικά.

    Βιογραφικό

     2016:Επιμορφωτικό σεμινάριο LEXIGRAM «Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» από τον Αθανάσιο Φραγκούλη

    2008-2003:Κλασική Φιλολογία(Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

    Επαγγελματική εμπειρία:Από το 2004 εργάζομαι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης με μεράκι για τη διδασκαλία και ενδιαφέρον για τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή.

     


     

     

                                                                                                                                                                                                                                                                         2016

     

      Επιμορφωτικό σεμινάριο «Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

      ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ

    ΜΑΘΗΤΩΝ» από τον Αθανάσιο Φραγκούλη

     

    Ελληνική Φιλολογία

     

    Κλασική Φιλολογία (βαθμός πτυχίου 7,4)

     

Βασιλική Σπανίδου

  • Φιλόλογος του Πανεπιστημίου Αθηνών παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για τους μαθητές του Δημοτικού διδάσκονται όλα τα μαθήματα καθώς και αγγλικά, ενώ για του Γυμνασίου και Λυκείου μόνο τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, γλώσσα, ιστορία, λογοτεχνία, λατινικά).

    Επαγγελματική εμπειρία

    Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015                           (Πρακτική άσκηση)

                                                                             Φιλόλογος στο 4ο ΓΕΛ                                                                          Κορυδαλλού

    Σεπτέμβριος 2015 – Νοέμβριος 2015              (Πρακτική άσκηση- ΕΣΠΑ)

                                                                             Φιλόλογος στο 5ο ΓΕΛ                                                                          Αιγάλεω

     

    Σεπτέμβριος 2014 έως σήμερα                         Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε               

                                                                             μαθητές Α’,Β’ και Γ’                                                                               Γυμνασίου και

                                                                            Α’,Β’ και Γ’ Λυκείου                                                                             (αρχαία, έκθεση,

                                                                            λατινικά, ιστορία,                                                                                   λογοτεχνία)

    Εκπαίδευση

    (2011-2016)  Εθνικό και Καποδιστριακό        Απόφοιτη του                                                                                       τμήματος  Φιλοσοφίας,

                     Πανεπιστήμιο Αθηνών                   Παιδαγωγικής και                                                                                   Ψυχολογίας (7,63)

                                                                              «Λίαν Καλώς»

    (2008-2011) 1ο   Γ. Ε. Λ.  Μοσχάτου                Απολυτήριο Ενιαίου                                                                              Λυκείου (15,9)

     

    Ξένες γλώσσες

     Αγγλική  Γλώσσα

    (Δίπλωμα Michigan επιπέδου C2)

    Γαλλική Γλώσσα

    (Δίπλωμα IFA επιπέδου B2)

     

    Σεμινάρια

    Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας,  25/01/15

    Σύχρονα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής, Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Ψυχολογική προσέγγιση, 10/12/13

    Όταν τα πράγματα «δυσκολεύουν» στα σχολικά περιβάλλοντα, 03/04/13

    Η εμψύχωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, 27/03/13

     

    Θεραπεύοντας την ψύχωση με αξιοπρέπεια, 13/10/15

ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΑΜΑΝΟΥ

  •  

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

     

    Ονοματεπώνυμο: ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΑΜΑΝΟΥ

    Διεύθυνση: Αριστοφάνους 17, τ.κ. 17236, Άγιος Δημήτριος

    Τηλέφωνο: 210-9769079, 6940-563655

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: dimitra.zamanou@yahoo.gr  

    Πατρώνυμο: Πέτρος
    Ημερ/νία Γέννησης : 13/11/84

    Τόπος Γέννησης: Αθήνα
    Οικογ. Κατάσταση: Άγαμη
    Υπηκοότητα: Ελληνική

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
         1/9/2002 - 1/10/2007:      ΑΕΙ

    Πανεπιστήμιο/Σχολή: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών
    Αντικείμενο σπουδών: Ελληνική Φιλολογία / Τομέας Γλωσσολογίας
    Βαθμολογία: Λίαν καλώς

    Διδακτική άσκηση μέσω του Τομέα Παιδαγωγικής

    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:

     

    ·         Αγγλικά: Lower  (Μάιος 2012) και G.C.E. (Μάιος 2002).

    ·         Γαλλικά: Delf 1: A1, A3 ( Μάιος 2000).

    ·         Ισπανικά: B2 (Intermedio) (Νοέμβριος 2013).


    ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – Η/Υ:     

     

    ·         Ικανότητες: Τυφλό σύστημα, Χρήση internet, Χρήση Windows

    ·         Πιστοποίηση: Κάτοχος Infocert (Νοέμ. 2012) και ECDL core (Μάιος 2008).

     

    ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ/ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

     

    - Σεμινάριο «Το κείμενο, η επικοινωνιακή διαδασκαλία της γλώσσας και η επέμβαση στα μαθητικά γραπτά» από το φιλόλογο και συγγραφέα Χρήστο Μερεντίνη (2017).

    - Ημερίδα «Γλώσσες, ταυτότητες και δικαιώματα στο σχολείο: Με αφορμή το έργο του Jim Cummins» (2017).

    - 5ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Capital Link (2015).

    - Health Aid Vitamin SupplementsPharma Center: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο (Νοέμβριος, 2014,, Ιούνιος, 2015).

    - Διάλεξη στο Μέγαρο Μουσικής - Φωτεινή Τσαλίκογλου (Καθηγήτρια Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών): «Μαθήματα ζωής μέσα από τις κρίσεις» (2013).

    - Πολιτιστικός Σύλλογος Επί Σκηνής : «Η λεκτική και ψυχολογική βία

    στο σχολείο και στο σπίτι . Η πρόταση της Μη Βίας» (2010).

    - Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία (Κλάδος Σχολικής Ψυχολογίας):

    «Διαχείριση Κρίσεων: Πρόληψη και Παρέμβαση στην Κοινότητα» (2008).

    - Εθνικό Κέντρο Βιβλίου: «Νίκος Εγγονόπουλος : ο ζωγράφος και ο ποιητής» (2007).

    - Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία – Στοά του Βιβλίου (2007-2008):

    1). 10 Μαθήματα Γλωσσολογίας

    2). 10 Μαθήματα Ιστορίας

    3). 10 Μαθήματα Ψυχολογίας

    4). 10 Μαθήματα Φιλοσοφίας

    5). 10 Μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών

    - Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων: «Η κλασική Παιδεία Σήμερα. Πραγματικότητα και Προοπτικές στην Ελλάδα του 21ου αιώνα» (2002).


     

    ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ:

     

    -Φαρμακοϋπάλληλος στο φαρμακείο Κάτσαρης Στ. Μιχαήλ στον Άλιμο (Οκτώβριος 2014 έως και σήμερα).

    -Διοικητική υπάλληλος (Γραμματειακή υποστήριξη και βοηθός του Διευθύνοντος Συμβούλου) στην εταιρεία in-Metron Consulting Solutions P.C. (Νοέμβριος 2013-Ιούλιος 2014).

     -Υπάλληλος γραφείου (Γραμματειακή υποστήριξη)  στην Εταιρεία της Εθνικής Ασφαλιστικής (Σεπτ.2012– Σεπτ. 2013).

    - Γραμματειακή υποστήριξη στη Διαφημιστική Εταιρεία Studio Media και του περιοδικού CityVoice για την Περιφέρεια Ηπείρου. (28/3/2012 – 30/5/2012).

    - Γραμματειακή υποστήριξη στην Εταιρεία INFONET Πληροφορική Χ. Πεϊνίρης – Κ. Παπαδιώτης Ο.Ε. (FORTHNET corner - τμήμα πωλήσεων). (9/5/2011 – 16/12/2011).

    - Γραμματειακή υποστήριξη σε γραφείο Δημάρχου στο Διευρυμένο Δήμο Πρεβέζης.  (Σεπτ. 2010 – Απρ. 2011).

    - Γραμματειακή υποστήριξη σε τοπική εφημερίδα στην περιοχή της Πρέβεζας. (Οκτ. 2009 – Αυγ. 2010).

    - Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού , γυμνασίου και λυκείου, φιλολογικά αλλά και θετικής κατεύθυνσης. (2003 – έως σήμερα).

     

    Διαθέσιμες Συστάσεις

     

    ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

    Επικοινωνιακές ικανότητες

    Υψηλή προσαρμοστικότητα σε απαιτητικά περιβάλλοντα εργασίας

    Υπευθυνότητα, οργάνωση και αφοσίωση

     

    ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:

     

     

    - Ενασχόληση με χειροποίητα πλεκτά είδη, γυμναστική, χορό και εκμάθηση ξένων γλωσσών, συμμετοχή σε διαλέξεις, ανάγνωση επιστημονικών βιβλίων. 

Βούλα Παπαλάιου

  •  

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     

     

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΛΑΙΟΥ ΒΟΥΛΑ

    Διεύθυνση: Νέα Σμύρνη

    Τηλέφωνο: 6946807098

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: vpapal@yahoo.gr

    Υπηκοότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    Ημερομηνία Γέννησης: 26-09-1981

    Τόπος γέννησης: Θεσσαλονίκη

    Οικογενειακή κατάσταση: ΕΓΓΑΜΗ

     

     

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κατεύθυνση’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Αρχαία (2014 - 2015)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘Κέντρο Μελέτης’, μαθήματα ειδίκευσης Έκθεση, Ιστορία, Αρχαία (2013 - 2015)

    ·        Υπεύθυνη θεωρητικής κατεύθυνσης στο φροντιστήριο ‘ΕΠΙ’, μαθήματα ειδίκευσης Αρχαία και Έκθεση (2011 - 2014)

    ·        Καθηγήτρια στο φροντιστήριο ‘ΆΤΟΜΟ’, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση (2005 - 2011)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Ιτέας (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια πρόσθετης διδακτικής στήριξης στο Γενικό Λύκειο Γαλαξιδίου (2008-2009)

    ·        Καθηγήτρια στο Β’ έτος του Τ.Ε.Ε. Ά κύκλου σπουδών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Άμφισσας (2006 - 2007)

    ·        Εκπαιδεύτρια στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης(Ι.Ε.Κ.) Άμφισσας, από 3-10-2005 έως 30-06-2006

    ·        Παράδοση κατ’ οίκον μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ειδίκευση στη θεωρητική κατεύθυνση(2004 - σήμερα) 

    ·        Ενασχόληση ως συμβασιούχος σε πρόγραμμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φωκίδας, από 07- 2003 έως 10-2003

     

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    ·        2017 – σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση’, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου(συνεργασία με Πανεπιστήμιο Πατρών)

    ·        2013 - σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Διοίκηση πολιτισμικών μονάδων’, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    ·        2005: Πτυχίο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Φιλοσοφική σχολή, με βαθμό ‘Λίαν Καλώς’(7,8)

    ·        1999: Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου Ιτέας, με βαθμό 19 8/11

    ·        Εγγεγραμμένη στο μητρώο εκπαιδευτών του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων

    ·        Πιστοποιημένη γνώση γραφής Braille

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L.)

    ·        Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά

     

     

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    ·        Διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής (2004)

    ·        Γλώσσα και λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2004)

    ·        Δυσλεξία- Μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής (2005)

    ·        Διδασκαλία της Γλώσσας και Λογοτεχνίας (2005)

    ·        Εξελικτική πορεία της Γλώσσας (2006)

    ·        Εκπαίδευση ενηλίκων (2007)

    ·        Παιδαγωγικές μέθοδοι (2009)

    ·        Κλινική ψυχολογία (2010)

    ·        Ειδική Αγωγή (2011)

    ·        Kίνητρα – Δημιουργική διδασκαλία (2013)

    ·        Ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής στο Ε.Κ.Π.Α. (2017)

     

     

    ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ·        Εξελικτική πορεία της Ελληνικής (2002)

    ·        Πλάτων: θεωρίες (2002)

    ·        Γλωσσολογικές μεταβολές (2003)

    ·        Δυσκολίες στην εκπαίδευση (2003)

    ·        Αριστοτέλης: συνδρομή στη φιλοσοφία (2003)

    ·        Ο ιστορικά ενιαίος χαρακτήρας της Νέας Ελληνικής (2004)

    ·        Ποντιακός Ελληνισμός (2004)

    ·        Ομηρικά Έπη (2004)

    ·        Δημιουργική γραφή (2005)

    ·        Λογοτεχνικά ρεύματα (2005)

    ·        Μέθοδοι εκμάθησης Αρχαίων Ελληνικών (2005)

    ·        Μέθοδοι σωστής συγγραφής (2005)

    ·        Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις πολιτιστικής διαχείρισης και διοίκησης (2015)

    ·        Θεωρητικές προσεγγίσεις στρατηγικής (2015)

    ·        Πολιτιστικές δραστηριότητες/μονάδες/πολιτική (2016)

    ·        Unesco: προστασία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς (2016)

    ·        Οι θέσεις του θεωρητικού έργου του Κέντρου Σύγχρονων Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μπέρμινχαμ (2016)

    ·        Η σηµασία της UNESCO για την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονοµιάς (2016)

    ·        Κόσμος τέχνης – υψηλή/μαζική κουλτούρα (2016)

    ·        Νέες τεχνολογίες στη διδακτική πράξη στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση (2017)

    ·        Ο διττός χαρακτήρας της εικόνας που βαθμιαία διαμορφώνει για τον εαυτό του (2017)

    ένα παιδί με μέτρια νοητική υστέρηση ή με διαταραχή αυτιστικού

    ·        Η έξαρση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) στη σημερινή εποχή - ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις (2017)

    ·        Ομαλοποίηση, ένταξη-ενσωμάτωση, συμπεριληπτική-ολική εκπαίδευση: εννοιολογική συσχέτιση και διαφοροποίησή τους σε επίπεδο εφαρμογή σε γενικό λύκειο (2017)

    ·        Παιδί με σύνδρομο Down σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Παιδί με αυτισμό σε γενικό σχολείο (2017)

    ·        Γλωσσική συμπεριφορά παιδιού με κώφωση και απώλεια ακοής (2017)

    ·        Δυσκολίες μάθησης και ειδικές δυσκολίες μάθησης-δυσλεξία (2017)

    ·        Τραυλισμός: ψυχολογικές και κοινωνικές διαστάσεις/ρόλος λογοθεραπευτή (2017)

    ·        Το πρόβλημα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο σχολείο (2017)

    ·        Κλινικό προφίλ παιδιού με ΔΕΠ-Υ, στρατηγικές παρέμβασης (2017)

     

     

    ΒΙΒΛΙΑ(προσωπικά εγχειρίδια)

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Α΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Β΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γ΄ Λυκείου

    ·        Έκθεση – Έκφραση, Γυμνασίου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Α΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Β΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνικά, Γ΄ Λυκείου

    ·        Αρχαία Ελληνική Γραμματική

    ·        Αρχαίο Ελληνικό Συντακτικό

    ·        Ιστορία, Γ΄ Λυκείου

    ·        Λατινική Γραμματική

    ·        Λατινικό Συντακτικό

    ·        Λεξικό Συνωνύμων - Αντωνύμων

     

     

    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ              

    ·        Αγάπη και ενδιαφέρον για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αγάπη για το βιβλίο και τοποθέτηση νέων στόχων για την καλύτερη δυνατή εξέλιξη και προώθησή του. 

    ·        Υπομονή και αγάπη για τα παιδιά, εστιάζοντας σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που χρήζουν ειδικούς χειρισμούς, καθώς και επιμονή και καλή διάθεση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.

    ·        Αναζήτηση όσον αφορά το καλύτερο δυνατό τρόπο διδακτικής, οργανωτική διάθεση, ομαδικότητα, πνεύμα συνεργασίας.

    ·        Υπερβολικό ζήλο για μάθηση, ανάπτυξη και εξέλιξη.

     

     

     

    ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνική

     

    ΑΛΛΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ: Αγγλικά (LOWER)

                                        Γαλλικά (Delf)

     

     

    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

    ·        Χειρισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών(E.C.D.L)

     

    -Εμπειρία στις Πανελληνίες(ειδίκευση: έκθεση, ιστορία, αρχαία)

    -Αναλαμβάνω παιδιά με προβλήματα όρασης(γνώση γραφής BRAILLE)

     

Δήμητρα Φιλίππου

  • 2016-σήμερα: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στη Γλωσσολογία (Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών) 
    2016: Πτυχίο Φιλολογίας με κατεύθυνση Γλωσσολογίας (Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών) 

    Αναλαμβάνω μαθητές γυμνασίου και λυκείου σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα, με έμφαση, όμως, στο μάθημα της έκθεσης (προετοιμασία και για πανελλαδικές εξετάσεις). 
    Δυνατότητα διδασκαλίας και σε γκρουπ και εξ αποστάσεως. 
    Πολυετής εμπειρία σε φροντιστήριο και παροχή φροντιστηριακών σημείωσεων. 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΚΑΒΟΥΛΙΑΣ

  •  

    §  2005 – τρέχον έτος .   Παράδοση κατ’ οίκον  

     

                           μαθημάτων σε παιδιά Γυμνασίου – Λυκείου .  

     

     

     

    §  6/2017 – 6/2018. Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών

     

                                                   Β’και Γ’Λυκείου στα φροντιστήρια 

     

                                                               Πουκαμισάς.

     

     

     

    §  6/2015 – 6/2017. Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών

     

                                         Β’και Γ’Λυκείου και Λατινικών Γ’Λυκείου

     

                                      στο  Αρειμάνιο Κορυδαλλού.

     

     

     

    §  9/2014 - 5/2015. Διδασκαλία Αρχαίων και Νέων 

     

                                       Ελληνικών Γυμνασίου, Α’ Λυκείου

     

                                          στο  Αρειμάνιο Κορυδαλλού.

     

     

     

    §  6/2010 – 7/2015. Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών

     

                      Α’,Β’ και Γ’ Λυκείου (διδαγμένο- αδίδακτο)

     

                                                και Λατινικών Γ’  Λυκείου 

     

                                                στα φροντιστήρια Μέσης  

     

                                                 Εκπαίδευσης Παπαδέα.

     

     

     

    • 11/3/2014 – 13/6/2014. Πρακτική άσκηση στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αιγάλεω στα πλαίσια του ετήσιου «Προγράμματος Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή» του ΕΚΠΑ.  

     

     

     

    §  9/ 2013 - 5/2014. Διδασκαλία Έκθεσης Γ’ ΕΠΑΛ                                                                 στα φροντιστήρια                

     

                                         Μέσης Εκπαίδευσης Παπαδέα.

     

     

     

    §  10/ 2009 - 5/2010. Διδασκαλία Αρχαίων  και

     

                            Νέων Ελληνικών - Β’ Γυμνασίου,  

     

                            Αρχαίων  Ελληνικών (αδίδακτο) –

     

                                          Β’ Λυκείου στα φροντιστήρια               

     

                                       Μέσης Εκπαίδευσης Παπαδέα.

     

     

     

    • 9/ 2011 – 6/ 2012 . Μελέτη μαθητών πρωτοβάθμιας και

     

                                               δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

     

                                               (Γ’ Δημοτικού-Α’ Γυμνασίου)

     

                                               στα εκπαιδευτήρια Στέγκα.

     

     

     

     

    • 21/ 3/ 2008 – 21/ 5/ 2008 . Πρακτική άσκηση στο                                   

     

                                                 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου .

     

     

     

     

Πώς χρησιμοποιούμε το TeamViewer

Top